5.kapitola

1.7K 65 15
                                    

Kolem páté ráno mě i Emmu vzbudil budík. Emma ještě chvíli mohla zůstat v posteli a tak jsem vstala jen já. K snídani jsem si dala v kuchyni mísu cereálií a šla jsem opět do pokoje, abych vzbudila malou Emmu a oblékla jsem se.

Emma vyskočila na nohy a utíkala se najíst do kuchyně. Já si na sebe mezitím vzala úzké džíny a bílé obyčejné triko. Do šatů se převléknu až na místě. Fakt nechci řídit v šatech a podpatcích.

***

S Emmou jsme dorazili k místu, kde se svatba měla konat. Byla to zahrada a zrovna byl konec jara, takže všude okolo byly bílé a červené růže.

Zahleděla jsem se k místu, kde už stál oltář. Nemohla jsem si pomoct a na chvíli jsem si na tom místě představila sebe a Shawna. Jak tam stojíme a usmíváme se na sebe.

,,Wilson!" uslyšela jsem své jméno a otočila jsem se. Cameron Lee. Netušila jsem, že ho tu uvidím. ,,Camerone" usmála jsem se. Došel ke mně a Emmě a já ho obejmula. ,,Kdo je ta malá princezna?" sklonil se k Emmě, která se automaticky přikrčila za mnou. ,,To je moje dcera Emma" usmála jsem se. ,,Dcera?" vytřeštil oči. ,,Jo. Je jí pět" řekla jsem a Emma stiskla mou ruku pevněji. ,,To by znamenalo, že si byla těhotná už v Torontu" zamračil se Cameron. ,,Taky že ano" zatvářila jsem se poněkud nervózně. ,,Prosím neříkej mi, že s ním" ,,No vlastně.." ,,Danielle pojď sem!" křikl na mě někdo a já nestihla dokončit svou větu.

,,Mendesi teď s ní mluvím já" zamračil se na Shawna Cameron. ,,Ale já potřebuji s něčím pomoct" ušklíbl se Shawn. ,,Tak řekni někomu jinému" ,,Ne, Danielle prosím" udělal na mě ten idiot psí oči. ,,Za chvíli jsem zpátky, prohlídej Emmu, prosím" hlesla jsem a vydala jsem se za Shawnem. Nemohla jsem přehlédnout jeho vítězný úsměv a Cameronův a Emmy nesouhlasný výraz.

,,Tak s čím potřebuješ pomoct?" zeptala jsem se, když jsme popošli o kousek dál. ,,To je moje dcera?" ignoroval mojí předchozí otázku s pohledem upřeným na Emmu a Camerona. ,,Moje dcera, Shawne" zamračila jsem se. ,, Ale otec jsem já a nemůžeš jí to tajit do konce života" chytl mě za obě zápěstí. Byl naštvaný a smutný.

,,Nechci se o tom bavit. S čím si potřeboval pomoct?" ,,Odnést támhle ty lavice na jejich místo" ukázal bez známky jakéhokoliv pocitu k lavicím na sezení na druhém konci zahrady. ,,Dobře" pousmála jsem se.

***

Lavice jsme donesli na své místo. Obřad měl za chvilku začínat. Bez jakéhokoliv dalšího slova jsem odešla, abych se mohla převléknout. Ještě jsem musela najít Emmu. Měla dělat družičku, tudíž se také musela převléct. Ani Aaliyah jsem zatím nepotkala. Kromě Camerona a Shawna jsem ze známých lidí potkala zatím akorát Adama. Byl už v sáčku a musela jsem uznat, že mu to vážně slušelo.

Přiběhla jsem do šaten. Laura seděla na jedné ze židlí, které tam byly. Vypadala dost nervózně. ,,Ahoj" usmála se na mě. ,,Ahoj. Neviděla si Emmu?" zeptala jsem se s úsměvem. ,,Cameron už jí sem přivedl a já jí pomohla se obléknout, pak s ní zase odběhl" odpověděla. ,,Dobře, také se převléknu" usmála jsem se a zašla do takové menší kabinky. Oblékla jsem si na sebe světle růžové dlouhé šaty. Na hlavu jsem si dala květinový věneček.

Samozřejmě nebyl pravý, ten by nejspíše do večera zvadl. Ale vypadal moc hezky. Byl složený z růžových a bílých falešných květinek, které byli položeny na větvičce. Ta tvořila základ celého věnečku.

***

Po chvíli jsem vyšla z kabinky a popřála jsem Lauře hodně štěstí. Chtěla jsem ještě vidět Emmu, než začne celý obřad.

Mezi dveřmi jsem se ale s někým srazila...

Okej, tuhle kapitolu jsem psala o hodinu češtiny a angličtiny, protože odpoledne bych už na to neměla čas, takže doufám, že si toho vážíte 😂 Každopádně doufám, že se kapitola líbila ❤ Děkuju za každý hlas a komentář 💕

Bad Reputation 2 (Shawn Mendes) ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat