49

72 12 3
                                    

Сватбена мелодия . Безброй хора .
Балони подаръци и всичко нужно за една сватба .

11.57ч.

-Хайде скъпи~
Побързайй ...
Тогава вратата се отвори и от там се показа Намджун в изискан син костюм с папийонка.
Джин ахна при вида на годеника си .
-Прекрасен си
Каза с усмивка Джин и дари бъдещия си съпруг с бърза целувка по устните която прерасна в нещо по-голямо.
-Не ..колкото ..теб..принцесо ..моя .
Успя да измрънка Намджун през целувката .

-Айшшш...ние ви чакаме там от час а вие тук се натискате ..не ви е срам !
Направи се уж на сърдит Джимин а младоженците се усмихнаха сладко и отново се размениха по една бърза целувка .
-Хайде !
Каза Намджун уверено и с Джин преплетоха пръстите на ръцете си като закрачиха гордо по брачната алея следвани от Джимин И Юнги които щяха да бъдат техни свидетели .
.
.
.
Ако някой е против тази сватба да се състои моля да говори сега или да замълчи завинаги .
В залата настъпи тишина .

- Вие Господин Ким Намджун приемате ли за свой законен съпруг ..
- Да!
Прекъсна го Намджун от което всички се засмяха в захлас .
- Моля изчакайте ме да довърша .
Джун кимна изнервено а Джин галеше ръката му за да го успокои.
- Вие Господин Ким Намджун приемате ли за свои законен съпруг Ким СокДжин да го почитате и уважавате докато смъртта ви раздели .
- ДА!
Всички ръкопляскаха с широки усмивки на лицата си .
-А вие господин Ким СокДжин, приемате ли за свой законен съпруг Ким Намджун да го почитате и уважавате докато смъртта ви раздели ?
-ДА, ДА, ДАА !
Извика радостно Джин.
-Вие съгласни ли сте ?
Попита бракосъчетаемият (...)
И се обърна към Юнги и Джимин .

-Подпишете ето тук *Намджун подписа и подаде на джин *
-НАСТАПИ ГО !
Извика Техьонг който стоеше заедно с Чонгкук на една от сватбените маси .
Така и направи . Настъпи го .
-можете да целунете..
-БУЛКАТАА !
Извика този път Чонгкук и
Двамата разбиха устните си жадно .
.
.
.
Сватбата продължаваше .
Намджун поведе Джин в приказния им сватбен танц .
Беше толкова красиво .
Сякаш пясъкът под краката им също танцуваше заедно с тях .
Вълните в морето бушуваха също както душите на двете момчета .
И двамата не откъсваха поглед един от друг .Сърцата им биеха лудо едно за друго . Те ..си принадлежаха едни на друг .
.
.
.
2ч .по-късно .
Джин бе останал сам за миг .
Слънцето все още печеше жарко карайки морето и малките песъчинки пясък да проблясват .
Вятърът подухваше съвсем леко но напълно достатъчно че да изпрати студени тръпки по тялото на момчето .
Морето беше спокойно .
Всичко бе твърде Спокойно .
Изведнъж всичко спря .
Музика, танците, сватбата.
Всички гости гледаха право към Джин .
Намджун също бе сред тях.
Не разбираше какво става .
Защо всичко утихна така ?!
Погледна за миг към слънцето и след това връщайки погледа си на останалите .
Минаваше покрай тях .
А те го гледаха с онези празни и студени погледи сякаш пронизвайки тялото му .
Дъха му секваше .

impossible love Wings ERA (YOONMIN;VKOOK AND NAMJIN)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora