Dag 11

2.6K 91 16
                                    


Pov Louis:

'Louis?' Ik word heen en weer geschud. Slaperig open ik mijn ogen. 'Wat?' Zucht ik licht geïrriteerd. 'We zijn er!' Niall trekt me haast de auto uit. 'WoW Niall doe rustig ik ben pas net wakker.' Hij grinnikt terwijl hij mij en nu ook Harry de auto uit sleept. Slaperig wrijf ik in mijn ogen om een poging te doen om wakkerder te worden. 'Waar zijn we Niall?' Hij haalt zijn schouders onschuldig op. 'Dat zie je zo, we zijn er bijna.' Ik knik we lopen met de groep om een paar grote bomen heen. Als de bomen eindelijk uit mijn gezichtsveld zijn staan we recht voor een mega boerderij. De boerderij zelf is zo groot als normaal maar de weide daar om heen is echt heel groot. Liam gaat weer voor de groep staan. 'Zoals jullie zien zijn we bij een boerderij. ze hebben hier alles dieren, een hooischuur, een bloemenveld, zelfs een zwem meertje! Je mag zelf weten wat hier doet, maar er zijn ook regels. Regel één is liever niet zwemmen, we hebben geen droge kleding bij. En regel twee is niet van het terrein af. Voor de rest mogen jullie alles, ik wens jullie veel plezier!' Een paar mensen juichen blij en ik glimlach. Dit kan nog wel leuk worden. Binnen no-time heeft Niall ( zoals altijd ) ons meegetrokken naar de dieren stallen.

'Kijk die schattige kuikentjes! En die ezels zijn zo leuk!' Niall wijst allemaal leuke dieren aan. Ik aai voorzichtig een schattig poesje dat mijn been kopjes geeft, Ze is wit met zwart en heeft een klein grijs puntje aan het eind van haar staart. Harry leunt tegen de schuur deur, te kijken naar mij. 'Nou ja, ik ga even bij Maya kijken. Ik zie jullie zo vast wel weer!' Niall zwaait nog even en vertrekt de schuur uit. Ik stop met het aaien van het poesje en loop naar Harry toe. 'Wat wil je nu gaan doen?' Vraag ik terwijl ik het hek opzij schuif. Hij stopt met lenen, en hij wenkt zijn hoofd dat ik mee moet lopen en ik volg hem.

Als we dicht bij de weitjes komen begin ik nieuwsgierig te worden. 'Harry waar gaan we heen?' Hij haalt zijn schouders op en glimlacht onschuldig. Ik schud mijn hoofd speels. 'Zolang je ons niet laat verdwalen vind ik het goed.' Hij laat een schattig grinnikje uit en draait zich om zodat hij verder kan lopen. 'Het is zo rustgevend hier.' Ik zucht vredig. Harry knikt zonder om te draaien. Ik bestudeer de stille weides. We lopen rustig verder tot Harry iets harder gaat lopen. Ik besteed er niet veel aandacht aan en probeer me aan te passen aan zijn tempo. Na een paar minuten gaat hij nog sneller. We zijn nu bijna aan het snel wandelen en ik raak uitgeput door mijn lak aan energie. Als hij nog sneller wilt gaan onderbreek ik hem. 'Harry!' Ik hijg ongecontroleerd. 'Wacht je gaat veel te snel.' Hij draait zich bezorgd om, zijn ogen zijn gemixt met spijt en woede. Waarom weet ik niet, zou hij boos op zichzelf zijn? 'Harry rustig het is niet zo erg.' In zijn gezicht is opluchting te herkennen maar de spijt blijf. Hij loopt naar me toe en gaat naast mij op de grond in het gras zitten. Ik ga naast hem zitten en kijk de omgeving rond. We zijn aan het eind van het weitje, dus dicht bij het prachtige bloemen veld met mooi hoge zonnebloemen. Ik probeer een beetje op adem te komen en ik probeer voorzichtig op te staan. Het gaat met veel moeite en dat merkt Harry. Hij staat op en legt zijn handen onder mijn benen en zijn armen bij mijn rug. In bruidstijl tilt hij me op en loopt verder naar de bloemen. 'Harry ben ik niet te zwaar?' Hij schud eigenwijs zijn hoofd. Ik zucht in machteloosheid en bestudeer zijn perfecte gezicht.

We staan nu midden in het bloemenveld tussen de beeldschone hoge blauwe en groene bloemen. het doet me denken aan onze oogkleuren, de groene bloemen waren precies de kleur van Harry's ogen en de blauwe van mij. Harry pakt zijn telefoon en zocht iets op. Ik kijk hem nieuwsgierig. Na een paar minuten legt hij zijn telefoon neer, en hij steekt zijn hand naar me uit. De muziek uit zijn telefoon begint te spelen en ik pak zijn hand zacht vast, hij laat zijn armen om mijn middel glijden en ik sluit mijn ogen en laat me meeslepen in het moment.

Wise men say only fools rush in
But I can't help falling in love with you
Shall I stay?
Would it be a sin
If I can't help falling in love with you?

Like a river flows surely to the sea
Darling so it goes
Some things are meant to be
Take my hand, take my whole life too
For I can't help falling in love with you

Like a river flows surely to the sea
Darling so it goes
Some things are meant to be
Take my hand, take my whole life too
For I can't help falling in love with you
For I can't help falling in love with you

En zo danste we midden in een bloemen veld op de muziek uit een half kapotte telefoon met slecht geluid, maar het kon me geen barst schelen. Het was perfect. Hij is perfect.

*=*=*=*=*=*=*=*=*
Ahhh dit was zo leuk om te schrijven :) zo cuteeeee. Ik heb donderdag dus kerst gala met school, en ik ga morgen met me oma een jurk kopen! Het word zo leuk, en super gaande komt als dj enzo. Vorig jaar was stuktv dat was ook wel leuk. Maar jaaa voor de rest heb ik echt niks te doen.

En nog even over de mensen die in die groeps app willen: als je jou nummer niet in de reacties wil zetten dan moet je even privé een bericht sturen. Ik kan niet reageren want mijn e-mail werkt niet, maar ik lees het wel!

No words  || larry stylinson || dutch Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu