Tanışma

5.6K 111 58
                                    

Arkadaşlar bu bölümde sadece castleri tanıtacağım. Supernatural ile ilgili ilk hikayem. Umarım konuyu demode bulmazsınız. Benim hikayem de diğerlerine benzer olacak ama daha orjinal yazmayı deneyeceğim. İyi okumalar..

Dean Winchester: Daha 4 yaşında iken annesini ve genç yaşta da babasını kaybeden bir avcı. Avcılık damarlarında dolaşıyor diyebiliriz. Annesinin alyansını, babasının 67 model Chevy Impalasını, kardeşinin ise ona hediye ettiği amuleti kullanıyor. Ailesi için canını feda edebilecek kadar cesur. Açık sözlü ve en sevdiği lafı "Son of a bitch" (O.çocuğu) En sevdiği yemekler hamburger ve turta. En sevdiği içecek ise bira. Kumsalda uzun yürüyüşler yapmaktan ve oynak hatunlardan hoşlanıyor.

Sam Winchester: Sam de Dean gibi annesini -henüz 6 aylıkken- kaybetmiş bir avcı. Avcılığa sevgilisi Jessica Moore, Azazel tarafından öldürülünce abisi Dean desteğiyle başlamıştır. Stanford'da hukuk bölümü okuyordu. Amacı bir avukat olmaktı ama avcılık nedeni ile bıraktı. Kitap okumayı sever. Aile bağları zayıftır. Bu yüzden sevgilisi hayattayken ailesini terkedip Jessica ile yaşamaya başlar. Dost kişiliğe sahiptir. 22 yıl önce tanıştığı ve hayatının kadını olan Amelia Sally'den bir kızı vardır. Angel Winchester..

Angel Winchester: Angel'da Dean ve Sam gibi avcıdır. Babası Sam ve amcası Dean tarafından avcılığa alıştırılmış, 20 yaşında bir Oxford Halkla İlişkiler bölümünde okuyan genç kızdır. Sevgilisi Jeffrey ile aynı evde yaşayan Angel, onu kaybedince okuldan ayrılmış ve yollara düşüp iblis ve canavarları avlamaya başlamıştır. Ellerinde dantel motifli dövmeler vardır ancak bu doğuştandır. Geleceği görebilen ve değiştirebilen bir psişiktir. Bira ve tako vazgeçilmez ikilisidir. Sam her ne kadar babası da olsa ondan haz etmemektedir.

Castiello: Tanrı'nın dünyaya Winchester'ları korumak amacıyla yolladığı bir melektir. Tanrı'ya sadıktır ve ona karşı derin bir sevgi besler. Dean Winchester'ı cehennemden kurtarmıştır. Trençkotu, mavi kravatı, siyat takım elbise ve beyaz gömlek giymektedir. Daha sonralarda özünü çıkarıp düşecektir. Dean'le olan bağı diğerlerine göre daha sıkıdır.

Crowley: Kendisini ilk başta 'Kesişen Yolların Kralı' diye tanıtsa da, sonradan 'Cehennemin Kralı' olduğu ortaya çıkar. Kırmızı gözlü şeytandır ve espritüel, zamansız ve komik bir kişiliktir. Her ne kadar istemeseler bile Dean ve Sam Winchester'ı kendi himayesi altında çalıştırmıştır bir süre. Daha sonra "Tanrı'nın Meleği" Castiello ile anlaşma yaparlar. Çıkarları için bazen iyilik yapmaktan çekinmez, bu yüzden Bela'nın çaldığı Colt tabancasını onlara geri verir. (Lucifer'ı yok etmeleri için.)

Her avcının hayatı gibi Angel'ınki de heyecan ve ölüm vardı. Onu diğerlerinden ayıran, kendinin bile farketmediği özel güçleriydi. Gerçi normal olmadığını biliyordu.. Ama bu denli bir güç, ona fazlaydı. Hayatındaki 2 yakışıklı erkek ve 1 melek -ki onu 'Şans Meleğim' diye çağırır- ile maceralarına hayran kalacaksınız..

Ve Hayatım |SUPERNATURAL|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin