~Cassidy~
Koncert za chvíli začíná. Jsem celkem nervózní a to nevystupuju. Ale zároveň se strašně těším. Určitě to bude úžasné.
Rozhodla jsem se, že se budu dívat normálně z hlediště. Stoupla jsem si úplně dopředu, jelikož tam ještě nikdo nebyl. Budu mít skvělý výhled na svého kluka.
Po chvilce už začali pouštět ostatní fanoušky a MMery. A ano, je mezi tím rozdíl.
Když přiběhly první holčiny, tak se na mě divně dívaly. Možná čekaly, že tady budou první. No smůla.
Pak už byl sál skoro plný. Všichni ječeli, ale zatím bezdůvodně. Bože mě praskou bubínky.
~Martinus~
,,Nástup za deset minut." Oznámil Mike a já si naposledy upravil vlasy. Jako vždy jsem taky dělal několik kluků.
,,Kdo dneska vybírá First kiss girl?" Zeptal se Marcus a ještě si upravoval sluchátka.
,,Klidně můžeš ty." Pokrčil jsem rameny. ,,Přece jen, já už svojí First kiss girl mám." Zatlemil jsem se a Mac to jenom s úsměvem odkýval.
,,Pět minut." Zase do šatny nakoukl Mike a my už se vydali ke stagi.
,,Připraven?" Podíval se na mě Marcus.
,,Jako nikdy." Usmál jsem se vyběhl na pódium.
,,Skvělý večer, Oslo spektrum!" Zakřičel jsem do mikrofonu. Tyhle chvíle si úplně nejvíc užívám.
Začali jsme zpívat první písničku Elektrisk. Celá hala pištěla. Jak říkám, skvělý pocit.
~Marcus~
Právě je na řadě písnička First kiss. To znamená vybrat dobrovolnici, která přijde sem k nám na pódium.
Hmmmm.... Hmmmmmmmmm.....
Aha! Už to mám! Co takhle trochu poškárlit brášku?V davu lidí jsem uviděl Cassidy. Myslím, že se hlásila jen tak na oko, ale budu dělat, že jsem úplně blbej a prostě ji vyberu.
,,Tak co třeba...." Dělal jsem zamýšleného, ale už jsem samozřejmě věděl koho vyberu. ,,Ty!" Ukázal jsem na Cassidy a ta se zarazila. Rukou jsem na ni pokynul, že to myslím vážně a už k ní šla ochranka a brala jí na pódium. Chudák bratr.
Cassidy vyběhla na pódium a já ji objal. Ona mě samozřejmě taky. Super hraje to semnou.
Martinus se konečně otočil a když ji uviděl zarazil se. Cassidy mu hned vběhla do náruče a on kolem ní omotal ruce. Obličej si schoval do jejích vlasů, aby nebylo vidět, jak se tlemí.
,,Jak se jmenuješ?" Zeptal jsem se, když si sedla na připravenou židli.
,,Cassidy." Byla šťastná jako blecha.
,,Tak jo, Cassidy, tohle je pro tebe." Řekl Tinus a já začal zpívat.
~Cassidy~
Můj ty bože!!!!!
Tohle je naprosto úžasnej pocit.Kdyby jste viděli tváře některých těch holek. Úplně praskají závistí.
Mezitím, co zpíval Mac, mi Tinus omotal ruce kolem ramen.
,,Upřímně, nebylo to plánovaný." Zašeptal mi do ucha a já se zachvěla. Div jsem se nerozbrečela štěstím.
Potom už mi do ucha šeptal text té písničky a já si to užívala.
Potom přišel na řadu se zpěvem, a tak se ode odtáhl. Téměř hned ho vystřídal Marcus, přičemž ho Martinus nenápadně sežehl pohledem.
,,Nemáš zač." Zašeptal a přiložil mi mikrofon k puse. Ale mě nezaskočí. Ten text umím tam i zpátky.
Tinus se na mě zpátky otočil a stoupl si přede mě. Chytil mi ruku a díval se mi do očí a u toho mi zpíval. V tu chvíli mi bylo úplně jedno, že se na nás dívají lidi. Prostě jakoby tam nebyli.
Pak už přišel čas, abych šla. Každý mě chytil za jednu ruku a semnou se uklonili.
,,Děkujeme, Cassidy!" Křikl do mikrofonu Marcus a já seběhla dolů.
Kluci pak ještě chvílku zpívali FK a pak přešli na jinou píseň.
———
Koncert už skončil. Bylo to naprosto boží. Nechápu sice, jak to zvládají, ale to je jedno.Čekám, až se to tady trochu vyprázdní. Přece jenom nechci, aby mě ti lidi viděli lézt do backstage.
,,Ahoj, nebyla ty jsi ta First kiss girl?" Zeptala se nějaká holka, která byla na první pohled mladší než já.
,,Ehm... Ano, proč se ptáš?" Zeptala jsem se a usmála se na ni.
,,Vyfotíš se semnou?" Zeptala se a vytáhla z kapsy mobil.
,,Jasně," Usmála jsem se a podívala se do objektivu. Sice nevím, proč se semnou chtěla fotit, ale nevadí.
Potom už jsem šla do backstage, najít svého kluka.
Uslyšela jsem, jak se Martinus s někým hádá. Nechtěla jsem poslouchat, tak jsem chtěla odejít, ale když zmínili moje jméno, zastavila jsem se a zaposlouchala se.
Stála jsem za pootevřenýma dveřma. Ale to bych nebyla já, kdybych si nestoupla na vlastní tkaničky od bot a nespadla do místnosti.
Minulá kapitola byla trochu nudnější, tak snad už je to lepší.
Teri💙
ČTEŠ
Keep calm [texting story] (M&M)
FanfictionCo byste dělali vy, kdyby vám napsal váš idol? Popravdě byla to improvizace.