●Nineteen●

841 76 2
                                    

Техьонг внезапно спря движенията си,стана от леглото,събу панталона си и боксерките си и погледна гаджето си.

Кук  го погледна с ококорени очи и преглътна щом видя големия член на Техьонг.
Тае отиде до него и хвана ластика на боксерките му и го дръпна леко.
Кук схвана,че Техьонг искаше разрешение да ги премахне,затова той бавно и несигурно кимна,а по-големия това чакаше.

За по-малко от секундата премахна единствения плат от любимия си и го захвърли някъде из стаята.

Погледна удвителната гледка пред себе си и се усмихна широко.
След това качи погледа си на личицето на Кук и веднага забеляза колко червено е то.

По-малкия също го погледна и щом срещнаха погледите си се засрами още повече,затова закри лице с двете си ръце.

Тае се усмихна и седна върху краката на Кук.Пресегна се и махна
ръчичките му.

-Не се крий бебчо....удивителен си.

След думите си Тае започна са оставя малки целувчици по краката и коремчето на по-малкия държейки ръцете му долу,наслаждавайки се на сладките му и нежни стонове.

По-големия започна да целува и члена на Кук,а той се побъркваше от удоволствие.

Изведнъж Техьонг взе целия член в устата си и започна да овърта езика си около него.

Куки стенеше с цяло гърло,а и нормално.
Досега никога не бе получавал такова удоволствие.
Никой не го бе карал да се чувства така както Техьонг.
По който и да е начин.
За това и го обичаше толкова много и съжаляваше,че е пропилял толкова време в караници.
Трябваше да го опознае по-добре по-рано.
Но по-добре късно отколкото никога.

●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Кратичко,но от сърце.
Утре ще си получите третата част♡

♡Shit i love you..♡ /Vkook/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora