ГТК:
Събудих се с усмивка.Не знам защо,но имах чувството,че нещо хубаво се е случило.Размърдах се малко,но не бях в стаята в училище,а в стаята на гости на..Чим?
И...усещах ръце на кръста си.Обърнах се и видях Техьонг.Боже защо ме е прегърнал?
И защо също е тук в Чим?
Може би си мислите,че щях например да скоча и да се развикам,но не.
Настаних се отново по-удобно и се обърнах лице в лице към момчето в което съм влюбен.
Защо да се стряскам като видя момчето на мечтите ми,че ме е прегърнало и спи.Та той е като същински принц.Започнах да го гледам.Бе толкова спокоен в съня си,а косата му беше разрошена и стърчеше във всички възможни страни.А устните му...те бяха подпухнали и бледо розови.
Както казах принц.И когато го погледна забравям за всичко.За въпроси от вида на "Защо сме в къщата на Чим" , "Защо сме в едно легло","Какво е станало снощи" или колко е часът....като се замисля няма да е лошо да погледна.Може да е петък,но училището си е училище.Видях,че е само 6 сутринта.Никога не ставам толкова рано.Явно снощи съм легнал рано.Като се замисля в 6:30 Чим излиза да бяга...защо да не отида с него.Целунах на бързо челото на Тае така,че да не ме усети и бавно и тихо се измъкнах ит хватката му.Изправих се и видях,че още съм с дрехите от снощи.Айш сега са измачкани.Отидох до кухнята и видях Чим да пие кафе,облечен със анцуга си.
-Охо,добро утро дребен.-Хьонг,как се озовах тук,О,и също може ли да тичам с теб,защото не вярвам да заспа пак.
-Да,разбира се.Отивай да си вземеш дрехи от стаята ми,но внимавай да не събудиш Шуга,че знаеш какъв става като не се е наспал.
-Добре хьонг,но после ще ми разкажеш защо съм тук и..Т-Тае беше в моето легло...-казах и малко се изчервих.НО СЪВСЕМ МАЛКО.
-Добре добре отивай да се обличаш.
Изтичах на горе до стаята на Чим.След 10 минути се бях измил,преоблякал и с Чим тръгнахме към парка,в който ходи да бяга.
ГТН:
След около час момчетата бяха приключили с бягането и вървяха спокойно към дома на по-големия говорейки си за това какво е станало снощи.По-малкия определено се зарадва,че Техьонг е бил така внимателен да не го събудят.Чим обаче реши да си замълчи за чувствата на Техьонг,тъй като той сам каза,че не е сигурен.
Когато се прибраха видяха Шуга,лежащ на дивана,готов за училище и гледащ телевизия.-Здравей любов-каза Джимин и отиде до гаджето си и го целуна.
-Здравей бебчо-отговори Юнги и го прегърна.
-Аз отивам да си взема душ,а Кук ти събуди Тае и после и ти ще се изкъпеш.
-Ами..добре..
Така Юнги продължи да мързелува и да чака момчетата,Чим отиде да си вземе душ,а Кук..той стоеше на леглото седнал до Тае и го гледаше.Не искаше да го събужда..но трябваше.
-Тае-побутна го лекоБез отговор
-Техьонг-каза малко по-силно и го бутна по рамото
Без отговор
-Тете-каза и го ръчна по корема,при което получи един чифт отворени очи и сладка усмивка.
-Ах...добро утро Чонгкуки-каза Тае и се разтегна
-Д-добро...трябва да ставаш за училище.-изрече Кук с червени бузки и гледаше на долу хапейки едната си устна.
-Добреммм-отговори Тае и си потърка очите сънено.
По едно време влезе Чим с кърпа около кръста и каза на Кук да влиза да се къпе и излезе.Кук отвори някакъв шкаф,взе си хавлия и излезе.
След 10 минути Техьонг бе готов и се решеше в същата стая,а другите двама бяха долу и гледаха и ги чакаха.Тъкмо прибираше гребена и вратата се отвори,а от нея се показа Кук само с хавлия около кръста и мокра коса.Той видя,че по-големия го зяпа и отново зачерви бузи.
-Ам...Т-Тае ще спреш ли..д-да ме зяпаш...-попита той гледайки надолу-А какво?Извинявай-разтърси глава Техьонг и си взе нещата и излезе,за да може Кук да се оправи на спокойствие.
~След 30 минути~
Всяко едно от момчетата бе в училище и караше различен час.Когато звънеца би Куки излезна в коридора и се запъти към двора,но чу някой да го вика.Той се обърна и видя,че е господина по музика.Спря се и изчака господина.-Мисля,че няма да има смисъл да пеете с Техьонг.-каза той задъхано
-Какво?!Как така няма смисъл?!-каза той с малко по-висок тон.
-Журито си е избрало вече любима песен и певци.Едва ли ще промените мнението им.
-Как така като не са чули всички песни?!
-Чонгкук не ми повишавай тон.Така са приценили съжалявам.-каза мъжа и си тръгна.
Чонгкук ядосан тръгна към двора,за да намери Тае и да му каже,но когато отиде го видя с някакво момиче да се смеят и тя да е преметнала ръка през рамото му.
Разбира се Кук не знаеше за чувствата на по-големия и нямаше как да знае,че това е просто братовчедката на големия,която беше нова в училището.
Със насълзени очи просто се запъти към кабинета на следващия си час,гледайки земята.Толкова бе отвеян,че не видя човека срещу него и се сблъскаха толкова силно,че чак паднаха и си удариха главите.
Кук се хвана за главата и погледна на горе и видя...●□●□●□●□●□●□●□●□●□●□●□●□●□●□●
Аз съм пълна гаднярка и няма пък да кажа кой е видял хехе.Таа искам мноого да се извиня за отсъствието ми последните няколко дена.Наистина нямам извинение.Ноо отново съм тук и очаквайте следваща глава утре》》
YOU ARE READING
♡Shit i love you..♡ /Vkook/
FanfictionВрагове от малки.Съдбата все ги сблъсква.Дали накрая ще се появи друго чувство,което да замести омразата? •Vkook •Boyxboy Започната:06.04.2018 Свършена:28.08.2018