Végre. Egy kő esett le a szívemről amikor végre elmondhattam... Nem néztem volna ki Taehyung-ból, hogy meleg... De akár így össze is jöhetek vele... Mondjuk még nem felytette ki a véleményét ezzel a tényezővel szemben. Remélem nem fogja őt ez zavarni... Végülis mi baj lehetne belőle?...
Taehyung:-K-komolyan?- kérdezte szipogva közben egy könnycseppet még el hullajtott.
Kicsit rossz így őt látni... Nem jó látni valakit aki éppen lelki állapotban teljesen ki van készülve...Jungkook:-I-igen komolyan! - bólintottam majd elmosolyodtam. Ezután meg fogtam a kezét egy kis biztatás képp.
Taehyung:-Jajj istenem...- sírta el magát látszott rajta, hogy ezt most muszáj kiengednie.. Amikor Facebook-on beszélgettünk régebben, emlékszem amikor írta, hogy nem szeret gyengének látszani az emberek szemében.
Jungkook:-huh?.... Ne sírj miattam... Sajnálom ha kényelmetlen helyzetbe hoztalak...- hajtottam le a fejemet gondoltam, hogy ezzel kicsit kínos szituba hoztam..
Taehyung:-m-mi dehogy hoztál, csak még senki sem mondott nekem ilyen megható dolgot, és meghatódtam... - halkult el majd rám nézett aggódó tekintettel.
Mit volt mit tennem. Hát leszáltam az iroda asztaláról, majd letérdeltem elé tudtam, hogy nem a kezét fogom megkérni annak még nincs itt az ideje...
Jungkook:-Taehyung! Lennél a b...-
Taehyung:-Hát perszeee!-nem is várta meg, hogy végig mondjam de már tudta, hogy mi a helyzet. Kiáltott fel boldogan majd megölelt.
Már nem hallotunk lépteket vagy egyéb zajokat. Így hát eldöntöttük, hogy ki megyünk minden önvédelmi eszköz és egyebek nélkül. Végig mentünk az egész kócerájon de amikor leértünk az alaksorba Taehyung kapott egy üzenetet Namjoon-tól az az a főnökünktől. Namjoon üzenete pedig a következő volt:-Szia Hyung! Ma sajnálattal kell közölnöm de a mai munka nap elmarad, ezt mond majd meg Jeong Guk-nak is meg a többieknek! Legyen szép napod! Kim Namjoon. - Tétlenül követtem Taehyung-ot majd megállt és rám nézett.
Taehyung: -Elmarad a mai munka nap!- látszólag nagyon örült neki... Biztos már haza akar menni nagyon fáradtnak tűnt a szeme allatti karikák miatt.
Jungkook:-Oh, az fantasztikus!- mosolyodtam el.
Taehyung:-Tényleg Kookie! Nincs kedved ma velem tölteni a napot? Hisz még csak most kezdődik a java!- kiáltott fel boldogan.. Én is szintén nagyon boldog lettem most komoly meg kérdezte! Majdnem ott ájultam el... Nagyon boldog voltam^^.
Jungkook:-De persze, hogy van kedvem! - mondtam neki mosolyogva egy kis arcpírral az arcomon. Úgy gondolom, hogy ez lesz életem legszebb napja az már egyszer biztos. Hiába, ki tudna egy ilyen ajánlatot vissza utasítani? Szerintem senki.
Taehyung:-hmm~ akkor viszont zárjunk be és menjünk!- mosolygott rám.
Jungkook:-Rendben, de az a valaki már ki ment innen egyátalán?- kérdeztem kíváncsian. Nagyon nem akarok bajba kerülni és Taehyung-on csattanna az ostor... Amit valójában én érdemelnék.
Taehyung:-Szerintem csak egy macska volt, de nem tűnthet el semmi se mindent betettem a szertárba még tegnap... Meg itt vannak nálam a kulcsok!- húzta feljebb pólóját megvillantva a kulcsokat meg még egyéb másokat, azthittem, hogy ott fogok meghalni az a hasizom*-*
Jungkook:-Rendbeeen~!- kiáltottam fel boldogan, majd kezét megfogva csak úgy suhantunk ki az épületből. Azután, hogy Taehyung bezárta az épület bejárati ajtaját jött is a nagy kérdés, hogy hova megyünk? Merre legyen az a kis "túra útvonal"?
Taehyung:-nem megyünk el meginni valahova egy frissítő kávét?~- kérdezte kicsit perverz fejjel majd rám kacsintott. Az a tekintett, teljesen a szívembe faragta a helyét.
Jungkook:-Kávé? Veled?~- kérdeztem szintén ugyanolyan perverz fejjel majd elpirultam. -legszebb párosítás uram~- csókoltam meg kezét. Fogalmam, sem volt, hogy miért is tettem ezt... Nem akarok MÉG ilyen hamar beindulni gondolom azért Hyung is furcsálná.
Taehyung:-Jajj~ Te kis huncut~- lépkedett fel az ujjaival a derekamtól egészen a mellkasomig. Ezt a bizsergető érzést még soha az életben nem éreztem igaz még az is közre játszik, hogy még mindig szűz vagyok... De az már egy másik téma.
Jungkook:-hmmm~ Hyung~.- hajoltam közelebb hozzá, majd erotikusan a fülébe suttogtam. Aminek látszólag örült.
Taehyung:-nya, Kookie indulhatunk?- kérdezte hangját vékonyabbá, cukibbá megváltoztatva. Majd kezét az ennyémmel összekulcsolva szaladtunk át a Parkon.
Jungkook: Egész úton őt bámultam, hiába de nem tagadható hogy tagom állt mint a cövek, de nehogy már ez legyen a legnagyobb zavaró tényező, inkább az, hogy még mindig nem nála vagyok textil nélkül az ágyában... Jézus... De beteg fantáziám van...
Eléggé egy puccos helyre érkeztünk, de ez engem nem is nagyon zavart majd leültünk és kávézgattunk egy kicsit. Sok mindenről beszélgettünk feszegettünk kicsit mélyebb, komolyabb témákat, hiába arra is van néha szükség.
Taehyung:-És mit tervezel velem csinálni, ha majd az este folyamán nálam leszel? - kérdezte mosolyogva kissé utalva az estére betervezett "programunkra".
Jungkook:-Amit csak szeretnél~.- mosolyodtam el majd kezemet rá tettem az övére. Ezzel nem akartam utalni a dolgokra de akkor is.. Igaz még az első csókunk sem történt meg.. Pedig már itt az ideje.
Taehyung:-huh?..- kissé halkan mondta de azért hallható volt az arc kifejezésén látszott, hogy magyarázatot vár. Én persze már kerestem a kifogásokat, hogy csak véletlen nyúltam oda stb..
Remélem most nem néz ez miatt hülyének/perverz állatnakJungkook:-jajj, s-sajnálom- rántottam el a kezemet majd elpirultam -Nem akartalak felzaklatni..- hajtottam le fejemet kínomban.. Valahogy éreztem, hogy erre ő még nem áll készen..
Taehyung:-Semmi baj... - halkult el majd aggódó tekintetével rám nézett majd azt mondta:-Nem gondolod kicsit elhamarkodottnak a dolgokat, mármint még csak alig ismerjük egymást de már le akarunk feküdni egymással... Jó nem tagadhatom le, hogy nem kívánlak. De itt a nyár ráérünk. SZEREZZÜNK SZEBBNÉL SZEBB EMLÉKEKET! - kiáltott fel boldogan kissé ideges lettem de nem akartam le vágni a hisztit az már túl gyerekes, Taehyung meg egy felnőtt férfi... Ellentétben velem.Jungkook:-É-értem... I-igazad van! Még kéne ismerkednünk stb.. Még van hátra 2 hónap a nyáriszünetből.. Nem hagyom veszni ezt a "pillanatot".- Taehyung szemszögét nézve teljesen igaza van. Nyilván hosszú távra akar velem tervezni és nem csak egy éjszakás kalandot akar...
Taehyung:-Szóval ezután nem megyünk le a tengerpartra, este a legszebb az a hely. - mosolygott rám majd megölelt, a teste teljesen felmelegítette az enyémet ami nagyon jól esett.
Jungkook:-akár most is elindulhatunk, hisz félóra innen oda az út. - mosolyodtam el majd fel kellve helyemről kezemet nyújtottam Hyung-nak
VOUS LISEZ
VKook A Legszebb Nyár //fanfic\\(BEFEJEZETT)
FanfictionJeon Jungkook egy 17 éves srác.. nem nagyon találja helyét a világban nincs mellette senki aki megértené vagy vele egy gondolkodású lenne. Egy nyári napon eldönti, hogy diákmunkára adja a fejét jobb dolga úgy sincs. De viszont ahol fel vették diák...