ARKADAŞLAR MİNİK BİR DUYURU;
Şimdi bir sürelik anlatım Dean ve Sam'in elinde olacak. Angel'ı merak ediyorsanız öldürmedim ama, her zaman dikkat üzerinde olduğu için konu sürekli sapıyor. Yani kitabımızın konusu Avcılık, macera vs. olduğu için bir kaç bölüm için Angel'ı çıkarttım. Daha sonraki bölümlerde geri getirmeyi planlıyorum. Takipte kalın. :*
--------------------------------------------
"ÖZÜR DİLERİM..."
--------------------------------------------
"Merhaba Bayan Fallen. Ben Ajan Dean Stone, bu da ortağım Samuel Dozzy. FBI. Eşiniz ile ilgili bir kaç sorumuz olacaktı." diye kendimizi tanıttım ve içeri çağırılmayı bekledim. Her ne kadar yaşlanmış olsam da, bazı fıstıklar hala ilgimi çekiyordu. Her neyse..
"Buyrun, içeriye gelin lütfen." dedi titrek bir sesle.
"İlk olarak, kocanızın bir düşmanı var mıydı?" diye sordu Sam.
"Ben onun beyin kanamasından öldüğünü sanıyordum?"
"Her ihtimali değerlendiriyoruz bayan. Eşinizin gayet sağlıklı ve çevik olduğunu öğrendik." Yapma Sammy! Her zaman aynı cümle mi !?
"Bir düşmanı olduğunu sanmıyorum ama son zamanlarda odasından hiç çıkmıyordu. Akşam yemekleri, kahvaltı, tuvalet ihtiyacı.. Her şeyini çok kısa bir zamanda halledip tetrar odasına geçiyordu. Bu beni her ne kadar kuşkulandırsa bile karışmadım. Biliyorsunuz o bir galeri sahibiydi. İnişli çıkışlı zamanları olabiliyordu. Bunun da binik bir bunalım eresi olduğunu düşündüm." dedi zavallı kadın. Beline kadar inen bukleleri, kafasını eğmesi ile beraber yere kadar uzanmıştı. Ah nerede o eski günler!
"Evi dolaşmamda sakınca var mı ?" dedim bir anda ciddileşerek. Sonuçta iş üzerindeyiz.
"Tabiki. Çalışma odası 2. katta soldan 3. kapı." dedi nazikçe. Teşekkür etmek manasıyla kafamı aşağı eğdim ve gülerek yukarı çıktım. Sam kadının yanında kalmıştı.
Evin içinde değişik bir hava vardı. Hani eğer bir şeye karar vermem gerekse, kesinlikle bir hayalet cadı derdim.
**Çalışma odasına girdim, kapıyı hafifçe kapadım ve EMF cihazımı çıkardım. Açtığım an, cihaz patlayacak duruma geldi. Çekmeveleri biraz kurcalayınca, bir adam resmi buldum. Bay Fallen ile birlikte çekilmiş. Aldım, ve aşağı indim.
"Bayan, bu kişiyi tanıyor musunuz ?"
"Aaa evet. Crick'in yakın bir arkadaşıydı. Bir gece her zamanki gibi içmeye giderken kaza geçirmişler. Crick, Finn, Daniel ve Christian kurtuldu ama o adam, Raphael Darnel kafa tramvası teşhisi ile yoğun bakımdaydı. Daha sonra beyin kanamasından öldü."
"Teşekkür ederiz Bayan Fallen. Eğer bir şey olursa lütfen beni haberdar edin." Lanet olsun Sam! O benim pilicimdi!
Impala'ya bindik ve bebeğimin direksiyonundan öptüm. Ve yüzüme vuran bir güneş ışığı ile, gözlerime siper yapmak amacıyla sürücü aynasını açtım. Ve üzerime o fotoğraf düştü. Sam, Angel ve benim 2 sene önce gittiğimiz bir cadı avında çekildiğimiz resim. Yan tarafta yamuk çıkan Bobbş'e gözüm ilişti ve kahkaha attım. Bize yetişemediği için küfür edeken fotoğrafın flaşı patlamıştı ve çok komik duruyordu. Daha sonra resmi öptüm, ve vitesin arkasına sıkıştırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ve Hayatım |SUPERNATURAL|
FanfictionDoğuştan lanetli bir aile. Winchester'lar... Her anını ölüm korkusu ile yaşayan 3 avcı, 1 melek. Boğucu bir hayat ve insanlık için verilen zor ve son kararlar.. Angel, Dean, Sam ve Castiel'ın hayatlarından bölümleri okurken heyecanlanacaksınız.. © T...