Pov Louis:
Na het vreselijke eten sta ik dan weer in mijn kamer. Langzaam lopend naar het of vanaf nu mijn bed. Ik laat een harde zucht horen en laat me vallen op mijn bed. Stil lig ik. Gewoon staren naar het plafond en nadenken. Nadenken over: vandaag, over mijn moeder, over mijn nieuwe vrienden, en over Harry. Hoe zal het met hem gaan? Wat zal hij nu doen? Of... met een harde klap gaat mijn deur open. Verschrikt kijk ik naar de deur. 'Hey Louis! heb ik je laten schrikken?' Daar staat Niall. 'Als ik eerlijk ben wel.' Hij kijk me schuldig aan. 'Oh sorry, ik wilde vragen of je mee gaat naar maya's kamer. We doen truth of dare.' Ik denk na is dat wel slim? 'Ach please Louis, gewoon om elkaar beter te leren kennen.' Hij kijkt me met puppy ogen aan. Ik zucht. 'Oké dan.' Ik sta op terwijl hij een vreugde dansje doet. Ik wacht tot hij klaar is en loop mee naar maya's kamer. Het is een paar gangen verderop. 'Hey Louis!' Schreeuwt Maya in mijn oor. Ik lach en wrijf over mijn oor. 'Hey Maya.' Antwoord ik wel normaal. Ik kijk de kamer rond. Best anders dan mijn kamer. Ik draai een half rondje om nog meer te zien. En dan kijk ik recht in de ogen van Harry. Ik verdrink in zijn ogen. Wauw dat zijn de mooiste ogen die ik ooit heb gezien. Zo mooi groen. 'Louis!' Ik schrik op uit mijn gedachte door niall's stem. Snel draai ik me om. 'Ja, wat is er?' 'Kan je even helpen met kussens halen?' Ik knik en loop weg van Harry, met niall mee.
'Wauw Louis wat was dat?' Hij kijkt me onderzoekend aan. 'W...wat bedoel je?' Er komt een trilling in mijn stem. Dadelijk heeft hij een verkeerd beeld van me. of wilt hij me niet meer als vriend. Ik schiet in de stres. 'Nee laat maar.' Zegt Niall dan. Pfff de stres neemt af. Hij mag er echt niet achter komen, niemand mag dat. Ik zie dat we aan komen bij Niall's kamer. We pakken de kussens en lopen terug. 'Oké gaan we allemaal in een kring zitten?' Ik knik er leg een kussen op de grond neer. De rest doet mij na. 'Goed ik begin!' Schreeuwt Niall. Wat hebben ze hier met schreeuwen? 'Oké uhm truth or dare?' Ga ik safe spelen? Ja.
'Truth.' Niall kijkt me zuchtend aan. 'Oké dan, wat is je favoriete liedje?' Ik denk na. 'Ik denk see you again.' ik vind het gewoon heel goed bij mijn situatie passen. Maar dat zeg ik natuurlijk niet hardop. 'Niall truth or dare?' Iedereen kijkt hem afwachtend aan. Niall grijnst. 'Dare.' Ik zucht. Ik weet nooit een goede opdracht. Jill komt dichterbij en fluistert in mijn oor: 'zeg dat hij naar Liam moet lopen en vragen of hij een condoom mag.' Ik schiet meteen in de lach. 'Oké Niall jij moet naar Liam lopen en vragen of je een condoom mag.' Niall kijkt me geschokt aan. Jill en Maya hebben inmiddels al de slappe lach. En ook bij Harry zie ik een klein lachje. 'Maar...maar dat kan echt niet.' Ik kijk Niall nog steeds lachend aan. 'Je zal wel moeten.' Niall zucht maar staat dan op. Hij kijkt me nog een keer smekend aan. 'Sorry Niall.' Beantwoord ik zijn zielige blik. Hij slikt en loopt naar Liams kamer. Wij achtervolgen hem maar blijven om het hoekje staan. Hij klopt langzaam aan. Liam doet open en kijkt hem afwachtend aan. 'Ik...uhm.. kan ik een condoom lenen.' Niall kijkt beschaamd naar zijn voeten. Liam trekt zijn wenkbrauwen op. 'Ja...denk ik?' Hij gaat terug zijn kamer in en komt met een condoom aan. Ik kan mijn lach niet meer in houden. Mijn lach maar daarna ook maya's en Jill's lach, galmt door de gang. Liam staat nog steeds overdonderd iedereen aan te kijken, maar als hij de situatie op orde krijgt begint hij ook te lachen. 'Oh mijn God, ik dacht dat je serieus was.' We lachen nog even door tot Liam ons verteld dat we moeten slapen. Iedereen roept welterusten en loopt zijn eigen kamer in.Ik schrik wakker als ik een harde knal hoor. Mijn kamer is donker maar word opeens verlicht door en grote licht flits. Onweer. Iets waar ik sinds die dag heel bang voor ben. Ik kruip diep onder dekens. Maar de geluiden worden harder. de regen slaat hard tegen de ramen. En ik krimp in een. De tranen stromen over mijn wangen. En ik begin te hyperventileren. Door het niet meer helder zien val ik met een harde klap uit bed. Zo snel als ik kan ren ik naar iemands kamer, maar door het donker zie ik niet welk naam bordje. Ik doe een van de deuren open. Van alle kamers die ik had kunnen treffen is het natuurlijk die van Harry. Hij kijkt me aan terwijl hij de slaap uit zijn ogen wrijft. 'Ik..uhm..sorry verkeerde kamer.' Ik ren snel zijn kamer uit. Wacht wat zag ik nou? Een bezorgde blik? Nee dat kan niet. Ik heb het me vast verbeeld. Nog steeds in de stress trek ik de volgende deur open. Liam. Opgelucht maar toch ook bang loop ik naar zijn bed. 'Liam...Liam?' Langzaam opent hij zijn ogen. 'Louis wat is er?' Hij kijkt meteen bezorgd. 'Ik ben bang.' De tranen stromen nog steeds over mijn wangen. 'We hebben het hier morgen over, kom bij me liggen.' Hij houd de deken omhoog. Dankbaar ga ik bij hem liggen. Zijn bed is lekker warm en al meteen ben ik minder bang. 'Dankje Liam, dit betekend heel veel voor me.' Hij gaapt. 'Geen dank, maar nu moet ik echt slapen anders heb ik morgen een pest humeur.' Ik grinnik zacht. 'Welterusten Liam.' 'Welterusten Louis.'
~~~~~~~~~~~~~~
Wauw hoofdstuk 4 al! Ik weet niet echt wat ik moet zeggen dus ja. Ik hoop dat jullie het leuk vonden/vinden. Er gaat nog super veel gebeuren. Dus dit is nog maar het begin. En de eerste hoofdstukken zijn niet heel goed geschreven maar na een tijdje word het beter.XXX ME
JE LEEST
No words || larry stylinson || dutch
Fanfiction'Waarom zit jij hier?' Vraagt Louis. Harry zegt niks. 'Harry praat niet.' zegt het rood harige meisje naast hem. 'Je kan het proberen maar dat gaat je niet lukken.' Louis wil net iets aan het meisje vragen maar ze is hem voor. 'Niemand hier heeft oo...