,,Hotovo" pousmála jsem se na něj. ,,Nemáš tu nějaké oblečení? Nemůžu tu přece chodit v těch roztrhaných šatech" poukázala jsem na roztrhanou a ušpiněnou sukni. ,,Jo jasný. Něco ti najdu" řekl, zvedl se ze židle a zmizel v ložnici, kde spala Emma.
Netrvalo to déle jak dvě minuty a byl zpátky i s nějakým oblečením. Samozřejmě, že bylo jeho. Asi těžko tu bude mít nějaké oblečení, co by bylo mně.
Byly to jeho černé tepláky a světle šedé tričko. ,,Děkuju" převzala jsem si od něj oblečení a odešla jsem do koupelny, kde jsem si na sebe navlékla triko a tepláky. Triko jsem měla skoro ke kolenům a tepláky jsem si musela dole ohrnout, ale jinak to nebylo tak hrozné.
Z koupelny jsem si to namířila rovnou za Emmou.
Stále spokojeně spala v jeho posteli. Ale teď si k tváři tiskla jistého plyšáka. Poznala jsem ho. Byl to plyšák, kterého jsem Shawnovi dala já k narozeninám. Musela jsem se usmát. Nezapomněl na mě.
Náhle se z vedlejšího pokoje ozvala obrovská rána. Emma se bleskově posadila a upustila plyšáka na zem.
,,Co se děje?" zívla si ospale. ,,To netuším. Půjdu se tam podívat" pohladila jsem jí po vlasech a chystala jsem se zvednout, ale chytla mě za ruku. ,,Půjdu s tebou" pronesla a odkryla se. Jen jsem přikývla. Nechtěla jsem se s ní hádat.
,,Shawne co se děje?" špitla jsem opatrně, když jsem ho uviděla stát v kuchyni opírajícího se o linku mezi střepy z vázy, kterou pravděpodobně hodil na zem. Neodpovídal a tak jsem pustila Emmy ruku a přešla jsem blíže k němu. Jakmile jsem mu položila ruku na rameno, otočil se a chytl mě za obě ramena, tak rychle, že jsem vlastně ani moc nepochopila, co se děje.
,,Mají Aaliyah!" zakřičel na mě a zatřásl mi s rameny. Měla jsem z něj teď tak trochu strach. Pustil mě a hodil proti štěně skleničkou, která byla položená na lince.
,,Shawne klid" chytla jsem ho opatrně za ruku, když sahal po další věci, co by mohl rozbít. ,,Klid!? Mají mojí sestru!" zaječel, ale hlas se mu začínal lámat. ,,Mají mojí sestřičku. Mojí malou sestřičku" zašeptal potichu a sesunul se k zemi mezi střepy.
***
Emma seděla na křesle a Shawn a já jsme seděli na gauči. Tedy já jsem seděla a Shawn mi ležel na klíně. Hladila jsem ho po vlasech a on plakal.
,,Oni mi jí vzali. Ublíží jí" pronesl už po několikáté. ,,Určitě bude v pořádku. Nějak se to vyřeší" pronesla jsem. ,,Ale co když ne? Co když odnese všechny moje chyby?" otočil na chvíli hlavu tak, aby na mě viděl. ,,Nic se jí nestane, neboj" utěšovala jsem ho. ,,Měl by sis jít lehnout" pousmála jsem se. ,,Já dneska spím tady" řekl a zvedl ze mě svojí hlavu, abych se mohla postavit.
,,Nenechám tě tu teď samotného" zakroutila jsem hlavou. ,,To je v pohodě" usmál se i přes slzy v očích. ,,Není, zvedej se" založila jsem si ruce v bok. ,,No dobře" zvedl se a namířil si to do ložnice a pak společně i s nějakým oblečením odešel do koupelny. ,,Pak za námi přijď!" zakřičela jsem ještě za ním, než se zavřely dveře koupelny.
,,Emmi pojď" chytla jsem jí za ruku. Vypadala, že na tom křesle každou chvíli usne. ,,Shawn tam bude s námi?" zeptala se potichu. ,,Vadí ti to princezno?" přidřepla jsem si k ní, abych byla stejně vysoká jako ona. ,,Ne, mám ho ráda. Je na mě moc hodný" usmála se a odběhla do ložnice.
Když jsem tam o pár vteřin později přišla já, ležela už v posteli přikrytá. Sundala jsem si tepláky, tričko bylo dostatečně dlouhé, takže jsem je mít nemusela.
Emma se očividně po něčem ještě sháněla. ,,Copak hledáš?" usmála jsem se na ní. ,,Toho plyšáka" řekla a nadzvedla polštář, aby se podívala jestli není pod ním. Já jsem se ale okamžitě sklonila a vytáhla ho z pod postele. Zapadl tam, když Emmě vypadl z ruky. Ve chvíli, kdy jsem ho Emmě podala do rukou, přišel Shawn.
Emmu jsem nechala spát na kraji postele, protože jinde by neusla a navíc ráno vstává brzy. Sama jsem si lehla vedle ní a vedle mě si lehl Shawn.
Byl až na druhém konci postele úplně odtáhlý od nás. Slyšela jsem ho znovu potichu vzlykat. Jak moc si teď musel přijít sám? Emma vypadala, že už usla a já jsem se pomalu naklonila k němu.
,,Nejsi sám, nikdy. Vždycky tě budu mít ráda" zašeptala jsem potichu, abych neprobudila Emmu a dala jsem mu polibek do vlasů. Následně jsem se otočila zase zpět k Emmě.
Po pár minutách jsem ucítila tlak na zádech. ,,Děkuju" zašeptal..
Promiňte, že to nevyšlo už včera, ale tak trochu jsem asi v půl osmé večer usla a probudila jsem se ve čtvrt na dvanáct 😅 Každopádně teďka jsou čtyři hodiny ráno a já si tu píšu knížku 😂 Nějak jsem vám to vynahradit musela 🙈 Taky doufám, že se vám kapitola líbila a nejsem jediný idiot, který se u toho tak trochu rozbrečel 🙁 Normálně u knížek většinou nebrečím a už vůbec ne když je píšu, ale prostě Aaliyah a smutný Shawn 🙃 Děkuju za každý hlas a komentář 💕
ČTEŠ
Bad Reputation 2 (Shawn Mendes) ✅
FanfictionKanada. Země, do které jsem si slíbila, že už se nikdy nevrátím. Toronto. Město, o kterém jsem si to říkala dvojnásobně. A to všechno kvůli klukovi, který mě zničil. A teď?.. Upozornění: Obsahuje vulgarismy...