33

95 8 1
                                    

●●●
(При Чим И Юнги)
●●●

След като сладкото беше прибрано от погледите на момчетата всички се качиха в стаите си.
Но всички заспаха !🤔
Юнги и Чимин се промъкнаха тихо и след като Джин заспа слязоха за още сладко .
-Шшши Чимин !
-Съжалявам..
Момчетата вървяха по коридора и тъкмо бяха пред стаята на Джин и Намджун Чимин реши да се спъне.

○○○
Ето как изглеждаше отстрани.
Юнги пред Чимин режещ парче от сладкото без да го изважда от хладилника .
Подаде парчето на Чимин който беше зад него подпраял двете си ръце на рамената на Юнги наблюдаващ как внимателно реже сладкото а шоколадът потича..също както лигите му.
Юнги одряза и на себе си.
Хапваха си сладко докато хладилника беше отворен и лампичката ги осветяваше .
Ядяха и продължаваха да гледат сладкото .
*чуват се стъпки *
-Джин!
-Бързо !
Каза Юнги и бутна Чим да залегне.
Затвориха хладилника и се триеха зад столовете в Кухнята.

Намджун слезе и светна лампата .
Напълни си чаша с вода и тръгна да се качва отново по стълбите когато чу лек кикот .
-Млъкни ..Чимин !
Шшшш
Продължаваше да го бута Юнги за да спре да се смее но не действаше.
- Какво правите ?
Каза Намджун а момчетата се изплашиха .
- Какво ядете ?
-Бягай!
Каза Чимин и тръгнаха да бягат из стаята .
-оо това не е ли от сладкото на госпожа Чен?
- Не това го направи Джин пред малко !
Намджун се приближи и отвори учудено хладилника .
-Божее..лигите ми потекоха .
Направи знак на момчетата да се приближат и да млъкнат за да не събудят Джин .
-значи няма да ни издадеш ?
Каза Юнги с пълна уста.
Намджун не отговори нищо само се протегна взе един нож и отряза едно парче от сладкиша .

impossible love Wings ERA (YOONMIN;VKOOK AND NAMJIN)Where stories live. Discover now