❝ Oh my God! Stop flirting with me! ❞

416 48 14
                                    

"Nu am crezut vreodată că o să-mi placă atât de mult această carte. Un prieten mi-a povestit despre ea. Iniţial, am râs când am auzit titlul, dar el a dat din cap. "Doar," el zise atunci "citeşte-o!". De obicei nu îmi ascultam prietenii, mai ales pe el, căci nu aveau gusturi prea bune în materie de cărţi, dar apoi am căutat-o şi am cumpărat-o. Mi-a plăcut de la prima replică citită! Dar ştii care a fost replica mea preferată? ❝ Oh my God! Stop flirting with me! ❞ Şi ştii de ce? Pentru că şi eu obişnuiam să fiu un cuceritor încă din clasele mici. Greu de crezut, huh? Dar apoi a venit liceul; nu cunoşteam pe nimeni în primii ani, obişnuiam să stau singur în cantină cu o carte în mână, dar apoi m-am împrietenit cu câţiva băieţi şi, şi acum la câteva zile după terminarea liceului, încă vorbim. Probabil nu o să-i uit, adică cum aş putea să-mi uit prietenii care au fost singurii din întreaga lume ce nu m-au considerat un tocilar sau un ciudat?

Oh, dar am deviat de la subiect! Da, probabil că The Fault in Our Stars a fost una dintre cele mai bune cărţi. Şi John Green este, într-adevăr, scriitorul meu preferat. Sper să-ţi placă şi ţie! Harry xx" 

— Glumeşti? Normal că-mi place John Green, este scriitorul meu preferat! vocea îi răsună în toată librăria, atrăgând atenţia persoanelor. Scuze, mormăi înainte să se întoarcă la treburile ei. 

Harry nu era astăzi. De ce nu era? De ce o durea pieptul? De ce îşi făcea cele mai tragice scenarii? Dar apoi îl văzu. Intră în librărie, dar nu era singur. Era cu un băiat. Era înalt cu păr blond şi ochi albaştri. Îşi trecu mâna prin păr când o observă. Îi zâmbi. Avea un zâmbet frumos. Isabelle îi zâmbi înapoi.

— Încetează Niall! Harry îşi dojeni prietenul.

Se aşezară la una din mesele de lemn. Niall continuă să-i zâmbească lui Isabelle, obrajii ei înroşindu-se pe loc. Nu era obişnuită să primească atâta atenţie de la un băiat. Şi nici Harry, căruia nu-i plăcea deloc ce făcea prietenul său. Flirta cu ea din priviri!

— Niall, termină!

— De ce, Harry? E singură la masă! Mă duc să vorbesc cu ea!

Harry îşi strânse pumnul văzându-şi prietenul ce se îndreptă spre Isabelle. Niall o salută. Ea îi făcu din mână, uşor ruşinată. Se aşeză la masa ei, la invitaţia sa. O întrebă cum o cheamă. Îi răspunse. Îi spuse că e frumoasă. Obrajii ei erau mai ceva ca nişte roşii. Îi mulţumi, dar ştia că flirtează cu ea. De ce flirtează cu ea? Ea era simplă, nici nu se considera frumoasă. Dar Niall îi admira trăsăturile pentru că avusese dreptate; chiar era frumoasă.

— Eşti frumoasă, îi spuse din nou.

 Dumnezeule, nu mai flirta cu mine! Isabelle spuse, nevrând să ridice prea tare vocea pentru a nu atrage atenţia persoanelor din librărie, dar Harry o auzi. Şi nu-i plăcea.

— Ok, ok! Niall râse, prinzându-i mâna pe deasupra mesei. Vrei să vii cu mine la o... întâlnire? Sau, desigur, o întâlnire ca între prieteni?

— Sigur, de ce nu? îi zâmbi.

— Ai un zâmbet frumos! Isabelle îşi lăsă privirea în jos, ruşinată. Pot să am numărul tău? Ştii, va trebui să te sun, ca să-mi spui unde stai, să ştiu de unde te iau!

— Oh, Niall! râse, lovindu-i uşor mâna. 

La naiba, îl plăcea pe Niall. 

* Din nou, ţin să precizez că nici Niall nu este cântăreţ. Povestea nu are nici o legătură cu One Direction sau ceva. Iar coperta este făcută de @numbhope, îi mulţumesc pentru că este genială şi îi dedic acest capitol. *

o carte în aşteptare| h.s.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum