"Ama bir sorun vardı. Dean ve Sam Angel'ın bedenini yakmıştı.."
-------------------------------------------"Sana inanamıyorum Cass! Onu nasıl buldun?" dedim. Dean bana şok olmuş gibi bakıyordu.
"Bunu boşverin! Bu kavanozu sakın kaybetmeyin. Hatta yanınızdan bile ayırmayın!" dedi Castiel ve hemen yanımızdan ayrıldı. Elimde tuttuğum kavanozda Angel'ın ruhu vardı.
"Bunun mavi olmasì gerekmiyor mu?" diye sordu Dean. "Senin ruhun öyleydi."
"Ben de öyle düşünüyordum. Bu ruh neden kırmızı?" diye kendi kendimize konuşuyorduk. İçindeki şeyin Angel olduğunu düşündükçe kavanozu daha sıkı tutuyordum. Ve yanımıza Cass gelsi. Elinde.. Angel'ın bedeni vardı.
"Bunu nereden buldun?" diye sordu Dean.
"Cehennemden. Angel oraya bedeni ile gitmişti ve oradan çıkarken ruhunu saklayabilmem için bedeninden ayırdım. İşe yarayabileceğini düşündüm." dedi Cass.
"Peki Bobby John neredeydi?" dedim ve Castiel kafasını yere eğdi.
"Cennette." ve kafasını kaldırıp bedeni yatağa yatırdı. Ve çelik zincirle sìkıca bağlayıp üzerine demir zincir taktı.
"Cass burada yatan Angel. Houdini değil!" diye bağıran Dean'e Cass döndü.
"Siz yuvaya girdiğinizde burada onunla kalan bendim." dedi. "Ve emin ol gerçektebln kurtulabiliyor. Ayrıca Houdini kim?" diye ekledi.
Bu olay karşısında birden yüzümde bir gülümseme oluştu.
"Neyse boşver Cass." dedi Dean. O sırada Castiel Enochian dilinde bir büyü okuyarak ruhu bedene yerleştirdi.
"Tanrı'nın kutsal varlığı. Beni duy ve bedenine dön. Gerçek dünyaya. Bitirmediğin görevini bitirmeye dön Angel Winchester." dedi ve Angel birden gözlerini açtı. Ama gözleri sarıydı. Bulunduğu zinciri kırmaya çalışarak debeleniyordu.
"Angel. Sakin ol ben buradayım" dedi Cass.
"Angel. Geçecek bebeğim. Dayan biraz." diye ekledim. Ve gözleri normale döndü. Castiel elini kızımın karnına soktu ve Angel çığlık atmaya başladı.
"Cass ne yapıyorsun?!". diye bağırdım.
"Sam. Aptalca sorular sorma. Ruhu sağlam mı diye bakıyorum."Bunu canını yakarak yapmak zorunda mısın?
"Ee nasıl o iyi mi?"
"Muhtemelen evet. Ancak beklememiz lazım." dedi Cass.
"Muhtemelen mi? Açıklayıcı konuş Cass!" diye bağırdı Dean.
"Angel'ı cehennemden getirdim. Bunun bu kadar kolay olmaması gerekirdi. Hem Angel tüm iblislerin yetkisine sahip. Bunun içinde sarı gözlüler de dahil. Uyansa bile artık eskisi gibi olamayacak."
"Peki bu sinir krizleri bu yüzden miydi?" dedim.
"Sanırım öyle. Ama artık onu yanımızdan ayıramayız. Onu sakın yalnız bırakmayın." defi ve yok oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ve Hayatım |SUPERNATURAL|
FanfictionDoğuştan lanetli bir aile. Winchester'lar... Her anını ölüm korkusu ile yaşayan 3 avcı, 1 melek. Boğucu bir hayat ve insanlık için verilen zor ve son kararlar.. Angel, Dean, Sam ve Castiel'ın hayatlarından bölümleri okurken heyecanlanacaksınız.. © T...