Spoiler: 25. Bölüm

294 26 3
                                    

BİR SENEDİR HİKAYE YAZMIYORUM, ÖZLEMİŞİM VALLA.
KISKISKIS :3
Öncelikle; bu bölüm spoiler içerir. Fragman diyek biz ona. Artık her bölümden önce yapayım diyorum. Neyse, ben fragmanı göstereyim; beğenirseniz birkaç gùne okursunuz. Öpüldünüz. :*
-aysimayaz
-----------------------------

"Dean, ciddi olamazsın!" diye konuşarak kahkaha attım. "Uzaylılar, ha?" Ben gülmekten kırılırken Thomas yanıma oturmuş Dean daha çok sinirlenmesin diye ağzımı kapatıyordu.
"Hah! Bana inanmıyorsan o araziye gidip kendin bak."
"Öyle yapacağım zaten!"
------------------

"Dean! Hiç komik değil buraya gel-

Cümlemi tamamlayamadan tepemde parlayan ışığa baktım. İçimden bir küfür edip ışığı kovalamaya başladım. Çünkü ışık Dean'in bağırdığı yöne ilerliyordu.

----------------------

"Thomas onu gördüm diyorum! Sammy! Dean ka- Motel odasına bir daha aniden dalmayacağıma dair yemin ettikten sonra hızla dönüp kapıyı kapattım. Thomas bana şaşırarak bakıyordu.
"İyi misin An?" ve dayanamayıp utançtan ağlamaya başladım. "S-Sam içeride.." Cümlemi tamamlayamadan odanın kapısı açıldı ve bir kız koşarak uzaklaştı. Sam, babam, o gerizekalı da dışarı çıktı. "Ee, bunlara takılmamak lazım." Thomas kahkaha atarken Sam de en az ben kadar utanmıştı.
-------------------

"Neler yaptın peki orada?" dedi Sam. Ben de gülerek ona baktım.

"Bir.. uzaylıyla. Ah lanet olsun, dans ediyordum!"

Kocaman açılan gözlerimle ona baktım. "Boşver, Sam de gözümün önünde bir kadınla yattı." dedim ama bu sırada kafama hızla çarpan bir elle yatağa düştüm. Kahkaha atarak kafamı tutuyordum.
"Unutma küçükhanım, yaşıt olsak bile senin babanım."

Ve Hayatım |SUPERNATURAL|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin