Už jsem Shawna neviděla skoro dva týdny. Prostě někam zmizel. Mám o něj strach, ale nevím, co mám dělat. Kde bych ho mohla hledat. Utápím se v depresích, ze kterých se mě snaží dostat Aaliyah a Cameron, ikdyž sama moc dobře vím, že má Aaliyah o svého bratra úplně stejný strach, jako já. ,,Dan pojď sem!" křikl na mě Cameron.
,,Ano?" zeptala jsem se, když jsem nakoukla do kuchyně, ve které stál polonahý Cameron.
Jiné by z něj možná šílely, ale moje srdce patřilo jen jednomu. Byl jenom jeden, kterého jsem mohla pozorovat hodiny a stejně mě to nikdy neomrzelo. A jehož hlas se mi tak dobře poslouchal. U kterého jsem se cítila v bezpečí. A Cameron to rozhodně nebyl.
,,Potřebuji trochu pomoct" usmál se na mě přes rameno. ,,Dobře" oplatila jsem mu úsměv, ačkoliv jsem věděla, že mě volal jen, abych nebyla sama. Byla jsem mu za to ale vděčná.
,,Dobré ráno" zívla si Aaliyah, která právě přišla do místnosti. ,,Dobré" pousmála jsem se na ní já i Cameron. ,,Budu v obýváku, kdyby jste mě hledali" řekla a odešla zase pryč.
,,S čím si potřeboval pomoct?" zeptala jsem se. ,,Mohla by si tohle nakrájet?" ukázal na nějakou zeleninu. ,,Jo, jasně" usmála jsem se a začala jsem krájet. ,,Dan vím, že se ti po něm stýská, ale určitě je v pořádku. On vždycky všechno zvládne. Ať už to bude trvat pár hodin, dní nebo týdnů, tak se vrátí. Miluje tě tak, jak nejvíc člověk může milovat." řekl Cameron s kamennou tváří a já přikývla.
Dávala jsem si jeho odchod za vinnu. Odešel, protože jsem se ho bála. Měla jsem vědět, že by mi neublížil. Jenže v tu chvíli, co si mě přitáhl za nohy k sobě a začal na mě ječet... Vzpomněla jsem si na svého otce. Na to co mi provedl. Nemohla jsem na to přestat myslet.
,,Dan vnímáš?" zeptal se Cameron. ,,Co?" zakroutila jsem trochu hlavou, abych se probrala a pak jsem se na něj podívala. ,,Né, nic" pohodil nad tím jen Cameron rukou a dál se věnoval tomu, co dělal.
***
Dojedli jsme jídlo a já jsem šla umýt nádobí. To mi poskytovalo čas na přemýšlení.
Líbí se mi, jak pro některé lidi je problém, že neviděli tři dny svojí nejlepší kamarádku nebo jim sourozenec snědl jejich sušenku, zatímco moje dcera je mrtvá a muž, kterého miluju je někde v háji. Možná s někým jiným.
Zrovna jsem umývala talíř, když se z obývacího pokoje ozval hlasitý řev a já talíř upustila...
Takže další kapitola je za námi 😊 Chci udělat character ask, ale museli by jste mi napsat dost otázek, takže budu ráda, když nějakou napíšete 😅 Děkuju za každý hlas a komentář ❤️
ČTEŠ
Bad Reputation 2 (Shawn Mendes) ✅
FanfictionKanada. Země, do které jsem si slíbila, že už se nikdy nevrátím. Toronto. Město, o kterém jsem si to říkala dvojnásobně. A to všechno kvůli klukovi, který mě zničil. A teď?.. Upozornění: Obsahuje vulgarismy...