ГТТ:
Последвах примера на Куки,който се бе облегнал на рамото ми, затворил очи,увил нежно ръцете си около кръста ми и затворих очи.Заслушах се в падането на водата.Падащите капчици вода,разбиващи се в малката непълноводна рекичка.В шумоленето на вятъра,който се забиваше в листата.Усмихнах се.Бях щастлив.На такова място с любимия ми човек...като стана дума.Отворих очи и погледнах на долу.Куки бе легнал на гърдите ми,заспал с леко отворена устичка.Бе толкова спокоен.Вдигнах го и го сложих така,че ръцете му да са увити около врата ми,а краката около кръста ми.Целунах нежно врата му и тръгнах към дома му,но нямах намерение да го оставя.Щях да остана при него за цялата нощ и целия ден.Исках го всяка минута и всяка секунда до себе си.В обятията ми.
●●●●●●
На сутринта:
Отворих очи и видях,че любимия ми не е до мен.Станах и слезнах в кухнята,където го видях прозявайки се сладко и разглеждайки нещо в телефона си.Той ме видя и веднага се затича и ме прегърна.
-Добро утро Тае!-каза той щастливо и ми се усмихна.Беше много щастлив по някаква причина.-Добро утро Куки.Много си весел днес.
-Амии да.
ГТК:
Когато се събудих видях,че съм си у нас на голямото меко легло,а до мен бе все още спящия Те.Замислих се и се сетих,че последно бяхме на моста.Явно там съм заспал и Тае ме е донесъл до тук.Усмихнах се при тази мисъл и го целунах по челото.Исках да остана и да си го гушкам,но уви телефона ми звънна.Станах на бързо вземайки го и излезнах от стаята.Не исках да събудя Тае.Погледнах телефона си и видях,че сестра ми ми звъни.Толкова се зарадвах.От толкова време не съм я чувал.
-Ало Джени!-Хей Куки.Нали не те събудих?
-Не спокойно.От много време не си се обаждала.Толкова ли си заета?
-Просто имам много работа в кафенето,а и мама не ми помага особено.
-Мама ли?Какво й има?
-Ох не знам.Кара ми се за най-малкото и ми вика.Говори и за теб какъв си бил...както и да е.Не затова ти се обаждам.Идвам в града!
-Какво?!Кога,защо,как,к-
-Кукии успокой се.Другата седмица ще дойда.Липсваш ми искам да видя малкото си братче.
-Добре значи почвам да чистя.Ох колко имам да ти разказвам!
-Нямам търпение да те видя.Аз ще затварям почивката ми свърши.Ще ти се обадя пак Куки!Чао.
Преди да успея да кажа нещо тя затвори.Ах толкова съм щастлив.Не сме се виждали от както дойдох тук.И ще я запозная с Чим,Юнги и най-важното Тае.Ах нямам търпение.Слезнах до кухнята и реших да си разгледам социалните мрежи,когато видях Тае да идва при мен.Затичах се и го гушнах силно.Обясних му,че сестра ми ще идва и той също се зарадва.Той реши да отиде до магазина,за да купи неща за закуска и после да излезем някъде.Съгласих се и той излезе,а аз се качих да оправя леглото и да се облека.
След около час и двамата се бяхме наяли.Сега стояхме на масата и се гледахме.Странното в тази картинка бе,че той бе от едната,а аз от другата страна на масата.И двамата се бяхме подпряли с ръце и се гледахме.Не обелвахме и думичка.Стояхме така известно време,когато на лицето му се появи лека усмивка.Погледнах объркано,а той стана от стола и бавно започна да се приближава към мен.Преглътнах шумно и се стараех да не изпускам нито едно негово движение от погледа си.
Застана пред мен и ми подаде ръка.Аз разбира се я хванах,а той ме заведе до хола и седна на дивана поставяйки ме в скута си с лице към него.Целуна ме нежно и задвижи устните си.Аз отвърнах и се усмихнах през целувката.Той се отдели и започна да оставя малки целувки по врата ми.Беше ми доста приятно,но исках да спрем дотук.Въпреки това се оставих още малко,когато той спря.Отдели се и целуна челото ми и ме прегърна.
-Няма да правим нищо спокойно.Просто стоейки там на масата гледайки ме така не можах да се стърпя.-Ама ти как знаеш,че не иск-
-Знам какво ще си помислиш,още преди да го направиш Куки.Сега излизаме ли?
-Да..хайде.
Станахме,обухме се и тръгнахме към паркчето до училище.После бяхме в едно кафене и после отново на лунапарка.За съжаление днес не можеше да спи у нас,защото утре бяхме на училище.Така той ме изпрати до нас и си тръгна.Аз си оправих раницата и легнах.
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Знам скучна глава.Ще се опитам да ги правя по-интересни.Лека нощ♡
KAMU SEDANG MEMBACA
♡Shit i love you..♡ /Vkook/
Fiksi PenggemarВрагове от малки.Съдбата все ги сблъсква.Дали накрая ще се появи друго чувство,което да замести омразата? •Vkook •Boyxboy Започната:06.04.2018 Свършена:28.08.2018