18. kapitola

1.4K 70 18
                                    

,,Danielle, Aaliyah!" zakřičel na nás z chodby Cameron. Došli jsme tam a já se musela chytit nějaké skříňky. Shawn se opíral o Cameronovo rameno a z pravého stehna mu teklo spoustu krve. Okamžitě jsem začala panikařit.

,,Camerone posaď ho v kuchyni na židli" přikázala Aaliyah dřív než jsem se já stihla vzpamatovat. Cameron Shawna odvedl do kuchyně a posadil ho ke stolu na židli. Já jsem okamžitě běžela za nimi.

Shawn seděl skoro bez hnutí na židli a zavíraly se mu oči. Zatímco Cameron nosil Aaliyah nějaké věci a ona něco vyndavala ze Shawnova pravého stehna, já jsem se náhla k němu a začala jsem na něj mluvit. ,,Nezavírej oči, dobře?" chytla jsem ho rychle za ruku. ,,Budu se snažit" pousmál se trošičku.

Nechápu, jak se v takových situacích může usmívat a snažit se být v klidu.

,,Co se mu vůbec stalo?" zeptala jsem se Camerona. ,,Postřelili ho. Ale neboj, zvládne to. Byl na tom už i hůř" usmál se na Shawna a on mu jeho úsměv oplatil.

***

,,Bolí to?" zeptala jsem se ho. ,,Už moc ne" odpověděl polohlasně. Ležel mi hlavou na klíně a já ho hladila po vlasech. ,,Nechceš si taky lehnout?" zašeptal. ,,Mně je to jedno, klidně." řekla jsem.

Shawn zvedl svou hlavu z mého klína a já jsem vstala. ,,Jenom se převléknu" usmála jsem se.

Rychle jsem začala hledat něco ve skříni. Stále jsem tu neměla svoje oblečení, takže jsem vzala nějaké jeho šedivé tričko. Chtěla jsem se otočit, abych se podívala jestli je ještě vzhůru. Byl a seděl, tak, aby na mě viděl. Zkřížila jsem si ruce na prsou a jemu se na tváři objevil úšklebek.

,,No co?" usmál se nevinně, jako kdyby nevěděl o co se jedná. ,,Nechceš se otočit?" zamračila jsem se trochu. ,,Ehmm, přemýšlím, ale myslím, že ne" zasmál se. ,,Tak já se půjdu převléct do koupelny" vyplázla jsem na něj jazyk. ,,Já už tě nahou viděl a být tebou neriskuji to, že uvidíš nahého Camerona" zasmál se, když jsem si jen povzdechla a přetáhla jsem si své tričko přes hlavu. Následně jsem se otočila, abych si mohla sundat podprsenku a nasadit si triko.

Jakmile jsem ale podprsenku rozepla a sundala jsem si ramínka, ucítila jsem ruce na svém pasu. V tu chvíli jsem se přestala jakkoli pohybovat. Seděl teď na kraji postele přesně za mnou.

,,Pane Mendesi, neměl by jste být v klidu?" ušklíbla jsem se. ,,Paní Wilson, měla by jste mě přestat tolik rozptylovat" řekl a stáhl si mě vedle sebe na postel. Okamžitě jsem si instinktivně zakryla prsa. ,,Ale notak Danielle" usmál se a chytl moje ruce. Začal mi je pomalu stahovat z oblasti mích prsou a já ho nechala. Jakmile ale moje ruce stáhl dolů, dala jsem si je před obličej. Cítila jsem totiž, jak se mi dostává krev do tváří. Tak moc jsem se před ním teď styděla.

,,Já nemůžu, promiň mi to" promluvila jsem plačtivě. ,,To nevadí. Já počkám, dobře?" vtiskl mi polibek na kousek čela, který jsem neměla zakrytý dlaněmi. Sebral mi tričko z klína a přetáhl mi ho přes hlavu. Pak se odtáhl na druhou stranu postele. Když jsem si ruce stáhla z obličeje, ležel zády otočený ke mně.

Oblékla jsem si triko pořádně, sundala jsem si legíny, které mi půjčila Aaliyah a lehla jsem si do postele...

Jak jste se dneska měli? 😊 Já už docela dlouho na nic, ale to je jedno.. Doufám, že alespoň vy se máte dobře, a že se vám tahle kapitola líbí 💕 Budu ráda za každý hlas a komentář ❤

Bad Reputation 2 (Shawn Mendes) ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat