Bölüm şarkısı: Ankara rüzgarı
Ankara
Gökçe Kara
Önce kendimi sonra da bütün evi toparladım. Köşe bucak her yeri, her şeyi toparladım. Tek bir iz bile bırakmadım kendimden. Hiç gelmemiş gibi gitmek istedim bu şehirden. Neden burada kalamadığımı anlayabilecek arkadaşım geldi yanıma geldiğinde
"Barış, dönerse ne olacak?" diye sordu.
"Beni bulamayacak." dedim. "Ona bu kolaylığı vermeyeceğim."
Geri döndüğünde bıraktığını hiçbir şey olmamış gibi bulmasını kabul etmem. Edemem.
Ilgaz'dan haber bekliyordum. Döneceğimi bir tek o biliyordu ve yola çıkmak için ondan haber beklememi söylemişti. Haberi aldığım gibi İstanbul için yola çıkacaktım. Kendimi bildim bileli göçebe yaşadığım için hep yaptığım gibi vedalaşmıştım önce.İstanbul
Deniz Akça
Evime gidene kadar ufacık bir şey tartamayacak kadar yoğundu kafam. Birkaç gün içinde hayatıma birden fazla kişi girmişti. Bunlardan biriyle arkadaş olduğumu düşünecektim. Birinin de babam olma ihtimali vardı. İkisinin tanışıklığını görünce de arkadaş olduğumuz ihtimali çöp olmuştu. Hayatıma giren diğer hatrı sayılır kişilerin de kim olduğunu bile bilmiyordum. Hiçbiri hakkında bir fikrim yoktu. Neyi neden yaptıklarını, dediklerinin ya da yaptıklarının altında başka anlamlar arayıp aramamam gerektiğini bilmiyordum.
Açıkçası aptallaşmıştım ve kafam hiçbir şeyi almıyordu. İdrak kapasitemi de yitirmiştim. Geçmiş ola.
Kuzey Kara'nın yanından ayrıldıktan sonra okula gelip hiç çalışmadığım dersin finaline girmiştim. Şimdi de okuluma on dakika uzaklıktaki sahilde oturarak hayatımı dramatikleştiriyordum. Yapmak istediğim başka bir şey yoktu.
Derken kafam daha da karışsın diye Ilgaz beliriverdi yine yanımda.
Bir şey demeden oturunca "Sen nasıl buluyorsun beni?" diye sordum. Şöyle bir baktı. "Güzel. Güzel buluyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİRİLERİ
Novela JuvenilAbartmayı ikimiz de çok severdik. İyiyi de kötüyü de abarta abarta yaşardık. Şu an başımıza gelen dünyada bir tek bizim başımıza gelirdi mesela. Deniz dünyanın en saftirik kızıydı. Benim de dünya yansa umurumda olmazdı hiçbir şey. Teyzem en yalancıy...