19-Już po wszystkim?

974 36 6
                                    

Natalia:
Zaczęłam majstrować przy kajdankach śrubokrętem, który znalazłam. W końcu się udało. Rzuciłam się do przodu i próbowałam przejąć kierownicę, ale przez te siłowanie się, spowodowałam wypadek...
Kuba:
Wsiadłem do auta i zacząłem pościg za Maćkiem. W pewnym momencie, samochód, w którym była Natalia z Maćkiem zaczął krzywo jechać. Po krótkiej chwili zaczął dachować!!!
-NATALIA!-Wybiegłem z wozu. W połowie wystawała z pojazdu. Podbiegłem tam i zauważyłem że tylne siedzenie płonie. Blisko, bardzo blisko, z rury kapała benzyna!
Wyciągnąłem półprzytomną, poranioną Natalię. Wziąłem ją na ręce i zacząłem uciekać. W ostatnim momencie. Samochód wybuchnął...
Zostawiłem tam Rutkowskiego. Ale to nie ważne. Dla mnie liczy się tylko Natalia...
Słyszałem gdzieś z tyłu sygnał karetki i policji. Trzymałem Natalię.
-Natalia...
Powoli otworzyła oczy.
-Już po wszystkim?
-Tak. -Uśmiecham się i poprawiam jej kosmyk włosów.
Pocałowałem ją, ale ona tego nie oddała. Zdziwiło mnie to. Gdy się od niej oderwałem zauważyłem że jest nieprzytomna.
Na szczęście przyjechała katetka.
***
W szpitalu okazało się że blondynka ma lekki wstrząs mózgu i niewielkie urazy. Pozostanie dwa lub trzy dni pod obserwacją.

Ogarnęłam jeszcze jeden rozdział 😊🙃✋💘😘

Natalia Nowak-życie na nowo...Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz