Ráno jsem se probudila, Shawn mě hladil ve vlasech a já vlastně i chvilku čekala, že přiběhne Emma, oba nás obejme a bude se smát a radostně křičet. Pak se mi ale před očima opět objevil pohled na její mrtvé tělo. Okamžitě jsem se trhnutím posadila.
,,Jseš v pořádku?" zeptal se opatrně Shawn. Já ale neodpovídala. Z očí mi opět tekly slzy. ,,Je pryč" podívala jsem se mu do očí. Okamžitě pochopil o čem mluvím a přitáhl si mě do objetí. ,,My to spolu zvládneme dobře?" zašeptal a já přikývla.
,,Shawne slib mi, že ohlídáš, abych už si znovu neublížila" chytla jsem jeho ruku. ,,Slibuju" řekl a vtiskl mi polibek do vlasů.
Sama jsem moc dobře věděla, že teď bych byla klidně i schopna vzít žiletku a ublížit si. Možná by to dopadlo vážně zle. Možná bych i umřela. A třeba bych taky konečně měla pokoj a mohla bych být s mojí malou dcerkou. S mojí malinkou princeznou..
Musela jsem zakroutit rychle hlavou, abych na to přestala myslet. Potřebuju, aby mě teď někdo alespoň trochu hlídal. A i když jsem se v něm už tolikrát zklamala, věřím stále jemu.
,,Ahoj vy dva" pousmála se poněkud sklesle Aaliyah, která právě vešla do místnosti. Nikdo jsme teď nebyl šťastný. Cameronovi a Leonovi bylo líto mě a Shawna, Aaliyah se v tom baráku hrůzy prakticky psychicky zničila a o mně a Shawnovi radši ani mluvit nebudu. Nikdo jsme tu nebyl šťastný.
,,Měli by jste se jít nasnídat a hlavně ty teď nemůžeš hladovět" zaměřila Aaliyah svůj pohled na mě. ,,To je pravda" přikývl Shawn a oba jsme se začali zvedat.
V kuchyni byl Leon a Cameron. ,,Ahoj" pozdravili jsme se Shawnem dvojhlasně. ,,Ahoj" odpověděl Leon, ale Cameron byl pořád do něčeho zadívaný. Přešla jsem tedy k němu.
Na lednici byla fotka mě a Shawna. Úplně jsem na ní zapomněla, ale teď když jsem jí viděla, všechno se mi vybavilo.
,,Shawne?" usmála jsem se na něj a když se na mě podíval, pokračovala jsem. ,,Chtěl bys někdy děti?" usmála jsem se. ,,Jo, ale jedině s tebou" ušklíbl se. ,,A holčičku nebo kluka?" ,,Holčičku. Chtěl bych, aby byla tak krásná jako ty a měla by po tobě ty roztomilé ďolíčky ve tvářích kdyby se usmála a jmenovala by se Emma" ,,Emma je hezké jméno" přikývla jsem a přitulila jsem se blíže k němu.
Ani jsem nevěděla, že to vyfotil. Zřejmě jsem usla. Nevěděla jsem jestli se mám dřív usmívat nebo plakat. Tohle bylo necelého půl roku před tím, než mi ublížil. Než mě podvedl. Ale i tak se naše dítě jmenovalo tak, jak si přál. Někde v hloubi duše jsem na něj totiž zapomenout nechtěla. Jediné co, tak Emma nevypadala vůbec jako já, jak si Shawn přál. Byla celá po něm a každým dnem mi ho připomínala. Kolikrát jsem se zahleděla do jejích očí a viděla jsem v nich jeho.
,,To bude dobrý. Já tu fotku klidně vyhodím" objal mě zezadu Shawn. Očividně poznal, že moc dobře vím, o čem jsme se před tím, než tu fotku vyfotil, bavili. ,,Ne." ,,Myslel jsem, že by to mohlo pomoct." ,,Ne, nechci na ní zapomenout" zakroutila jsem hlavou do stran.
Další kapitola ❤ Nevím, jestli vás ještě tenhle příběh baví, ale doufám, že ano 😊 Mám vás ráda a děkuju za každý hlas a komentář 💕
ČTEŠ
Bad Reputation 2 (Shawn Mendes) ✅
FanfictionKanada. Země, do které jsem si slíbila, že už se nikdy nevrátím. Toronto. Město, o kterém jsem si to říkala dvojnásobně. A to všechno kvůli klukovi, který mě zničil. A teď?.. Upozornění: Obsahuje vulgarismy...