24

132 10 4
                                    

1ч. По-късно .

Всички стояха на масата полу-голи освеннн..освен Чимин който нямаше какво повече да съблече за разлика от останалите . Беше останал само по боксерки затова избираше да пие ..И така беше по пиян и от всякога .
●●●
Вихреше се на пилона на сцената докато Юнги му наливаше водка направо от шишето в устата .(😅😅😅)
Той също беше пиян ..И половината от ботилката се изливаше по телата им.

(Ох представете си ги ..😥🤤🤤👅💞💖☄🔥🔥🔥🔥🔥😍😍😍😍😍😍😍)

Всички около тях се забавляваха .
Музиката беше усилена до край .
Скачаха ..пееха по скоро викаха и се опитваха да пеят..
Телата им бяха освободени от дрехите преди много време .
Сваляха се един друг. Не зависимо момичета или момчета .
Едни се целуват в ъгъла други се натискат в тоалетните .
Джин,Техьонг,Чонгук и Намджун се присъединиха към Чим и Юнги на сцената а с тях и почти всички от помещението.

●●●
02:00ч.
●●●

Всички бяха пияни но по живи и от всякога . Енергията обливаше телата им постоянно и те нямаха намерението да спрат .
Музиката ехтеше в ушите им,светлините се отразяваха по мокрите им от алкохола тела и лица.
И така дойде време за още една игра .
За която съобщи Юнги.
Ето и как всъщност изглеждаше ТОЙ.
Косата му беше мокра ..полепнали кичури коса по които се стичаха капки алкохол .
Дънките му бяха разкопчани и почти смъкнати .
В едната ръка държеше шишето с водката а в другата микрофона .
Казваше по две думи и изпиваше по една голяма глътка от шишето.

《Чимин 》
Вече беше с дънки ...да Юнги го накара да се облече защото изглежда предизвикателно не само за него но и за останалите .
Беше се отпуснал на дивана и осамотил в една от стаите .
Отпуснал се на дивана с изпънати напред крака и ръце в страни .

《Техьонг и Чонгук》

Бяха седнали в края на сцената .
Никой не ги забелязваше .
Техьонг се беше облегнал на стената скръстил ръце пред краката си и наблюдаваше как Чонгук си хапваше от тортата която по рано бяха взели (уш за останалите ..)И как жадно отпиваше от алкохола като преглъщаше шумно.
Техьонг беше само по една бяла риза дънки иии 👇👇

Техьонг беше само по една бяла риза дънки иии 👇👇

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

А Чонгук беше с черен потник на дупки .

《Намджун и Джин》
Играеха на ботилка с още две момчета и две момичета които бяха лесбийки.
Бяха седнали до тоалетната и този с когото трябва да се целунеш влизаш в тоалетната с него.

Юнги:
Така така такаа..
Правилата на играта са !

impossible love Wings ERA (YOONMIN;VKOOK AND NAMJIN)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora