"Am văzut-o prima dată. Am văzut-o a doua oară. Am văzut-o a treia oară. O văd în fiecare zi. Şi nu mă satur să o privesc. E aşa frumoasă deşi, probabil, nu o crede. Nu va crede dacă i-aş spune. Dar cred că aşa sunt toate fetele. Dar ea nu este ca ele. Ea este diferită, unică, specială, originală. Şi cred asta, deşi nu o cunosc. Îi cunosc doar numele, de ieri. Până ieri era doar "fata pe care o plac". Acum are un nume. Dar nu ţi-l voi spune. E secretul meu.
Ştii, cred că vreau să o invit în oraş. Să o scot la întâlnire. Pentru prima dată după atât timp. Cred că te gândeşti de ce nu am făcut-o mai devreme. De ce? Cred că, mi-a fost frică. Frică de respingere. Frică de faptul că nu e aşa cum vreau. Frică... Dar pe cine păcălesc? Nu o voi scoate în oraş, sunt prea fricos! Şi chiar de-aş face-o, aş vrea să lupt pentru ea, ca relaţia noastră să meargă. Asta mi-a adus aminte de ❝ I wanted to fight for you. I still do. ❞ , un citat ce l-am citit în The Vampires Diaries. Elena i l-a spus lui Damon. Dar cred că nu mai are sens acum, nu? Cum nu avea nici atunci.
Damon a iubit-o pe Elena, aşa cum o iubesc şi eu pe această fată, dar se pare că nu a fost suficient pentru a lupta pentru ea. Şi a pierdut-o... Aşa o voi pierde şi eu pe ea? Harry xx"
Era atât de tristă. Şi nu ştia de ce. Nu înţelegea de ce. Poate pentru că ea îl plăcea pe Harry, dar el, aparent, era îndrăgostit de o fată; altă fată. Şi voia să ştie cine era, cum arăta, ce îi plăcea. Voia să o cunoască, să înţeleagă de ce lui îi place atât de mult de ea. Ce avea ea special?
— Isabelle!
— Oh, Niall! Bună!
Niall închise uşa librăriei în urma lui şi fugi spre masa unde prietena lui era aşezată.
— Trebuie să-ţi spun ceva, ceva important!
— Okay...
Nu mai putea ţine în el, trebuia să-i spună. Trebuia să-i spună Isabellei că şi Harry o place. Că el o place pe Hope. Că el o place pe Isabelle. Că el este îndrăgostit de amândouă. De una şi aceeaşi persoană, de fapt. Şi o făcea pentru prietena lui. Ştia cât de tristă era văzând că cel pe care îl place este îndrăgostit de altcineva. Dar a fost ea în tot acest timp!
— Isabelle, ştii scrisorile lui Harry? În care spune despre cât de mult place o fată? Două fete, nu ştiu!
— Niall, sunt confuză. Despre ce vorbeşti?
— Harry te place! Mereu a spus că o vede zilnic la librărie, că e frumoasă şi originală, tu chiar nu vezi? Tu eşti fata aia! Am văzut cum te priveşte, am văzut cum a reacţionat când a auzit că vreau să-ţi cer întâlnire. Şi, aparent, el o place şi pe Hope. El îţi citeşte scrisorile. Trebuie să-i spui Isabelle, trebuie să-i spui! Este evident că voi sunteţi îndrăgostiţi unul de celălalt, şi staţi la un metru depărtare în fiecare zi, neştiind de fapt cum să începeţi o conversaţie. Şi crede-mă, trebuie să faci tu primul pas, pentru că el este... foarte ruşinos. Fricos. A fost mereu închis în el, dar de când ai apărut tu... s-a schimbat. Nu mai este acelaşi băiat, şi crede-mă că vrea să te scoată la o întâlnire, dar cred că îi este frică... frică de faptul că l-ai putea respinge.
— Respinge? Niall, este perfect! Arată perfect, este inteligent, timid, romantic... Este bărbatul după care orice fată suspină, dar el nu o vede.
— Atunci arată-i!
— N-nu ştiu ce să zic... Nu sunt potrivită pentru el.
— Cred că glumeşti! Ei haide, Isabelle!
Îşi lăsă privirea în jos şi îşi odihni mâinile pe masă. Nu îl văzu pe Harry ce stătea într-un colţ, privindu-i cum vorbesc. Voia să ştie despre ce vorbesc, voia să fie el în locul lui Niall. Se ridică în cele din urmă şi porni spre tejghea. Acea doamnă simpatică fusese înlocuită cu un bărbat tânar, ce nu avea mai mult de treizeci de ani.
— Bună, te pot ajuta cu ceva?
— Da, uite... Aş vrea să o cunosc pe această fată ce participă la această campanie. Numele ei este Hope.
Tastă ceva pe calculator şi clătină din cap.
— Nu există nici o fată pe nume Hope. Eşti sigur că aşa o cheamă?
— Păi, nu sunt prea sigur, dar a meritat să încerc... Mulţumesc.
Trebuie să o găsesc pe Hope. Trebuie să o găsesc acum. O iubesc.
CITEȘTI
o carte în aşteptare| h.s.
Fanfiction"o carte în aşteptare" este o campanie iniţiată de librăria The London BookStore, prin care cei ce doresc să încurajeze lectura sunt invitaţi să cumpere o carte pe care să o lase în aşteptarea unui cititor care nu şi-o poate permite. Dar Harry Style...