●Fifteen●

990 79 16
                                    

-Здравей Н-Намджун - заекна Куки

- Здравей дребен.Джини с Кук ще те изчакаме отвън пред магазина става ли?-попита лигаво Джун и дръпна Кук за ръката тръгвайки на пред

-Разбира се.О и Джун.Не му прави нищо разбра ли?

-Да да добре-отговори той набързо и двете момчета излезнаха ит магазина сядайки на пейката пред него.
Намджун забеляза треперенето на по-малкия и леко се усмихна.

-Няма да ти правя нищо чу ли?Ей,погледни ме-каза някак си...нежно по-големия и сложи ръка на рамото на Кук.
Той от своя страна го погледна плахо хапейки долната си устна.

-Виж.Искам да ти се извиня,че бях груб с теб.Просто....да го кажем,че мразя,когато и калинка докосне Джин разбираш ли-засмя се нервно Джун-обичам го и ме е страх да не го изгубя и преди онзи ден да се блъсне с теб в коридора един му се беше лепнал и ревността която изпитвах я превърнах в гняв.Това е.

Чонгкук погледна към по-големия удчудено и после се усмихна.
Замисли се,че може би и той би реагирал така,ако някой се лепне на Тае.Не толкова грубо,но щеше да му е неприятно.

-Няма проблем Намджун,разбирам те.

-Благодаря хлапе-Намджун го потупа като кутре по главата и се засмя.
Двете момчета се заговориха,когато Джин излезе от магазина,дишайки тежко най-вероятно,защото мъкнеше две турби със себе си и бе изчервен.

-Знаех,че съм хубав,ама и бабите да ме черпят с бонбони вече е прекалено-продума той и се засмя нервно.

-Важното е,че аз пръв си те харесах и си само мой-каза гаджето му и отиде да вземе едната торба от приятеля си.Леко му се стори тежка,но все пак трябваше да се прави на силен пред гаджето си.
Или поне това си мислеше той.
Куки се усмихна и тръгна след тях към колата на Джин.
След около десет минути трите момчета пристигнаха пред къщата на Техьонг и Джин.
Джун тъкмо махаше ключа от стартера,когато Кук излетя от колата и се затича към вратата натискайки продължително звънеца.

-Май тези двамата са доста влюбени а?-вметна весело Джун като заключваше колата
-Така изглежда.Радвам се,че Техьонг е намерил някой,който да го прави щастлив.-усмихна се Джин

През това време Кук тропаше леко нервно с крак.Не знаеше защо искаше толкова да види Техьонг просто му бе липсвал страшно много,въпреки,че не се бяха виждали от вчера.
Чу се отключване и момчето затаи дъх.Щом вратата се отвори на прага й се показа Техьонг с мокра коса,капки стичащи се по лицето му, на което можеше да се види изненадана,но щастлива гримаса.
Носеше бяла широка тениска и черни шорти.

-Чонгкуки!-извика Тае и се вкопчи в една голяма прегръдка в гаджето си.
Чон бе зачервил бузи не само заради вида на Техьонг,но и заради сладкото "Чонгкуки" излезнало от устата му.
Не след дълго се осъзна и отвърна на прегръдката.
Техьонг щом усети ръчички около врата си,вдигна Кук и го понесе към дивана.

-Тае пусни ме тежък съм!-мяташе се малкия,но щом усети мекия диван под себе си се успокои.

-Защо ме вдигна?-запротестира Куки

-Липсваше ми мранкало такова-засмя се и го целуна по бузата Техьонг

-И ти на мен-изкиска се сладко от своя страна по-малкия сложи глава в скута на гаджето си.

-Техьонг здравей и на теб-каза току-що влезналия Джин

-О,здравей хьонг!Вие ли го докарахте?

-Д-да.Забога Джин камъни ли си сложил в тея торби?-развика се и Намджун,който се опитваше да не изтърве някоя торба и отиваше към кухнята.

-Абе я тихо.Все пак трябва да се яде.Момчета с "силният" ми приятел отиваме в кухнята да направим обяд.Ще ви извикаме да хапнете и после правете каквото искате.-каза Джин обръщайки се към момчетата,които само кимнаха.

-Е как беше днес в училище?-попита Тае като си играеше с няколко кичура от косата на по-малкото момче

-Нормално...на теб какво ти беше?

-Болеше ме глава,но ми мина бързо.А и сега като си тук не мисля,че ще ме заболи пак-каза по-големия и се наведе като целуна гаджето си по челото.

-Ама ти много на целувки му удряш днеска-засмя се Кук

-За теб винаги-засмя се също и Техьонг.
Двете момчета разговаряха,когато чуха Джин.

-Момчета идвайте да-
Кук и Тае се спогледаха,когато изведнъж Джин спря изречението си и отидоха в кухнята да видят какво става.
Тае първи отвори вратата и видя Намджун овил ръце около талията на брат му,докато го целуваше.
Техьонг се обърна и видя гаджето си хапейки устна,а бузите му отново бяха алено червени.
По-големия го обърна към себе си като направи същото,както Намджун с Джин.
Кук се изненада,но бързо ови ръце около тила на гаджето си и го притисна по-близо.
След мъничко и двете двойки се отделиха поради липсата на въздух. Спогледаха се усмихнато и седнаха да ядат.

》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》
ПОЗНАЙТЕ КОЙ СЕ ВЪРНАААА



















Главата не става за нищо


















НО АЗ СЕ ВЪРНАХ

♡Shit i love you..♡ /Vkook/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora