●Ten●

1.2K 97 2
                                    

ГТН:
Вечерта си вървеше и вече беше малко след полунощ.Момчетата бяха изгледали около три филма,от които два бяха страшни.На няколко сцени Куки се стресваше и се скриваше зад този,който бе най-близко до него,а именно Техьонг.Той от своя страна нямаше нищо на против.Бе щастлив,че малкия вече не страда и е весел,тъй като с влизането след прегръдката, Чим веднага повдигна темата на братовчедката на Те,а щом Кук разбра,че му е роднина,не спря да излага на показ заешката си усмивка.
Сега момчетата бяха на земята и играеха на шише.На всички им се спеше и поради тази причина Юнги служеше като възглавница на сладкото си гадже,което леко притворило очи се бе излегнало на гърдите му.Колкото до другите две момчета...картинката бе наистина сладка.Куки бе положил глава в скута на Техьонг,който пък се бе облегнал на дивана и си играеше с косата на малкия.
Вече от 5 минути никой не бе обелил думичка.Всички се наслаждаваха на времето си заедно.Всички се радваха на близоста по между си.
По едно време Юнги тихичко продума на Тае:
-Хей,занеси дребния в неговата стая и лягайте,а аз ще занеса Чими в стаята за гости и ще спим там.

-Но защо шеп-
щеше да попита Тае,но щом погледна на долу вида двете спящи момчета.
-Добре хайде-отговори и тръгна да става.Внимателно се изправи,след което се наведе и взе малкия,като го понесе към стаята му.Юнги направи същото.
Тае остави по-малкия на леглото му и тъкмо щеше да ляга,но в стаята влезе Шуга.
-Чакай малко-прошепна той и стараейки се да стъпва тихо отиде до Кук и махна внимателно панталоните му,а Тае гледаше с недоумение.

-Винаги като заспи с дрехи се поти и на другия ден е болен.Джимин е същия.Няма да има проблем да е така нали?-попита тихо Юнги,прозявайки се.

-Не разбира се.Лека нощ Юнги.-помаха му Тае и Шуга излезна от стаята.Тае легна до момчето и се загледа в лицето му.Забеляза лекото потрепване от страна на нослето му,когато диша.Усмихна се и го придърпа към себе си.Прегърна го нежно и заби глава във мястото между врата му и рамото и почна да говори тихо.
-Вече съм сигурен Куки...Не знам защо се колебаех толкова много.Просто не можех да повярвам,че се влюбвам в теб.Та ти ми беше враг до преди едва месец и не исках да те виждам.А сега..сега не мога да си представя и ден без теб.Без да видя усмивката ти,красивите ти маслинени очи,в които се губя всеки път щом погледна.А днес щом видях колко разтроен беше...не можех да те гледам така.Боли ме да те виждам тъжен.Мамка му,не знам как стана,но Чонгкук...обичам те.И ще бъдеш моето сладко момченце...само ми дай един ден,за да измисля как да направя перфектното предложение.Такова,с което ще те убедя,че никога няма да те оставя сам,че винаги ще съм до теб,когато имаш нужда,защото си най-важното нещо за мен.
След казаното той се сгуши още в повече в Куки и заспа,но не забеляза едно нещо.
При събуването на панталоните му Куки се бе събудил,но бе решил да се направи,че още спи.
Всъщност той бе чул всичко.Бе толкова щастлив,че Техьонг му каза такива думи.Никога не си бе представял,че някой ше му каже такова нещо.Намираше се на 7мото небе.Дори не...нямаше такова небе да опише щастието му.
Сега той тихичко подсмърчаше и се бе усмихнал леко,а от очите му капеха сълзи от щастие.
Обърна се и веднага го прегърна силно,като остави бърза целувка на устните му.След като го направи той докосна с пръст устните си и се усмихна още повече.Вгледа се в по-големия и заспа.
■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
Значи...не знам дали бързам много,но просто нямам търпение да ги събера.Или пък ми е хрумнало нещо и малко ще усложня нещата?Ще разберете утре в следващата глава.
Също искам да кажа,че може да си пуснете песента отгоре☝️докато писах думите на Тае,с които изрази чувствата си към Куки я слушах.Мисля,че доста си допадат.И така лека нощ❤

♡Shit i love you..♡ /Vkook/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang