Ez a kérdés rendesen megdobogtatta a szívemet.
Mit ne mondjak de kezem egyből elkezdett szokatlanul remegni. Érdekes és fura volt, de egyben el voltam varázsolva akár csak Csipke Rózsika. De ez nem egy átok, hanem egy esély. Ha igent mondok aminek nagy a valószínűsége egy álmom fog valóra válni. Szóval menni fog ez mint a karika csapás.Jungkook:-Igen. Leszek a barátod.- jelentettem ki boldogan pár örömkönnyet el hullajtva. Tae már a mondatom meghallása után magához húzott és megcsókolt. Gyönyörű volt és élvezetes.
Jin:-Ahw~ büszkék vagyok rájuk. - mondta boldogan a mellette lévő Namjoon-nak.
Namjoon:-Végre, végre Hyung boldog! - mondta csillogó szemekkel.
Jimin mosolyogva jutalmazott minket kisebb-nagyobb arcpírral az arcán.
J-hope:-AHHHHHW~ DE ARANYOSAAAAK! - Kiáltott fel szokásosan Hobi. Ekkor nagy csönd kerekedett, majd Taehyung tekintete egyre csak Yoongi-ra szegeződött.
Yoongi:-Igen, igen Hobi. Aranyosak. - mondta ki mosolyogva. Kicsit még könnyezett is.
Taehyung-nak ekkor nagyra nyíltak a szemei majd hangulata akárcsak arckifejezése ugyanúgy változott.
Taehyung:-K-komolyan? - kérdezte dadogva majd könnyezni kezdett.
Yoongi:-Igen, komolyan gondoltam Hyung.- mondta ki komoly hangon de mégis mosolygott.
Yoongi:-Nyugi.. Gyere ide.-nyitotta ki karját majd Hyung felé közeledett. Majd TaeTae meg is ölelte.
Taehyung:-Köszönöm. - mondta Yoongi vállán sírva.
Yoongi:-Nem szeretném, hogy előttem sírj. Figyelj gyerekkorunk óta ismerlek velem bármit megbeszélhetsz.- mondta. Eközben Taehyung arcáról letörölte a könnyeket.
Elmosolyodtam. Nagyon szép volt az a pillanat. Tele volt érzelemmel. Attól, hogy Yoongi általában nem mutatja ki érzelmeit igenis egy inteligens és érzőlény akárcsak mindenki. Lehet nem annyira mosolygós, mint Hoseok de hatalmas szíve van neki is. Nem sokat beszéltem vele de sokkal tartozom neki.
Idővel a többiek is hazamentek köztük Taehyungie is. Egyedül maradtam a gondolataimmal. De mégis úgy éreztem, hogy Tae itt van mellettem, nem tűnt olyannak mintha egyedül lennék. Fura volt, életemben egyszer se éreztem ilyet. Mégis hiányzott Hyung és a többiek is. Jó most legszívesebben Taehyung-al lennék. Gondolkodtam egy ideig, hogy hogyan tovább és arra jutottam, hogy elmegyek Taehyung-hoz és meglepem egy ajándékkal. Kopogtattam az ajtaján majd ki is nyitotta.
Taehyung:-Hát te? Hogy-hogy itt? Hisz olyan hideg van.- mondta.
Jungkook:-Nagyon unalmas egyedül lenni, tele a gondolataiddal. Hiányoztál Tae. - mondtam majd megfogtam a kezét.
Taehyung:-Nos, akkor fáradj beljebb Kookie! Úgy is vihar lesz, nincs kedved ma nálam tölteni az éjszakát? - kérdezte perverz mosolyával. Őszintén, imádom a mosolyát.
Jungkook:-Rendben! Mondjuk mi mást csinálhatnék, ha úgyis esni fog? Nélküled unalmas lenne az egész. - jelentettem ki majd beljebb fáradtam Taehyung gyönyörű lakásába.
Taehyung:-Kookie, és mibe fogsz majd aludni? - kérdezte szintén perverz/pedo bácsis fejjel.
Jungkook:-Majd valahogy megoldjuk~- kacsintottam egyet, majd a bejárati ajtót becsukva rá is mozdultam Hyung-ra. Érdekes volt hisz eddig én sose indultam be. De egyszer mindenen át kell esni!
Taehyung:-Nya, gyere kicsi kookie~- húzott be a hálószobába nyakkendőmnél fogva. Majd le lökött az ágyra és le vette felsőjét.
Jungkook:-Gyere, gyere Hyung~ tedd meg! - kiáltottam fel miközben vetkőzztem.Taehyung ekkor meztelenre levetkőztetett majd elkezdte a piszkos munkát. Mit ne mondjak egész jó érzés volt, sőt a legjobb.
Jungkook:-Ahhh~ Taaaeh~- nyögtem fel erotikusan, fantasztikus érzés volt. Nem is tudtam, hogy ilyen jó érzés.
Taehyung:-Fordulj meg nyuszi fiú~- hajult közelebb hozzám majd bele suttogta a fülembe. Én ekkor követtem is a példát meg is fordultam majd hirtelen Hyung megfogta a mellkasom és az ő magasságába húzott.
Jungkook:-Huh? M-mire készülsz Hyung? - kérdeztem értetlenkedve. Jó mondjuk kicsit hülye kérdés volt, hisz mi mást akarna?
Taehyung:-Csak lazulj el nyuszi fiú, élvezni fogod. - mondta perverz hangon majd hirtelen bel helyezte férfiasságát.
Jungkook:-AAAH~ t-thaehyungie~- nem bírtam tovább egyszer csak fel kellett nyögnöm.
Akár az egész vihart át "szórakoztuk". Mit ne mondjak legjobb érzés volt életemben ez az egész. Igaz nem egy lánnyal veszítettem el hanem, egy fiúval de szerintem ezerszer jobb volt mintha egy lánnyal történt volna. Vagyis hát csak szerintem. Aztán amikor reggel fel kelltem na az valami csodálatos volt. Nem is volt egy lelki csalódás, mint a filmekben. Jó ott nem azonos nemű egyedekről van szó de általában gondolom az van mint a filmekben, nem? Na jó mindegy, nem vagyok valami szakértő.
Taehyung felé fordultam majd ő hirtelen de mégis gyönyörűen ki nyitotta szemét, és csodaszép szemeivel rám nézett utána elmosolyodott.
Taehyung:-Jóreggelt szerelmem. - mondta mosolyogva.
Jungkook:-Jóreggelt TaeTae-m!- néztem rá kisebb-nagyobb arcpírral az arcomon.
ESTÁS LEYENDO
VKook A Legszebb Nyár //fanfic\\(BEFEJEZETT)
FanficJeon Jungkook egy 17 éves srác.. nem nagyon találja helyét a világban nincs mellette senki aki megértené vagy vele egy gondolkodású lenne. Egy nyári napon eldönti, hogy diákmunkára adja a fejét jobb dolga úgy sincs. De viszont ahol fel vették diák...