Bu bölüme rekor oy yorum istiyorum 🖤-İçeri girin lan. Ayıltın şu adamı. Ayıltmadan çağırmayın. -
-Tamam abi. -
Yere tükürüp sinirle çıktım. Arabama binip sinirimin geçmesini bekledim. Geçmiyordu, lanet olsun geçmiyordu. Başımın ağrısı, Tamayın sesi çıkmıyordu aklımdan. Sözlerini unutamıyordum. Yağmur suyuyla akıp giden kanı gitmiyordu. Özgürlük bildiği yağmur, özgürlüğünü aldığı anda yanında oldu. Sevmek zor. Sevdiğin kişinin yanında olmaması zor.
-Ahhhhgggggggggg Sikicem böyle hayatı. -
Sinirle direksiyona vurdum .
Başımı yasladım. Kokusunu özledim, sıcak ellerini ve bok demesini özledim .
Acı çekiyorum onsuz. Genzimi yakan nefesler alıyorum zorla. Her geçen gün. Yanımda kimsem yok destek olacak, annem olsa şimdi kafamı koysam kucağına bana teselli verse yaramı sarsa sözleriyle .
Çaresizlik beni öldürüyor, her geçen gün mezarıma yaklaşıyorum Tamaysız olmuyorum. Onu istiyorum.Cama vurma sesiyle kendime geldim, göz yaşlarımı sildim. Dik durdum ve camı indirdim .
-Abi adam uyandı. -
-Tamam, geç içeri geliyorum. -
Tamayımın tişörtünü bitmek üzere olan kokusunu içime çektim .
Yerine koyup arabadan indim .
Yazarın Ağızından
Ateş her gün diri diri Tamaysız ölüyordu. Her yeri yıkıp dağıtmak istiyordu çünkü nefesi bildiği çocukluktan beri sevdiği kız yanında yoktu. Hayatı onu çok mutlu ederken bir gece de bütün hayatı ve hayali ölmüştü.
Ateş ağır adımlarıyla sarsak sarsak bakan adamın yanına ilerledi.
Kan revan olan yüzü seçmeye çalıştı. Gözlerini kıstı. En dehşet verici bakışalrını adamın yüzünde gezdiriyordu.
Adamın tam karşısında durdu .Ateşin ağızından şunlar çıktı .
-Ebesini siktigim anlat her şeyi. eden vurdun lan o okyanus mavisi gözlerini sevdiğim kızı ha? -
Ateş adama sert bir yumruk geçirdi . Tamayın gözleri geliyor ya aklına, içine hüzün saplıyordu .
-Tamam Ağam her şeyi anlatacağım, vurma. -
Ağam demesiyle Ateş bir sarsılmıştı . Gözlerine baktı bir şey aracasına .
-Ağam ben istemedim. Aslında seni vurmam gerekiyordu ama yenge her şeyi bozdu. Ben onu vurmak istemedim. Kayın babam ağayı vurmazsan sana kızımı vermem dedi. Ben de sevdim. Her şeyi yaparım tabi. Kayın babam verdi elime silahı git vur gel dedi. Sana kızımı başlık parasız vereyim dedi. Cidden ben istemeden oldu her şey. Acı bana ağam, bağışla beni. -
Adamın dedikleri bir kurşun gibi saplanmıştı Ateşe.
Burnunu çekerek ağlayan adam kafasını eğmişti.
Ateş hızla yanındaki duvara sert yumruklarını geçirdi. Delirmişti Ateş o artık patlamış bir bombaydı sikik bir beyinli adam yüzünden vurulmuştu sevdiği kız. Bir yandan gülüp bir yandan yumruklarını geçiriyordu eli artık kırılacak raddeye gelmişti.
Kendini dışarı attı. Derin nefes aldı. Bu hava kendisine haramdı. Onun nefesi Tamaydı. Ellerini dizlerine koydu. En çok 4 ay içinde bu kadar ağlamıştı. Kırık döküktü, yumrugunnu ısırdı.
Dikleşti. Onun burada Ne işi vardı? Ateş sevdiğinin yanında olması gerekirdi. O beni sakinleştirir dedi. Ateş göz yaşlarını silip arabaya binip ay parçasının yanına sürdü gaza kökleyerek .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kız Meslekte Meteor [TAMAMLANDI]
Chick-LitŞiiiiiiii DİKKAT Bu kitap YAKA bilir !!!! ?? -Kızım Saçmalama Kız Meslekte Erkeğin Ne işi Var Yalan Haberdir Şimdi beni Sal canım uykumla Baş başa bırak tamamı Safa - -Niye kızım belki Sevgilisi için Geliyordur - -Yok Ebenin Gözü kızım saçmalama kı...