23. kapitola

1.2K 55 17
                                    

,,Neee!" vřeštěl hlas který pravděpodobně patřil Aaliyah. Okamžitě jsem se rozběhla do obýváku. V televizi byly puštěné zprávy a Cameron držel Aaliyah v pevném objetí, protože hystericky brečela. Bylo dobře, že přestala křičet, protože jsem konečně slyšela o čem se baví.

Ještě než vůbec reportérka stačila promluvit, tušila jsem, co se děje.

Černé auto nabourané do stromu. To auto mi bylo až moc povědomé, ale pořád jsem doufala, že reportérka řekne něco, co mě z mého přesvědčení vyvrátí.

,,V tomto autě seděl bývalý slavný zpěvák Shawn Mendes, když se tato nehoda stala. Naboural ve velké rychlosti do stromu a to ho málem stálo život. Teď leží v nemocnici v Torontu a nikdo neví jestli vůbec přežije. Dlouho jsme už o něm neslyšeli a teď když se konečně objevil, tak je to za takové situace. Budeme Shawnovi držet palce" usmála se reportérka a ještě něco říkala, ale to už jsem nevnímala.

Schoulila jsem se na zemi do klubíčka a stále jsem hypnotizovala televizi pohledem, jako bych čekala, že se tam najednou objeví usměvavý Shawn a řekne že to není pravda. Že je v pořádku a celé tohle byl jen nějaký nepovedený vtip. Ale neobjevil se a po chvíli se i televize vypla.

Otočila jsem se na Camerona, který svíral ovladač v rozklepané ruce a na Aaliyah schoulenou v jeho objetí. Z jejích očí tekly stále nové slzy stejně jako z těch mích.

,,Koukejte se sebrat vy dvě. Shawn vás teď potřebuje a vy tu bulíte" pronesl najednou Cameron. ,,To se ti řekne. Tobě nikdo neumírá" vzlykla Aaliyah. ,,Jak nikdo neumírá? Shawn je můj nejlepší kamarád a znamená pro mě strašně moc! Ale tím, že tady budeme brečet v obýváku, mu nepomůžeme" řekl a pustil Aaliyah. ,,Jděte se obléct ať můžeme vyrazit."

Jakmile to vypustil z pusy, Aaliyah se zvedla a rozběhla se do pokoje, zatímco já se stále houpala v klubíčku na zemi. ,,Danielle ty taky" přešel ke mně a pomohl mi na nohy.

Měl pravdu. Shawn nás potřebuje a odtud mu nějak nepomůžeme. Musíme jet za ním.

Ani jsem si to neuvědomila a už jsem stála v ložnici a hledala jsem nějaké tričko. Nakonec jsem pobrala nějaké bílé tričko a černé legíny. Oblékla jsem si to co nejrychleji na sebe a pak jsem rychlostí blesku, ignorujíc bordel ve skříni, vyběhla z ložnice a utíkala jsem do chodby, kde už stál obutý Cameron s klíčky od auta v ruce.

Obula jsem si baleríny, protože jsem tu stále neměla jiné boty a nervózně jsem čekala na Aaliyah.

Ta se po chvilce objevila taky v chodbě, obula si tenisky a všichni tři jsme se vydali pryč...

***

Všichni jsme se posadili do auta a vyjeli jsme.

Aaliyah si něco povídala s Cameronem. Měla jsem pocit, že možná mluvili i na mě, ale já nevnímala a koukala jsem zamýšleně okénka.

Nemůžu o něj přijít. Nikoho bych tu pak neměla. Je pro mě všechno a potřebuju ho.  Už nemůžu ztratit dalšího člověka. A můžu za to já. Kdybych se ho nebála, tak by neodešel a nenaboural by. Třeba by jsme teď všichni seděli v obýváku a něčemu se smáli. Místo toho jedeme do nemocnice.

Mou pozornost ale upoutala páska s nápisem 'zákaz vstupu', která byla omotaná okolo několika stromů a následně auto, které mělo naprosto rozdrcený předek o strom...

Další kapča je tady ❤ Doufám že se to dá číst 😅 Myslíte si, že Shawn přežije? 😏 Děkuju za každý hlas a komentář 💕

Bad Reputation 2 (Shawn Mendes) ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat