|Човекът пеперуда|~ДРАМА~
~СМУТ~
~ТРИЛЪР~
~КОМЕДИЯ~
~УЖАСИ~-Каза че няма да ги нараниш!
-Хаха Намджунн ..Не се ли научи да не ми имаш толкова голямо доверие ?
Хмм?Беше мрачна сутрин .
Гъста мъгла бе надвиснала над града .
Включително и на високата скала на която...
.
.
.- Ще те убия ! Ах ти копеле такова !
Изрече на едни Дъх Джун и започна да стреля срещу онзи глас на чието място имаше само черен задушлив въздух .
Патроните които Намджун изтрелваше минаваха през него .
-Хаха не можеш да ме убиеш, забрави ли ?
Хайде Джуни , да си вървим !
Сега си само мой .
Двамата сме един за друг нали ?!
Тогава от сянката се образува човек .
Човек от плът и кръв . Почти .
Черните крила като от въздух все още бяха зад него .Как се стигна до тук ли ?
Останете и разберете .Как от просто закъснение за училище се стигна ...до отнемане на животи, опасни същества и..
.
.
.
Г.Т.ТБеше март, 12март 2016 година.
Събудих се от силния шум на алармата която така безспирно продължаваше да звъни почти час.(ЗНАМ ЗНАМ..много истории започват така ..но не е това което си мислите ..продължете и разберете )
Слънчевите лъчи влизаха през малките процепи на завесите и се проплъзваха нежно по бледото ми лице.
Часът бе 7:50 имах точно 10 минути да се оправя и пристигна в училище навреме . Отидох в банята и си взех душ ,след което се огледах и взех първите дрехи които ми се набиха на очи , а именно черни скъсани дънки и бяла тениска над която суитчер с един размер по голям от моя. Обичах да нося по-големи дрехи.Грабнах чантата от пода и се запътих да излизам като преди това си убух черните маратонки.
Излязох на улицата.Сложих си слушалките за да избягам от какъвто и тип да беше разговор. Изключих заобикалящия ме свят . Беше толкова шумно че въпреки музика която бучеше в ушите ми да бе усилена докрай едвам успявах да дочуя и разбера поне дума от текста който се пееше .Погледнах си часовника и видях че остава само една минута. С моя късмет ..пътят беше затворен .Явно имаше катастрофа .Реших да мина по една тъмна уличка в ляво.
(тази прословута клиширана тясна тъмна уличка по която не знайно защо в повечето историй, едно малко беззащитно момче тръгва на тамм..)
YOU ARE READING
impossible love Wings ERA (YOONMIN;VKOOK AND NAMJIN)
FanfictionРазказва за невъзможната любов на Техьонг и Чонгкук и за безкрайната такава между Чимин и Юнги. Намджун готов на всичко за любимия си ала именно това ще го погуби . Хосок, жертва или не ? Нещо коварно, нещо което отнема животи се появява в живота н...