~Cassidy~
,,Cassidy, ty ještě nespíš?" Vešla do pokoje mamka. Večer mě kontroluje jestli spím. Taky nechápu, proč to pořád dělá.
,,Ne, já si ještě psala..." Zasekla jsem se. Mám jí to říct?
,,S kým?" Nechápavě se na mě podívala. Já jenom při pomyšlení na to s kým mi začalo bušit srdce. Opět jsem nahodila svůj klasický úšklebek.
,,S nějakým klukem?" Nadzvedla obočí a podezřívavě se usmála. Já se začla usmívat ještě tupěji než předtím.
,,Napsal mi Marcus!" Vypískla jsem. Vzala jsem si polštář a silně ho zmáčkla pod představou, že je to jeden z těch hnědookých blonďáků.
,,To jako fakt!?" Překvapeně vykulila oči. Já jenom s egoistyckým úsměvem přikývla. ,,Počkej! To ten Marcus!?" Stále mi nechtěla uvěřit.
,,Jo jo, už to tak bude."
Toto jsou opravdu ty nejlepší narozeniny že všech!
,,Ty s ním vlastně chodíš do třídy." Prohodila jen tak, jakoby to byla samozřejmost. Já jsem na ni vykulila oči.
,,Jak to jako myslíš?" Nevěřícně jsem se na ní podívala.
,,Tak, jak to říkám." Stále jsem na ní udiveně dívala. ,,No, vaše škola je malá, a tak spadá pod školu v nejbližším okolí a nejblíž je Troforská GBU." Začala vysvětlovat, když viděla, že se nechytám. ,,Takže jste vlastně zapsaní tam, ale učíte se tady." dořekla úplně v klidu.
,,A to jsi mi to nemohla říct dřív!?" Vyjekla jsem na ní.
,,Já myslela, že to víš." Poznamenala.
,,Tak teď už to vím no." Zakňourala jsem.
,,Hlavně už jdi spát." Zvedla se a mířila ke dveřím. ,,Dobrou noc." Řekla a zavřela dveře.
No, co se člověk ještě nedozví. Zítra ještě zjistím, že se tam pojedeme podívat ne?
———
,,Takže od pondělí se pojedete na týden učit do Troforse." Oznámil nám učitel na hodině matematiky.No tak to si děláte srandu...
Pusu mám opět otevřenou do písně jako O. Začínám se celkem bát, co přijde zítra.,,Cassidy?" Strčila do mě Vendy. A když jsem nereagovala, tak mi rukou zavřela pusu.
,,Co se stalo?" Zeptala se mě, když začala přestávka.
,,My pojedeme do Troforse!?" Začala jsem si to pomalu uvědomovat.
,,No a?" Vendy stále nechápala. Ona není MMer. Nemá ráda tento styl hudby. Dává přednost muzikálum a tak dále.
,,Ty asi nevíš, kdo tam bydlí, že?" Podívala jsem se na ní a už jsem to pomalu vzdávala.
,,No jo, moje babička." Řekla a já se plácla do čela.
,,A to si říkáš nejlepší kamarádka?" Nadzvedla jsem obočí a nad její nevědomostí jsem se usmála.
,,Hele, nedělej že mě debila." Probodla mě pohledem. Já jsem si sundala papuči a ukázala jí mojí novou ponožku.
,,Ahaaaaaaa," Usmála se, když jí to konečně došlo. ,,Bydlí tam ti tvoji miláčci." Uchechtla se nahlas.
,,No hurá." Odfrkla jsem si. A začala se smát s ní.
———
,,Konečně doma." Oddychla jsem si a práskla sebou na pohovku. Vytáhla jsem si mobil a všimla si upozornění.marcusandmartinus: Ahojky 😘
CassidyJohns: No čau 😊
marcusandmartinus: Jak se máš?
CassidyJohns: Skvěle 😁
CassidyJohns: Můžu se tě na něco zeptat?
marcusandmartinus: Jistě, jen se ptej 😉
CassidyJohns: Proč si se mnou vlastně píšeš?
marcusandmartinus: Protože jsi krásná 😘😍
CassidyJohns: Vždyť nevíš, jak vypadám 😂
Neví a nemůže vědět, protože na instagramu nemám jedinou svojí fotku. Na profilovce mám našeho pejska, když byl ještě štěňátko. Já vím, trapný, ale nehodlám internetu svěřovat můj obličej.
marcusandmartinus: To nevadí, jsem si jistý že jsi😘
CassidyJohns: Já tě mužů ujistit, že hezká nejsem
marcusandmartinus: To nech laskavě na mě 😉
CassidyJohns: Dobře, nebudu ti brát iluze 😂
CassidyJohns: A teď vážně, proč si se mnou píšeš?
marcusandmartinus: Protože jsi jediný MMer, který bydlí v mém blízkém okolí 😁
CassidyJohns: Jak si můžeš být tak jistý, že jsem MMer? 😂
marcusandmartinus: Sleduješ nás a několik fp😘
CassidyJohns: Takovej stalker 😂
marcusandmartinus: To jsem celej já 😂😘
Nahlas jsem se nad tím uchechtla.
,,Ale, ale, už zase ti píše?" Zasmála se mamka, která právě vešla do obýváku.
Jenom jsem přikývla na souhlas a stále se dívala do mobilu.
,,A co píše? A kterej z nich? A jak ne tebe přišel? A-'' přerušila jsem ji. V tomhle je máma jako puberťák. Vždycky chtěla, abych měla nějakýho kluka. Už teď jí přijde pozdě a pořád se bojí, že si nikoho nenajdu. Ona s tátou začala chodit už ve třinácti. Taky se divím, že jim to vydrželo.
,,Musím si ponechat nějaké tajemství." Podívala jsem se na ni a nadzvedla obočí.
Máma nad tím jen protočila očima a zapla televizi. Chvilku projížděla kanály, ale nikde nic nebylo.
,,Stát!" Zařvala jsem na ní, když jsem uslyšela povědomí melodii. Byla to písnička First kiss. Začala jsem si broukat.
marcusandmartinus: Pusť si televizi 😘
Cassidyjohns: Mám už dávno ty jeden můj First kiss boy 😘
marcusandmartinus změnil vaší přezdívku na: MyFirstKissGirl
marcusandmartinus změnil svoji přezdívku na: MyFirstKissBoy
MyFirstKissGirl: To je sladký 😍
MyFirstKissBoy: 😘😘
Děkuji za skvělé ohlasy u předešlých kapitol. ❤
ČTEŠ
Keep calm [texting story] (M&M)
FanficCo byste dělali vy, kdyby vám napsal váš idol? Popravdě byla to improvizace.