●Twenty-one●

931 66 10
                                    

На сутринта Кук се събуди първи.
Размърда се и погледна часовника на стената виждайки,че е 7 часа и има още час и половина до началото на училището.

Обърна се с лице към спящия Техьонг чийто ръце още бяха затегнати около кръста му.

Припомни си миналата нощ и моментално се изчерви.
Усмихна се леко и целуна спящото момче по бузата.

Сгуши се в гърдите му и затвори очи,когато усети ръката на Техьонг да отива надолу от кръста му намирайки си път до дупето му стискайки го силно.

Очите на Кук се разшириха и прехапа устна,за да не издаде звук и да събуди по-големия.

След малко Техьонг махна ръцете си от голото тяло на Кук и се обърна на другата страна взимайки със себе си цялото одеало оставяйки Кук непокрит.

Чонгкук му хвърли раздразнен поглед и рече да стане само,че веднага след това прехапа устна и стисна очи.
Болката отзад беше ужасна.

Със всички усилия той се наведе,грабна боксерките си и тениската на Техьонг обличайки ги и се запъти към долния етаж и по-точно към кухнята.

Тъй като снощи пропусна вечерята си по известни причини беше много гладен.

Бавно стъпвайки, влезе в кухнята и се срещна с доста интересна гледка.

Джин беше в скута на Намджун с лице към него.Едната му ръка държеше устата на гаджето му отворена,а с другата се опитваше да набута палачинката вътре.

-Ъм...добро утро хьонг и хьонг-поздрави Кук и седна на плота на кухнята изохвайки,заради болката.

-Боже!Изкара ми ангелите бе дете!-рече изведнъж правия Джин с ръка на сърцето си.

-Да сега и палачинката ми омаза панталона-измрънка Джун тихо-иначе добро утро и на теб Куки

Най-малкия само се усмихна и кимна

-Еее-Джин започна,а гаджето му се цапна по главата с ръка.
Не можеше да повярва,че Джин щеше на разпитва за предната  нощ.

-Снощи беше хубаво а?-зададе въпроса си Джин неотделяйки поглед от Куки

Той от своя страна се изчерви и веднага сведе поглед.
Не предполагаше,че ще знаят какво са правили...или чакай.
"Да не би да са се прибрали и да са ч-чули всичко?!"-мислеше си Кук с разширени очи

-Мнее беше вълшебно - дълбок и  сънен глас се обади.

Куки веднага се обърна в посока на гласа виждайки сънения Техьонг само по боксерки и с рошава коса.
При гледката прехапа устни и се изчерви още повече.

Техьонг забеляза реакцията на гаджето си и се усмихна.
Отиде до него и го целуна по устните,а след това по носа.

-Добро утро на всички-каза той и обхвана кръста на гаджето си с ръцете си вдигайки го от плота и седна на един стол слагайки по-малкия в скута си.

-Техьонг бил си прекалено груб,момчето едва ходи-изкоментира Намджун отхапвайки от палачинката си,също придърпвайки Джин в скута си.

-Наистина? - попита учудено обръщайки се към Кук,който бе увил ръце около врата му и облегнал глава на рамото му

-Мхм...но всичко е наред.Болката си заслужава-отговори най-малкия карайки всички на масата да се усмихнат

Всеки започна да се храни.
По някое време или Техьонг хранеше Кук или обратното.
Същото бе с другата двойка в края на масата.

И тогава се чу звънеца.
Техьонг и Джин се погледнаха.

-Отивам да видя кой е и идвам-каза Техьонг бързо взимайки някакви шорти от дивана обувайки ги.

Отиде до вратата и хвана ключа завъртайки го на ляво,за да отвори.

Щом дръпна вратата и погледна кой бе отвън пламачета почнаха да играят в очите му,а ноктите на пръстите му се забиха в дланта му правейки юмрук.

Пое си дълбоко въздух и затвори очи.

-Джин хьонг би ли дошъл за малко- извика той,а по-големия бързо се появи на вратата.

Тялото му се изпълни с гняв и захапа долната си устна.

-Какво правиш тук?- попита той директно

-Е!Така ли посрещате майка си?

■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
Нямам настроение за нищо,но пък ми дускоча и си викам дай да кача още една глава хддд.
Та да заповядайте♡

♡Shit i love you..♡ /Vkook/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora