A tengerpart 6.rész

183 12 0
                                    

Amint Hyung a kezemet megfogva felsegítettem helyéről. Csak úgy suhantunk ki az étterem/kávézóból. Úgy érzem ez lesz életem legszebb éjszakája, igaz nagyrészt sétálással fogjuk tölteni de ez nem akadályoz meg minket semmiben.

Taehyung:-Majd szólj ha elfáradt a lábad, mert akkor felveszlek a hátamra. - kacsintott majd elmosolyodott, majd felmutatott egy dombra -Nézd Kookie! Onnan fogunk lemenni a partra!- mondta mosolyogva.

Jungkook:-Rendben- mosolyogtam. -És még hova fogunk el menni? - kérdeztem kíváncsian. Végülis nekem mindegy, hogy hova megyünk csak a lényeg, hogy jól érezzük magunkat.

Taehyung:-Az titok~- mondta boldogan majd átkarolt -Uram~ indulhatunk? - nézett rám perverz tekintetével.

Jungkook:-milyen kérdés ez? Hát perszeee~- ugrottam örömben a nyakába. Örülök, hogy így össze melegettem vele. Kevés ilyen ember van sőt talán Hyung az egyetlen.

A dombon haladva hirtelen megcsúszott a lábam de Taehyung gyorsan visszahúzott, komolyan mondom ez a srác már rendesen a hősöm. Majd amikor felértünk a dombra azt mondta:---Nézd kookie oda lefogunk menni, de vigyázz nehogy eless nekem itt kavicsokban, kövekben.- pirult el.

Jungkook:-nyugi ha mellettem vagy nem vagyok olyan béna~- kacsintottam majd megfogtam a kezét. -Hyung~ segítesz innen lejönni?- néztem rá bociszemmekkel.

Taehyung:-Ez nem is kérdés nyuszikám~ persze hogy segítek!- hirtelen felkapott majd kinyitva szememet láttam, hogy a hátán vagyok. Elkapott egy érzés így hát hozzá dörgölőztem -Awwh~ Kookie~- majd leis értünk a dombról és le mentem a hátáról, majd ő egy puszit nyomott a homlokomra.

Jungkook:-És most?- kérdeztem kíváncsian egyben kissé tudatlanul. Fogalmam sem volt, hogy mit tervezett el Taehyung a fejében... Nem is az, hogy itt most "csunya" dolgokra gondolok csak nah... A fantáziám határtalan.

Taehyung:-Ez egy nagyon jó kérdés~- mosolygott rám majd egy kicsit elgondolkozott, egy nagy sóhaj után ismét megszólalt-menjünk fürdeni!!! - kiáltott fel nevetve.

Kissé berezeltem, hisz a hely ahova jöttünk egy icikepicikét védett terület volt, vagy hogy mondjam. Ez egy olyan terület ahol van nyitvatartás... Grat Jungkook ezt most nagyon jól megfogalmaztad.

Jungkook:-T-taehyung.. - nevét meghallva, nézett rám értetlen tekintettel... Gondolom nem érti, hogy mitől félek..

Taehyung:-Valami baj van Jungkook?- kérdezte aggódó tekintettel.

Át gondolva a dolgokat rá jöttem, hogy nem lehet belőle semmi baj csak egy kis "fürdőt" veszünk.

Jungkook:-Ja, nincs s-semmi menjünk- fogtam meg kezét majd a víz közelébe kb 1 méterrel megálltam majd rá néztem -Kapj el ha tudsz Hyung~- megérintve gyönyörűen kidolgozott vállát, futni kezdtem.

Fél úton elestem a homokban, mivel Taehyung nem vett észre ezért rám esett. Most felidéződött bennem az amikor először estünk el egymásban az nekem szerelem első látásra volt... De Taehyungie még nem készült fel a kapcsolatra...

Taehyung:-Jajj~ s-sajnálom Kookie!- pirult el majd fel kell a földről és kezét nyújtotta felém nyelezve, hogy segíteni akar.

Óra hosszákat voltunk a tengerparton és beszélgettünk. Sok mindent meg tudtam róla amit eddig nem. Sokkal jobb lesz így dolgozni vele, mint, hogyha alig tudnék róla akár mit is.

VKook A Legszebb Nyár //fanfic\\(BEFEJEZETT)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora