"Někdo ještě silnější, jo?" uchechtla se Šéfka. "To by mohlo být zajímavé." řekla a prokřupala si prsty.
"Každopádně nevím, jak jsi se domlouval s tvým pánem, ale přes internet to být nemohlo. Taky ne jinak rychle, protože jsi se nedozvěděl o tom drahokamu. Musel jsi se s ním stýkat a mikrofon si vždy vypínat." řekl Šéfka.
Když o tom tak přemýšlím, tak je pravda, že když jsem šla hledat Jessie, tak Will říkal, že půjde ven.
"Zajmeme tě a vytřesem z tebe, kdo to je. Když budeš mít štěstí, tak se o tobě dozví, a bude tě chtít zachránit." "Myslíte si, že mě to přinutíte říct?" "Zradil jsi mě, myslíš, že přežiješ?" usmála se Šéfka.
"Wille, proč?" přiběhl odnikud Lewis.
"Lewisi." koukl se na něj Will. "Přišli jsme spolu a přísahali, že tu budeme do konce života, proč jsi to udělal? Proč jsi nás zradil porušil náš slib? Jaký jsi měl důvod?!" křičel na něj Lewis.
"Lewisi, tenhle svět je moc velký na to, abychom zůstali na jednom místě. Lidí je moc, abychom byli navždy věrní jednomu pánovi. Tak ti odpovím." řekl Will.
"Už je po mně, nezajímej se o to." odsekl Will a Lewis se naštval.
"Dostaň rozum už konečně!"přiběhl k němu a dal mu pěstí. "Lewisi nemá to-" zastavila mě rukou Šéfka.
Willovi pořád a pořád dával pěstí, co bylo na tom divný, bylo to, že se Will vůbec nebránil. Jakoby se sám trestal.
Lewis vydýchaně s pěstmi od krve přestal. "Nepřemluvíš mě. Lewisi, prostě mi Šéfka jako paní nesedla. A tak jsem se vydal jinou cestou. Co je na tom špatného? Mám pouze jiného pána, než ty, nic jiného se na tom nezmění." řekl vyrovnaně a Lewis stiskl pěsti.
"Co je na tom špatného? Že jsi jednoho zradil." "Ano, jednoho jsem zradil!" vyjekl na něj a Lewis naštvaně odešel se slovy. "Myslel jsem, že jsme bratři. Nejsme..." Will v tu chvíli stiskl pěsti.
Achjoo, proč se to muselo takhle pokazit...
Takže, jsou velikonoční prázdniny a já zítra odjíždím, takže příští díl vyjde až v pondělí, moc se za to omlouvám :( Zatím Bye, Bye
ČTEŠ
Vězeň a Hlídač II.
RomanceMoje první knížka, u který vydávám druhý díl, tak snad se bude líbit :3 :D