~Cassidy~
Ležím tady už asi dva dny a mám strašný hlad. Ne, zatím jsem nedostala najíst, jen napít. Je mi strašná zima. Už jsem určitě prochladla. Nikdo mě tu asi nehlídá, jen jednou za čas přijde Mike a vysmívá se mi do tváře. Utekla bych, ale jsem svázaná a teď už jsem i strašně slabá. A navíc netuším, kde jsem.
Ta budova vypadá, že se za chvilku zřítí. Zdi jsou téměř bez omítky a většina oken je rozbitá. Cihly jsou odkryté a při doteku se drolí. Zem je studená, až ledová.
,,Jak se má můj vzácný host?" Uslyšela jsem s ozvěnou mužský hlas. Zase je tady.
Nic jsem mu na to neříkala. Vlastně jsem ani nemohla, měla jsem zalepenou pusu.
,,Nechápu, co na tobě ten Martinus viděl. Ani hezká nejsi." Zamyslel se. Měla jsem slzy na krajíčku.
,,Tady jsem ti donesl něco k pití." Řekl znechuceně a položil přede mě kelímek s vodou. Musel mi sundat pásku, abych se mohla napít. Hned, jak mi jí sundal, jsem začala křičet.
,,Proč? Proč to všechno děláte? Tohle přece není normální!" Vykřikla jsem na něj.
,,Protože v tom jsou strašný peníze a já o ně nehodlám přijít kvůli nějaký holce, která si jen tak přijde a začne kvákat, jak straně miluje Martinuse." Zařval po mě a naštval se tak, že místo toho, aby mi dal napít, tak na mě tu vodu chrstnul. Zaječela jsem, protože ta voda byla úplně ledová.
,,Jste normální!?" Zařvala jsem na něj. To jsem ale neměla dělat. Vlepil mi facku a kopl blíž ke zdi.
,,A teď mě dobře poslouchej. Já mám v rukou tvůj život a stačí málo a připravím tě o něj a ty už pak nikdy neuvidíš denní světlo. Je ti to jasné!?" Pohrozil mi a znovu mi zalepil pusu. Potom si něco ještě zamrmlal a odešel.
Spustil se mi pláč. Co když se odsud už vážně nikdy nedostanu? Určitě mě nikdo nehledá. Kdo by taky měl že? Tinuse jsem musela naštvat. Máma si myslí, že jsem s ním a nikoho jiného nemám. Jsem opravdu jenom ubohá holka, která si někoho, jako je Martinus nezaslouží.
Tak toto byla krátká kapitola. Bude jich teď většina asi kratších, protože to přidává na napětí.
Jinak mám na vás otázku.
The dream reality už skončila a Keep calm se taky pomalu ale jistě blíží ke konci. Tak se chci zeptat. Mám rozepsané tři fanfikce.Old friends❤ (Staří přátelé)
I'll be your prince👑 (Budu tvůj princ)
Never say never🔗 (Nikdy neříkej nikdy)Kterou byste chtěli jako další?
Jinak děkuju za všechny hvězdičky. Ly ❤❤❤
ČTEŠ
Keep calm [texting story] (M&M)
FanfictionCo byste dělali vy, kdyby vám napsal váš idol? Popravdě byla to improvizace.