●Eleven●

1.4K 95 16
                                    

ГТТ:
Събудих се и усетих ръце около кръста ми и глава върху ръката ми.Отворих очи и видях Куки легнал на ръката ми и още спеше.Боже беше толкова сладък.Леко измъкнах ръката си и я измъкнах,за да не го събудя.Станах от леглото и слезнах в кухнята,където видях вече облечените Шуга и Чим,които пиеха кафе.Погледнах часовника на стената и видях,че е само 8 сутринта.
-За къде сте се стегнали толкова бързо?-попитах и май ги стреснах,защото и двамата подскочиха,а кафето на Юнги отиде върху Джимин.

-АБЕ ТЕХЬОНГ ТИ НОР-тръгна да крещи Чим,но Юнги сложи ръка на устата му и го спря.

-Джимин ще събудиш Кук.А ти-дойде до мен и ме хвана за ухото и се приближи до мен-НОРМАЛЕН ЛИ СИ БЕ?КАФЕТО МИ ОТИДЕ НА КИНО-изкрещя се,а аз бързо се отдръпнах и си сложих ръка на ухото

-Охх и двамата сте станали с краката на горе-казах и ги погледнах намръщено

-Сега и аз ще съм така,тъй като не си доспах като хората-каза глас зад мен.Обърнах се видях прозяващия се Куки,който търкаше очичките си ръчички и беше само по боксерки и една широка тениска,която му стигаше малко над коленете.При тази гледка ми идеше да отида,да го прегърна или да го изям с целувки,но трябваше първо да измисля перфектното предложение и тогава.Едвам се стърпях и се разминах само с едно:
-Здравей Кук-казах и се усмихнах

-Ахх добро утро.Защо сте развикали вие двамата?-попита и посочи Юнги и Чим

-Няма значение.Кук ние тръгваме.Нашите нямали възможност да идват,затова пък ние отиваме.-каза Чим и се ухили

-Да.Ще минем през нас да се преоблека-погледна ме Шуга ядосано,а аз се усмихнах невинно-и тръгваме.Връщаме се утре вечерта.

-Добре пратете поздрави на г-н и г-жа Парк от мен-каза Куки

-Разбира се.Хайде ще се видим в понеделник-казаха и тръгнаха да се обуват.Кук отиде да ги изпрати,след което се върна при мен и седна на плота.

-Кажи ми,че можеш да готвиш-погледна ме с надежда.

-Ммм...става ли да направя палачинки?

-Да моля!Отивам да оправя леглото горе и се връщам.-каза и хукна нагоре по стълбите.

~След 1 час~
ГТН:
-Тоя защо го заряза?!Той му сподели чувствата си,а ония бъзлю бяга.Уж го харесвал!-каза Куки възмощавайки се на случващото се в гей драмата,която гледаха с Тае.
След като момчетата се бяга наяли беше едва 10 и нямаха идея какво да правят,затова си говореха.Говореха си за това кой коя драма гледа и тогава намериха обща.Решиха да гледат новия епизод и сега се намираха на дивана.По-малкия беше седнал на колената си и биеше с юмручета рамото на по-големия ядосано,а той нито гледаше нито слушаше какво става в епизода.Той просто беле кръстосал крака и се усмихваше леко.Харесваше му близостта с Куки.Пред тях на масата бе поставен лаптопа и няколко пакета пълни с различни видове снаксове,но никой не си взимаше нищо от тях.
По едно време стана тихо и се чуваха само гласовете от лаптопа.Техьонг обърна главата си и видя по-малкия гушнал крачета и наблюдаваше със насълзени очи случката,развиваща се на екрана.Тае веднага се обърна и видя следната сценка:
~Главните герои се бяха скарали и разделили,но единия реши да го последва.Но когато го настигна го видя да се целува с друг и сега тичаше настрани плачейки.~
По-големия веднага се обърна към Кук и го гушна.Той се изненада от действията му,но веднага се сгуши и заплака тихо.Тае реши да спре епизода и започна да гали Кук по главата и да му шепне неща от вида на "Спокойно всичко ще е наред и ще се сдобрят".
След около 5 минутки по-малкия се бе успокоил и само подсмърчаше,но още бе в обятията на хьонга си.
-Искаш ли да идем в парка да се разсееш?-попита и наведе глава надолу

♡Shit i love you..♡ /Vkook/Where stories live. Discover now