İnstagram Hesabını kimler takip eti 🤔Odada oturmuş tamayların evi terk
etmesini bekliyordum .-HADİ ÇIKALIM ARTIK !!!-
Tamayın bağırma sesiyle bana sinyal gönderdiği beliydi deli .
-Kızım Ne bağırıyorsun lan kulaklarımız sagır Değil allaha şükür -
Alini Azarlama sesinden sonra kapanan kapı sesi duyunca Hemen aşagıya indim .
Delikten bakınca Arabalarıyla gittiklerini gördüm .
Oh Ucuz atlatık valla .
Cebimden telefonu çıkarıp.
#günün telefisini İstiyorum güzelim 😈#
Sırıtıp Anında cevap geldi .
# Düşünülür Ateş boku #
#Ateş boku değil güzelim Sevdiğim 👿#
#He he ateş boku #
#Bunu bir kenera yazdım 🤨#
#BB#
Evden çıkmış arabama yürüyordum gülümseyip
#krem 🙂##Malmısın Bok kafalı #
#He he bok kafalıyım 😉#
#🖕🏿🖕🏿🖕🏿 Girsin #
#Ayıp ayıp 🤭#
#Ayıp Yatakta Olur #
#onuda Yaparız Bir gün güzelim 🤤#
Görüldü ✅✅Hahaaha şu kızı Sinir etmeye bayılıyorum lan .
Görüldü Atı bunlar hep çok sevgiden tabi.Arabayı bastım gaza.
Tamayı bulmak çok zordu .
Tamayı şirket Partisi başlıklı bir gazetede görünce anında anladım o benim deniz gözlü güzelimden başka kimse olmadığını .Hemen O partide bulunan şirketleri araştırmıştım . Hepsine baktırmıştım hepsinin sahibi erkekti tek biri hariç o da iki kuzenin yönettiği şirket hemen o şirketle bir bağlantı kurmaya başladım .
Para her şeyin kapısını açıyordu ne yazıki.
Daha adını bilmediğim bir kıza gönlümü vermiştim yılarca Aklımda hayaliyle büyüdüm.
Acaba tekrar o kokuyu tekrar ala bilecekmiyim umuduyla yaşadım .Babamla aram hiç iyi değildi nedenmi çünkü üvey bir anneyle nasıl mutlu bir hayata süre bilirdimki zaten oda bıraktı beni Babamı dolandırıp Yok olmuştu gerçek annemin ise yüzünü bile hatırlamam .
Sonra Tamay Hayat suyum oldu babamı hiç takmadım . Babamın yüzünü bile görmezdim Allah rahmet eylesin babam Çok sevilen bir adamdı korkutucuydu çünkü agaydı.
Sonra büyüyüp Babamın açtığı şirketin başına geçtim . Şirketi açtıktan sonra kalp krizi geçirip Vefat etmişti .Cenazesine bir toprak atıp hayatıma Küçük adam olarak devam etim .
Öyle İşte Hayatım çok karmaşıktı tek çözülmüş olan tamaydı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kız Meslekte Meteor [TAMAMLANDI]
ChickLitŞiiiiiiii DİKKAT Bu kitap YAKA bilir !!!! ?? -Kızım Saçmalama Kız Meslekte Erkeğin Ne işi Var Yalan Haberdir Şimdi beni Sal canım uykumla Baş başa bırak tamamı Safa - -Niye kızım belki Sevgilisi için Geliyordur - -Yok Ebenin Gözü kızım saçmalama kı...