Pov Louis:Dit was raar. Ik loop mijn kamer in en bekijk het boekje goed. Het is een leren boekje zo te zien vaak gebruikt. Ik wil er nog niet in bladeren want dan kan ben ik te nieuwsgierig wat er in staat. Ik zie dat het etenstijd is en leg het boekje in mijn kastje. Dan loop naar beneden. De meeste mensen zijn er al. Ik ga weer aan onze tafel zitten. 'Hey Louis hoe gaat het eigenlijk met jou?' Jill kijk me aan. 'Goed, denk ik?' Het komt er een beetje twijfelend uit. Jill kijkt even bezorgd maar laat het dan rusten. Best gek eigenlijk, ik ben hier nog maar 2 dagen en ik voel me al meteen op mijn plaats. Best fijn. Maar toch mis ik mijn familie heel erg. Mijn moeder en schattige zusjes. 'Hey Lou waar denk je aan?' Niall komt naast me zitten. 'Aan mijn zusjes.' Hij knikt. 'Hoeveel heb je er?' Ik grinnik. '4 zusjes.' Niall is verbaast. 'Dus je had er eigenlijk 5? WoW hoe heten ze?' 'Lottie, Georgia, Phoebe en daisy.' (Ernst en Doris zijn er nog niet) Maya en Jill kijken me verbaast aan. 'WoW ik wou dat ik een zus had.' Zegt Maya teleurgesteld. We zijn allemaal weer gezellig aan het lachen.
Als iedereen bezig is met eten blijf ik maar staren naar mijn eten. Hoeveel calorieën zitten er in volkoren pasta? 124 gelukkig kan ik het nog. Ik had na Eleanor alles goed opgezocht. Je weet maar nooit. Dadelijk word ik nog dikker. 'Louis?' Niall verstoord ruw mijn gedachte. 'Wat is er, waarom staar je naar je eten?' Ik haal mijn schouders op. 'Gewoon nadenken hoeveel calorieën er in zitten.' Niall kijkt me ongelovig aan. 'Jij weet dat.' Zijn mond valt bijna open. '124 in volkoren pasta.' Maya lijkt te schrikken en duwt haar bord weg. 'Maya nee...' Niall kijkt droevig. 'Ik eh sorry zo bedoelde ik het niet.' Beschaamd kijk ik naar beneden. Misschien heeft ze nu wel een terug slag. Of het gaat nog slechter met haar. 'Hey Louis het maakt niet uit, ze draait wel bij.' Ik knik, hopend dat het waar is.
Na deze lange dag lig ik eindelijk in bed. Laat ik nu maar het boekje pakken. Snel doe ik het laatje open. En mijn nachtlampje aan. zachtjes alsof het van porselein is pak ik het boekje. Mijn handen glijden over de mooie leren stof. Zacht maar toch ruw. Ik draai het boekje om. Er staat een mooi ingegraveerd kompas. Ik glij er met mijn vingers over. Nu heb ik genoeg bekeken nu wil ik de binnen kant maar eens lezen. Ik draai het boekje weer om en open de eerste bladzijde. Meteen valt er een klein fotootje uit. Het is een foto van een klein jongetje en nog wat andere familieleden. Ik denk dat het Harry is. Ik stop de foto terug en sla nog een bladzijde om. Nu staat er een lange tekst.
24-8-2005
Hey ik ben Harry. Ik ben 11 jaar en heb een zus, Gemma. Ze is soms vervelend maar ze is ook lief. Vandaag het ik dit boekje gekregen van mama. Ze zei dat ik mijn diepste gedachtes in moet schrijven. En dat ga ik dus ook doen. Ik weet niet echt meer wat ik moet zeggen dus doei.
13-3-2007
Vandaag ben ik ergens achter gekomen. Ik val denk ik op jongens. Ik weet het niet zeker maar ik vind ze gewoon meer aantrekkelijk. Zal mijn moeder dit accepteren? Zal mijn vader dit accepteren? Ik weet het niet. Maar ik wil het liefst dat Gemma dit accepteert. Zij is een van de belangrijkste personen in mijn leven.
4-6-2007
Er is iets vreselijks gebeurd. Ik had een vriendje Lukas. Hij was super lief maar wel een stukje ouder. Ik ben 13 hij is 16. We hadden een week verkering toen hij vroeg of we konden afspreken bij hem. Ik met mijn stomme kop deed het gewoon. Hij heeft me verkracht. En nu zit ik stilletjes in mijn kamer. Ik voel me vies. Maar ik mag dit tegen niemand zeggen. Want hij bedreigd me.
11-6-2007
Mijn vader is er achter gekomen dat ik gay ben. Hij was heel boos. Hij zei dat hij nog niet klaar met me was. En later kwam hij binnen. Eerst slaan. Maar daarna ging hij verder. Hij verkrachte me. Mijn eigen vader. Daarna heeft hij me vernederd achter gelaten. Zonder mama of Gemma wat te vertellen.
17-6-2007
Het verkrachten gaat door, elke dag. Het doet zoon pijn. Maar niet alleen mentaal maar ook fysiek. Hij breekt me, stukje voor stukje. Hij behandelt me als grof vuil. Vandaag had hij me bewusteloos geslagen. En verkracht natuurlijk. Maar het kon er wel bij. De blauwe plekken en sneeën waren toch niet meer te tellen. En ik word alleen maar uitgescholden voor vieze homo en fagot. Maar ik verdien het denk ik.
24-6-2007
Ik ben kapot. Gemma heeft een ongeluk gekregen. Ze is aangereden. En ligt nu in coma. Ik voel me leeg. Eenzaam. En schuldig. Want het is mijn schuld, zoals pap zei. Ik heb hier voor gezorgd. Dus ik verdien straf. Hij sloot me op. 2 dagen zonder eten. Ach ja dat vet kon er ook nog wel af. Naar het ziekenhuis mag ik niet. Dan maak ik het alleen nog maar erger, zoals pap zei.
WoW dit is zo heftig. En ik ben nog maar op het begin. Maar ik begin echt moe te worden. Langzaam leg ik het boekje in mijn nachtkastje. En doe het licht uit.
////////////////
Hello every one! I'm back bitchezzzz. Weer een nieuw hoofdstukkie. Ik ben echt super hyper (Straks komt eten) dussss ja. Ik dacht waarom geen update?
:)
JE LEEST
No words || larry stylinson || dutch
Fiksi Penggemar'Waarom zit jij hier?' Vraagt Louis. Harry zegt niks. 'Harry praat niet.' zegt het rood harige meisje naast hem. 'Je kan het proberen maar dat gaat je niet lukken.' Louis wil net iets aan het meisje vragen maar ze is hem voor. 'Niemand hier heeft oo...