Nagyon sok olyan dolog történt velem ami kicsit fura volt.. De most nem is ezzel kéne foglalkoznom, hisz itt a nyár és valamivel azért el kéne ütnöm az időt, unatkozással pedig nincs kedvem tölteni ezt a hosszadalmas és izgalmas szünetet... Már ha számomra ez lehet izgalmas.. Meg már találnom is kéne valakit nem is azért, hogy be álljak az osztálytársaimhoz de akkor is... Már elegem lett, hogy kb 10-ből minden 9. Ember megkérdezi, hogy :-Jungkook mikor lesz már valakid? -Jungkook tán azért nincs barátnőd mert meleg vagy? -Jungkook kerítsünk neked valakit? ... Unom már ezeket a kérdéseket nem mindegy az nekik? Végtére is ez magánügy... Mondjuk itt már mindenki ismeri mindenki életét.. De attól az enyémet még nem kell kívülről fújniuk.. Ráadásul az amit csinálnak az nem az én stílusom drog meg még sorolhatnám napestig...
Igaz már ideje lenne ki kelnem az ágyamból. Amikor felültem ágyam sarkába elővettem edzős táskám és a telefonom után kutattam átkéne néznem a szociális oldalakat hátha valaki írt vagy egyéb dolgok.. Amikor bekapcsolt végre valahára a telefonom egyből jött is egy üzenet, meglepődtem, hisz kevesen szoktak nekem írni az igazat megvallva nem vagyok valami közkedvelt személy az iskolámban .. Megnyitottam a drága irományt hát persze, hogy az egyik drága látos osztálytársam írt.. Valami hivatkozást küldött el azt írta, hogy érdemes lenne elolvasnom diákmunkáról van szó. Csillant is a szemem már régebb óta ki akarom próbálni a diákmunkát sokan mondták már, hogy megterhelő egy dolog de hát egyszer élünk nem? Ezt is meg kell tapasztalnom. Rá is mentem a linkre, tele volt mindenféle földi jóval ,úgy gondoltam ,hogy megfelelő lenne a munka számomra így hát rá is írtam a "főnökre"? Ha egyátalán szabad ilyet mondani. Elterveztem, hogy reggel még egyet elmegyek gyors futni. Felöltöztem és elindultam.Futás közben egy sráccal ütköztem össze. Én véletlen ráestem gyorsan fel is keltem.
Jungkook:- Jaj sajnálom nem akartalak kényelmetlen helyzetbe hozni- Végig pásztáztam szemmel a srácot jól öltözött volt, ráadásul még ő is futott. Majd nyújtottam a kezemet, hogy felhúzzam a földről szegényt.
Taehyung:-Semmi baj- mosolygott rám majd kezemet megfogva fel is kelt. Woow milyen jó puha bőre van... Ahhj maradj már Jungkook ne most.
A srác amiután felkelt csak annyit mondott, hogy majd még találkozunk. Ezt a mondatott nem tudom, hogy mire véljem ismerne engem? Új szomszéd jött volna az albiba?
ESTÁS LEYENDO
VKook A Legszebb Nyár //fanfic\\(BEFEJEZETT)
FanficJeon Jungkook egy 17 éves srác.. nem nagyon találja helyét a világban nincs mellette senki aki megértené vagy vele egy gondolkodású lenne. Egy nyári napon eldönti, hogy diákmunkára adja a fejét jobb dolga úgy sincs. De viszont ahol fel vették diák...