Det kliver in 3 killar till köket. De verkar vara bra vänner med Noel och Dante. Jag och Jenny ställer oss upp för att hälsa eftersom vi inte setts förut.
- Hej, Wilma, säger jag och sträcker fram min hand till killarna från vänster till höger medans Jenny gör samma sak.
- Jaha, det är ni som är Wilma och Jenny alltså, er har man hört mycket om... Säger en kille som presenterar sig om Ludde (Ludwig).
Jag och Jenny kollar lite på varandra med en undrade blick.
-Jahaja, men ja det är vi haha... svarar Jenny lite misstänksamt.
- Vill ni ha resten av pannkakorna? Frågar Noel killarna som tydligen heter Ludwig, Axel och Valter.
Det tar inte mer än 10 sek innan de 3 killarna sitter och häver i sig pannkakorna.
- Det var gott ser ju jag, säger jag och skrattar lite.
Noel kommer och ställer sig bredvid mig och lägger sin hand på min axel. Jag tror att han gör det för att visa sitt revir lite typ, typ att jag är hans. Jag tyckte det var lite gulligt och kollar snett upp på honom och ler. Jenny och Dante går och sätter sig i soffan och tar selfies, vet inte ens.
- Jaha så ni 2, är ni typ tillsammans nu eller? frågar Ludwig medans han tar en tugga av pannkakan.
Det är tyst i kanske 3 sekunder innan jag svarar.
- Ja det kan man väl säga.
Jag märker att Jenny hör mig och hostar till lite. Noel ler bara, enda han gör.
- Gud vad kul för er! Ni är fina tillsammans, svarar Valter med en glad ton.
Jag hoppas att det var okej att jag sa sådär, så att jag inte gjorde något stelt mellan oss nu.
Ingen pratar mer om det och dagen fortsätter och det börjar bli kväll. Klockan är väl runt 20 när alla börjar dra sig hemåt. Jenny och Dante ska hem till Dante och gud vet vad de ska göra. Valter, Axel och Ludwig har jag ingen aning om. Men de kände väl att det var dax att gå hem. Tillslut när vi har sagt hejdå till alla med kramar så stänger Noel dörren och vi in till hans sovrum.
- Det var okej att jag sa sådär va?
- Jaa det är mer än lugnt, du är ju trots allt min tjej nu, svarar Noel.
Jag kan inte fatta det, jag har fan kille nu. Och jag är Noels flickvän. Kan inte bli gladare. Jag svarar inte på hans svar utan går istället fram till honom och kysser honom intensivt. Han besvarar kyssen ännu lite hårdare. Jag skulle kunna stå såhär i flera timmar, fan vad jag är kär.
Jag tar tag i snörena på hoodien han har på sig och drar honom närmare medans jag vänder på honom så att han har ryggen mot sängen. Jag puttar ner honom på sängen och han vänder på mig så att han ligger överst. Han slutar kyssa mig och lyfter upp huvudet lite och kollar in i mina ögon.
- Du är så fucking fin Wilma, säger han lugnt och nästan viskar lite trots att ingen är hemma.
Det är något med när han säger mitt namn, det blir speciellt då. Mitt namn låter bra när han säger det, otroligt fint. Jag skrattar lite och han fortsätter kyssa mig. Han börjar kyssa mig på halsen och jag kan inte annat än att njuta. Han är så perfekt. Hans tröja ligger plötsligt på marken och mina byxor med.
- Känns det bra? Frågar han lite nervöst
- Håll käften och kyss mig bara, svarar jag och drar han ännu närmare mig med ett leende.
YOU ARE READING
Det ska bli vi.
RomanceDenna berättelse handlar om kärlek och svek och familjen. Två bästavänner träffar sina drömkillar på nya skolan. Denna berättelse är baserad på en sann historia från mitt liv med lite twistar. Noel Flike och Dante Lindhe från Hov1 är även kopplade...