●Eighteen●

1K 78 10
                                    

ГТН:
Техьонг изкачваше стълбите с Куки в ръцете си,който  го прегръщаше силно и оставяше мънички целувчици по врата му.

След като стигнаха спалнята Техьонг се пресегна с едната си ръка,отвори и затвори вратата,като веднага след това допря гърба на гаждето си до нея и го погледна.
Изглеждаше толкова сладко в неговите очи.
Страстта и желанието се виждаха в очите му,а неспокойното му дишане подсказваше,че нямаше търпение за предстоящите действия.

Тае се усмихна и целуна нежно по-малкия,след което се отдели и пусна крачетата му на земята.

Уви ръце около кръста му и го притисна към себе си.
Отново го целуна,но този път по грубо и поиска разрешение да вкара езика си в устата на Кук,което му бе отказано.

Техьонг се намръщи и погледна по-малкия,който се усмихваше сладко през целувката.
По-големия свали едната си ръка малко по-надолу от кръста стигайки до дупето на по-малкия стискайки го леко.

Куки издаде стон с,което и даде възможност на любимия си да вкара езика си и да изучи всеки инч от устата му.

Техьонг продължаваше да изследва устата на гаджето си и да мачка дупето му нежно,а Кук стенеше тихичко.

След като се отделиха поради липсата на въздух,Техьонг веднага нападна врата на Кук хапейки и ближейки го.

По-малкия имаше чувството,че всеки момент ще падне на земята.
Удоволствието,което Тае му доставяше го разтапяше,а и след като вече бе плътно залепен за вратата нямаше какво друго да прави освен да стене.

По-големия се отдели от момчето и погледна творението си.Малко бе прекалил със смучките,но като цяло не го интересуваше.Трябваше да покаже,че по-малкия е само негов.

Усмихна се и прокара пръст по всяко едно от лилавите и червени петънца,а Кук бе извил глава назад и дишаше тежко.
След като се нагледа той нежно хвана кръста на по-малкия повдигайки го и слагайки го в легнало положение на леглото.
Съблече тениската си и се качи върху него обкрачвайки го.

Дръпна леко ръкава на блузата му надолу изкарвайки на показ снежно белите му ключици.
Наведе се и започна да ги целува след,което повтори действията си,но от другата страна.

По-малкия стоеше кротичко и издаваше тихички стонове наслаждавайки се на случващото се.

Техьонг се надигна и махна тениската на гаджето си.
Остана приятно изненадан от стегнатото му коремче и веднага започна да го целува и смуче като ръцете му си играха със зърната на момчето под него.

Веднага щом усети устните на хьонга си по най-чувствителната си част,а именно корема си Кук веднага зарови пръсти в косата на Техьонг дърпайки я и издаде силен стон.

-Тук сме чувствителни хм?Добре е да го знам.

Прошепна тихо по-големия,но достатъчно силно,за да го чуе Кук.

След като реши,че се е насладил на нежната кожа на любимия си по-големия се надигна оставяйки ръцете на гаджето му,които досега държаха косата му да паднат на завивките и го погледна.

Чонгкук изглеждаше толкова секси в неговите очи.Със затворени очи,притворена уста и червено личице,а косата му беше рошава

Техьонг отново се наведе и целуна нежно устните на Чонгкук,който веднага му отвърна.

Отделиха се и известно време се гледаха влюбено,когато на лицето на по-големия се появи лека усмивка,която леко плашеше по-малкия,но и го възбуждаше още повече.

Техьонг гледайки право в очите на гаджето си сложи ръце на ластика на ангцунга на Кук и леко почна да го събува.

След като го премахна напълно сложи ръце на бузките на по-малкия спускайки ръцете си по врата му,гърдичките му,коремчето, минавайки по бедрата му стигайки до глезените му.

Кук дишаше още по-тежко и стенеше силно.

На Техьонг му хареса гледката пред него и реши да си поиграе малко.

Придвижи плавно ръцете си на горе по краката на Кук по вътрешната част на бедрата му стигайки пакета му стискайки го силно.

Чонгкук издаде доста силен стон поради внезапното действие и стисна очи,а ръцете му стиснаха завивките.

Техьонг сякаш чул любимата си песен продължи да мачка пакета, като със всяко движение ставаше все по-груб предизвиквайки гаджето си да захапе устна до кръв опитвайки се да сдържи силните стонове.

По-големия сложи едната си ръка на бузката на Куки и я погали нежно бавно вкарвайки палеца си в устата му.

-Искам да те чувам Куки.Не спирай нежните стонове да излизат от устата ти.Остави ги да се леят на воля.

Чонгкук отново започна да стене,а Техьонг махна ръката си от лицето му заесно с палеца си от устата му и я премести за коремчето му правейки кръгчета с мокрия си палец.

За Кук това бе друг Техьонг.
Някой,който досега не бе виждал.
Неговия Те беше сладичък и мил,но сега беше малко груб и предизвикваше лек страх у по-малкия.
Но честно казано.....на него му харесваше.

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Ще го направя на две или три части....за сега как е?

♡Shit i love you..♡ /Vkook/Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon