Цялата стая бе изпълнена с пъшкания и стонове.
Техьонг бе толкова умел в работата си,че на Кук му се струваше невъзможно.
Отдавна бе на ръба да свърши,но искаше още от този вид удоволствие и се сдържаше колкото можеше,докато в един момент не успя да изтрае и свърши в устата на Техьонг със силен вик.
Техьонг погледна Кук право в очите и преглътна всичко предизвиквайки по-тъмен нюанс на червеното да се появи на лицето му.
Чонгкук дишаше тежко със затворени очи,когато усети устните на по-големия на гърдите си и издаде лек стон.
Наслаждавайки се ласките той изведнъж усети нещо да дразни входа му карайки стонлвете му да станат по-високи.
Погледна на долу и видя Техьонг леко надигнал глава и усмихвайки се ехидно.
Той върна погледа си към тавана и продължаваше да стене.
Изведнъж Техьонг спря действията си и се изправи седнал.
-Нямам лубрикант..-каза той изправил устните си в права черта.
-Не ми е проблем,искам го грубо-отговори Кук не отделяйки погледа си от тавана.
-Но така ще те заболи и-
-Просто давай
След известно време тишина Кук не усещаше нищо и реши да се надигне и да види какво става,когаго усети пръста на Техьонг в себе си.
Издаде силен стон и стисна очи.Болката беше голяма тъй като му беше първи път.
Техьонг почна да гали бедрата на Кук опитвайки се да го успокои и да го накара да свикне по-бързо,за да усети удоволствието.
След малко Кук почна да издава тихи стонове.
Болката лека по лека си отиваше и на нейно място идваше удоволствието.-Още...и-искам още
Техьонг се подсмихна на сладкото си гадже и вкара втори пръст почвайки да ги движе бавно и бързо,за да отпусне още стените и да не боли толкова щом члена му замени пръстите.
По-големия вкара и трети пръст и вече ги движеше грубо и доста бързо,което бе причината за силните стонове от по-малкия.
По-едно време всичко спря и Техьонг извади пръстите си получавайки неудобрителен стон от по-малкия.
Изведнъж Чонгкук усети две ръце да го обръщат и поставят на ръце и колене.
Усети се в каква позиция се намираше и зарови главата си във възглавницата и започна да стене заглушено,заради ръцете масажирайки задните му бузки.
Усети двете ръце на Техьонг да раздалечават бузите и внезапно болката пак се върна,а няколко сълзички се стекоха от очите му.
Техьонг бе вкарал половината си член в него и започна да целува бузките и навеждайки се,гръбнака му.
Усети тялото на по-малкия да се отпуска бавно и не изчака секунда повече.
Вкара целия си член в тясната дупчица на по-малкия и започна да се движи бързо.
Кук забиваше ноктите си във възглавницата и стенеше силно.
Болеше го,но той пожела грубо и трябваше да си го понесе.След няколко тласъка болката я нямаше изобщо и Кук изпитваше огромно удоволствие.
-П-по б-бързо-стенеше той
Техьонг се усмихна и забърза с най-високото си темпо започвайки да удря простата на малкия,предизвиквайки го да стене с гърло.
По-големия с едната си ръка държеше кръста на по-малкия и го притискаше към себе си,а другата я пусна надолу по кръста му заравяйки пръсти в косата му,стискайки я и дърпайки на зад.
В момента цялата стая беше изпълнена със стонове и звуци от удряща се кожа.
Позата, в която бе застанал Кук изкарваше Техьонг от равновесие и усещаше,че е на ръба да свърши,затова пусна косата му и веднага с ръката си хвана члена на Кук и почна да го мачка ту бавно ту бързо.
-Т-те-техьонг щ-ще-
Изречението на Кук бе прекъснато от гърления му стон показвайки,че е свършил,а и че Техьонг го беше направил също надълбоко в него.
Чонгкуки се просна на леглото по гръб,дишайки тежко.
Техьонг го последва лягайки до него.-Т-това беше...-опита се да проговори Кук,но не успя,тъй като още опитваше да успокои дишането си.
-Знам-каза тихичко Техьонг придърпвайки гаджето си към него увивайки ръце около кръста му,целувайки врата му.
-Те?
-М?
-Обичам те-каза Кук и хвана едната ръка на Техьонг около кръста му целувайки я и я върна пак на мястото й.
Техьонг се усмихна широко и затегна хватката си около момчето целувайки рамото му.
-И аз те обичам-прошепна Техьонг и се надигна да види любимия си заспал с устата му леко отворена.
Усмихна се на сладката гледка и зави себе си и Куки заспивайки бързо.
Обаче и двамата не знаеха,че малко след началото на телесния си контакт по-голямага двойка-Джин и Намжун,се бяха прибрали и чули всичко.
Сега двамата бяха в стаята на по-големия кикотейки се сладко сгушили се един в друг.-Не знаеха,че сме тук нали?-попита Намджун галейки главата на Джин
-Хаха не мисля...утре ще съсипя Техьонг хахаха-отговори той и двамата също заспаха.
₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩
СВЪРШИ СЕ ПУУУ.
Та как ви се струва?
ESTÁS LEYENDO
♡Shit i love you..♡ /Vkook/
FanficВрагове от малки.Съдбата все ги сблъсква.Дали накрая ще се появи друго чувство,което да замести омразата? •Vkook •Boyxboy Започната:06.04.2018 Свършена:28.08.2018