~Cassidy~
,,Já mám sbaleno." Zařvala jsem přes celý barák v domnění, že jsou všichni nahoře.
,,Nemusíš tak řvát." Uchechtl se Martinus, který mě zezadu objal. Já leknutím uskočila.
,,Jseš jak duch, lekla jsem se." Otočila jsem se na něj a vlepila mu malou pusu na rty.
,,Nazdar, Cassidy." Pozdravil Marcus, který právě seběhl schody.
,,Nemůžu tomu pořád uvěřit. Ještě nedávno jsem byla vaše fanynka smířená s tím, že vás nikdy neuvidí a teď s váma jedu na koncert." Stále mi to přišlo jako sen.
,,Vynechala jsi tu část, kde si měla říct, že ještě k tomu všemu jeden z nás je tvůj přítel a že hk nejvíc miluješ a on tebe." Neodpustil si poznámku Tinus.
,,Máš pravdu. Ještě k tomu všemu mám skvělého přítele. Nikdy bych si nemyslela, že někdy potkám někoho, jako je Marcus." Uculila jsem se.
,,No jasně." Začal se Mac smát. Já jsem se udržela a jen jsem se pousmála. Musím si zachovat nějakou tu důstojnost.
,,Ha,ha,ha, mooooc vtipný." Zamračil se Martinus.
,,Tak nemáš prudit." Zasmála jsem se a na usmířenou jsem mu chtěla dát malou pusinku, ale on mě nenechal se odtrhnout. Tak jsme se tam líbali..
,,No dobrý, to už stačí." Odfrkl si Mac a prošel kolem nás ven.
,,Má pravdu, měli bychom jít." Usmál se a zastrčil mi vlasy za ucho. Úsměv jsem mu oplatila a pak si vzala kufr a běžela ho dát do auta.
,,Dobré ráno, Eriku." Pozdravila jsem zdvořile.
,,Dobré, Cassidy."
Nastoupila jsem do auta. Sedla jsem si dozadu a hned vedle mě Tinus. Mac si sedl dopředu za Erikem.
K Martinusovi jsem se přitulila, protože si schválně sedl doprostřed, aby mi byl blíž. Za to jsem sám ráda.
———
Dojeli jsme na místo. Oslo Spektrum. Nikdy jsem tady nebyla. Je to tady obrovské.Tinus si se mnou propletl prsty a vydali jsme se směrem k ostatním.
Já ani Tinus jsme to nikomu, kromě jeho a mojí rodiny, neřekli, tak jsem zvědavá, co řeknou, když zjistí, že má Tinus přítelkyni.
,,Nazdar, lidi!" Pozdravil je.
Všichni se na nás obratem podívali. Jak jejich tanečníci, tak i osvětlovači, kapela, zvukaři a ještě pár dalších lidí.
,,Martinusi, co to má znamenat?" Zamračil se na něj nějaký chlap.
,,No... Tohle je moje přítelkyně." Stále mě držel za ruku a já druhou zvedla na náznak pozdravu.
,,Jak jako tvoje přítelkyně!?" Co má ten týpek za problém!? To snad žárlí, nebo co? Každopádně mě pohledem úplně zabíjel.
,,Tak, jak to říkám."
,,Martinusi, ty nemůžeš mít přítelkyni." Řekl už trochu klidněji. Proč by jako nemohl mít přítelkyni!? Ten chlap mě štve a bude rád, když to přežije.
,,A proč bych nemohl?" Bránil se Tinus.
,,Mohl bych s tebou mluvit o samotě?" Řekl a podíval se na mě. Martinus se na mě omluvně podíval a odešel s ním někam pryč.
,,To byl náš producent." Přišel ke mně Marcus. ,,Ničeho se neboj, Tinus se tě nevzdá." Povzbudivě se usmál.
~Martinus~
,,Tak, teď mě dobře poslouchej," Začal náš producent Mike. ,,S tou holkou se musíš ihned rozejít!"
,,A to proč jako?" Založil jsem si ruce na prsou a dělal nepřístupného.
,,Protože ti zničí kariéru. Poslyš, mám tebe i Marcuse rád a chci pro vaši kariéru jen to nejlepší. Když by se fanynky dozvěděli, že máš přítelkyni, odejdou. Navíc si myslím, že tě ta holka jenom využívá." Řekl a mě to namíchlo.
,,Hele, Cassidy věřím a k těm fanynkám. Pokud nás mají rádi, tak to pochopí a budou nám to přát." Jen ať si to zkouší, ale já se s Cass nerozejdu. Nikdy!
,,Fajn, jak myslíš, ale aspoň mi slib, že váš vztah budete tajit." Namítl a mě nezbylo nic jiného než s ním souhlasit.
,,Tak dobře." A doufám, že už se mi do toho nebude montovat.
Jak moc jsem se mýlil...
Co asi Mike udělá? Hm....
Každopádně děkuju za všechny hvězdičky a přečtení, moc si toho vážím. ❤Teri💙
ČTEŠ
Keep calm [texting story] (M&M)
FanfictionCo byste dělali vy, kdyby vám napsal váš idol? Popravdě byla to improvizace.