Кук почервеня от действието на Те и сведе глава надолу .
Техьонг се приближи още до лицето на Чон повдигайки главата му с два пръста .
Целуна го бавно и нежно като поиска вход , след като го получи езиците им затанцуваха своя танц.
След дългата целувка се отделиха един от друг тъй като не им достигаше въздух .
Те повдигна ръката на Кук и бавно и съблазнително облиза тортата от пръстите му...Това му действие възбуди до полуда Кук и той отново сведе глава преглъщайки шумно .
-Куки..
Прошепна срещу лицето му Те .
Кук прочисти гърло и се опита да звучи сериозно .
Тъй като целият беше почервенял от срам без за поглежда Те в очите проговори заеквайки.
-к-ка-какво?
Техьонг се приближи до ухото на Кук и му прошепна захапвайки меката част .
-Искам те Кук...
-какво чакаш тогава..Чонгкук се усмихна и погледна Те.
Техьонг се изправи и тръгна напред.
Кук го последва .
Двамата вървяха един след друг на не голямо разстояние .
Преминаха по същият коридор по който и Шуга .Чуха звуците идвайки от стаята в която се намираха Чим и Юнги но дори не си и помислих че това може да са те.
Все пак това беше бар ..беше пълно с хора и си беше нещо съвсем нормално за това място .
Техьонг се изкачи по стълбите към втория етаж отпивайки още една глътка от бутилката която все още държеше.
Обърна се назад и видя как Куки го следваше като бавно престъпва с наведена глава .
-Какво има Куки?
Леле колко е сладък ..миличкият ,ще го изям .Доста е срамежлив и това го прави още по сладък помисли си Те отпивайки още една глътка ,след което разби бутилката отсреща в стената като стотина малки зеленикави стъкълца покриха пода.
Закрачи бавно към Кук и го повдигна Булчинската.
Влезе в последната стая в ляво в коридора .
Беше празно .Имаше само един дюшек по средата на стаята и прозорец отсреща .
Те се приближи и пусна Кук.
Надвеси се над него обкрачвайки го и започна да целува кожата му .Сложи каишката от врата си на този на Кук. Съблече първо себе си а после и него .Засмукваше бавно и изпълнено с любов тялото му оставяйки следи след себе си.
Ч онгкук се наслаждаваше на действията на Те издавайки нежни стонове галещи слуха на Техьонг.
Намести се между краката на Кук и бавно навлезе в него .Чонгкук простена имено му което се хареса на Те.
Целуна го страстно и продължи .
По-малкото момче викаше от болка но донякъде му харесваше .
Те забързваше темпото докато ръцете на Кук си търсеха място по тялото на Техьонг .
Обърна Кук по корем и продължи с тласъците .
Ч онгкук го молеше за по-бързо и по-бързо стенейки от време на време името на Техьонг който се наслаждаваше да чува името си от устните му .
Хвана здраво каишката на Кук карайки го да повдигне таза си леко нагоре са още по голямо удоволствие .
Стенанята на Кук огласяха празния коридор образуваш ехо .
Музиката се чуваше съвсем слабо и понякога се долавяха звуците от долната стая както и хората в бара които брояха за нещо докато музика бучеше .
След като и двете момчета свършиха се отпуснаха на матрака сгушвайки се един в друг .(Нещо от сорта ..🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🖤)
Те придърпа леко без да се изправя тънкото одеало което беше из краката им и покри голите тела и на двамата .
YOU ARE READING
impossible love Wings ERA (YOONMIN;VKOOK AND NAMJIN)
FanfictionРазказва за невъзможната любов на Техьонг и Чонгкук и за безкрайната такава между Чимин и Юнги. Намджун готов на всичко за любимия си ала именно това ще го погуби . Хосок, жертва или не ? Нещо коварно, нещо което отнема животи се появява в живота н...