Beni bırakma ✨

980 86 38
                                    


Gece Ali'yi arayıp buraya araba göndermesini söylemiştim. Şimdi Aysun'a teşekkür edip _sakın Ateşe gittiğimi söyleme Aysun. _
_tamamdır. O iş ben de. İyi yolculuklar. _
_sağol. _

Yazardan
Tamay derin düşüncelerle arabaya binmiş gecenin karanlığını camdan seyre durmuştu. O sırada Ateş Giresunun altını üstüne getirmişti. Bu kız nereye gidebilirdi ki. O aptal kız yüzünden Tamayı elinden kaçırmıştı. Laf söz dinlememişti, inat işte hak veriyordu. Ateş tam Çağla'yı itmeden gelmişti. Nereden bilebilirdi ki o kızın şak diye öpebileceğini. Ama bildiği bir şey vardı Tamay kolay kolay affetmeyecekti Ateşi. Ateş kendine küfür ederek eve girdi. Oysa ne mutlu çıkmışlardı bu evden. Şimdi ise pişmanlıklarla giriyordu eve ve tekti. Tamay hiç bir eşyasını almadan nereye gidebilirdi ki? Ah çıldıracaktı orta sehpaya tekmeyi koymuştu. içindeki öfke dinmiyordu. Kendine de kızıyordu. O Çağla denilen kızın öpüşüne kapılmıştı bir anlık. Tam o anda Tamayın gelmesiyle sıçmışa döndü.
Sikim böyle işi telefonlarıda açmıyordu. Ali'yi arasa ne diyecekti? Kesin ağızına sıçardı Ali. Ama yine de arayacaktı .
_Alo Ali? _
_Efendim Ateş? _
_Ben dışaridayım da işim var. Tamaya da ulaşamadım. Evdeydi aradım da açmadı. Acaba senin haberin var mı? Tamayla konuştun mu?  _-
Ateş bütün yalanları sıkmıştı. Ali de içinden küfür ediyordu. Nasıl yalanları sallıyordu. Belli ki sorun büyüktü. Tamay İstanbul'a gelince anlatacağını, Ateşe de bir şey söylememesini istemişti.
_Yok Ateş bilmiyorum aramadı. _
_Tamam teşekkür ederim Ali. Ararsa haber verir misin?  _
_Bir sorun mu var Ateş? _
_yo yo hiç sorun yok. _
Siktimin şerefsizi bir de sorun yok diyor. Ulan yanımda olsan varya ne dövmüştüm seni.
Ali telefonu kapatıp Safaya olayları anlattı .
Ateşse ne yapacağını bilmeden dolaba yaslanmış Tamayala bu odada geçirdiği dakikaları düşünüyordu.
Tamaysa arabada olan yeni kazağı üstüne geçirdi. Ali sağolsun arabayı gönderirken içini boş göndermemişti. Düşünceli abim benim nasıl özlemişti onu.
Şöför ise sesiz sakin kontrollü arabayı sürüyordu ..
Tamay bir şeyler atıştırmış bilmem kaç tane arama ve mesaja bakmıştı. Hepsi Ateştendi. Şerefsiz adi nasıl öptün o kızı. O dudaklar hani benimdi sonsuza kadar? Yalancı pislik. İçimde kalmıştı keşke ikisini dövseydi o an. ah ah. Nasıl mutlu gelmişti bu şehire. Şimdi ise kırgınlıklarla gidiyordu. Gözünden düşen bir yaşı hemen sildi. Sonra telefonundan instagrama girdi. Ateşle attğı fotoyu bilmem kaç kişi beğenmişti. Altında hem kıskançlık hem güzel olan yorumlar vardı. Silsem mi acaba? İstanbul'a varınca sakin kafayla düşünür karar veririm. Ateşin instagramına girdi. En son attığı fotoda inekle birlikte çekindikleri, fındık bahçesinde olan ama ineğin çok ön planda olmadı foto vardı. Altına da iste Giresun'u güzelleştiren bir tanecik fındıgım yazıyordu. Bu foto cidden komik ama güzeldi. İneğin arkadan kıskanç bakışları vardı. Epeyce beğeni gelmişti. Son snp ise düğünde çekindikleri dans fotosuydu.
Burukça gülümsedi. Telefonu koltuğa atıp gözlerini yumdu. O iğrenç görüntü gözlerinin önüne gelince sıkıntıyla öfledi.
Ateş bu arada kendini rakıya vermiş kafasını dağıtmaya çalışıyordu. Telefonda Tamayla olan fotolarına baktı. O sırada telefon geldi koruması arıyordu hemen açtı.
_Efendim Tamay Hanımı bir arabaya binerken görmüşler. Bizde plakayı aldık İstanbul yolundalarmış. _
—Tamam sağol. _
Deyip hemen hazırlandı. Bavulları sonra getirirlerdi İstanbula.
Ah güzelim ah nasıl aklına gelemez? Hemen arabaya atlayıp yola koyuldu.
Hafif alkolüydü o yüzden polise yakalanmamalıydı. Bu imkânsızdı ama yine de kendisi sürmeye kararlıydı.

Tamay şöförün sesiyle uyandı etrafına bakındı güneş yeni doğuyordu
_Efendim İstanbul'a geldik 15 dk sonra evinize varırız ._
15 dk cidden hızla geçmişti. Şoföre çok teşekkür edip yollamıştı.
Topuklulularını çıkarıp evine yürüdü. Evi küçük iki katlı villaydı. Sade bu evi görünce aşık olmuştu. Hep yanında yedek anahtar bulundurudu. İçeriye girip direkt camları açtı.
Odasına çıkıp hemen bir duş alıp üstünü değiştirdi.
Çay demlerken Ali'yi aradı .
_ Geldim, evet canım. _
_Biliyorum cadı. Şoför söyledi. _
_Çok sağol cidden. _
_Lafı olmaz. Sen kardeşimsin tabi her şekilde yardımına koşacağım. O şerefsiz Ateş aradı gece. Bir sürü yalan sıktı. Ulan İstanbula geleyim onu iyi döveceğim. Sen nasılsın bakayım? _
_İyi değilim ama olacağım. Ne söyledi sana? Bir şey demedin değil mi?_
_Demedim tabi ki. Ne diyecek, yok Tamay evde de ulaşamdım seninle konuştu mu falan. _
_Ben dövdükten sonra döversin dediğim gibi İstanbul'a gelin size de anlatırım. Safa nasıl ya da nasıl gidiyor ilişkiniz hıh? Sizi gidi sizi çok özledim ikinizi. _
_Ulan bak o sırıtışı suratından sil minik cadı görüyorum seni. İyi gidiyor şükür ki. O kadar güzel vakit geçirdik ki burada iyi geldi. Biz de seni çok özledik. _
_Maşallah Maşallah Allah bozmasın. Ya Ali ben uyuyacağım yolda çok uyuyamadım. Konuşuruz yine hadi ikinizi kocaman öptüm. _
_Tamam hadi dinlen sen benim minik cadım. _
Telefona bir sürü öpücük gönderip kapadım. Ali'nin gülücük sesleriyle ben de sırıttım.
Çayla tostumu yiyip camları kilitleyip kendimi yatağa attım. Canım yatağım özledin mi beni? Benvde seni özlemişim. Gözlerini kapadığı gibi uyudu.
Ateş bu arada İstanbul'a giriş yapmıştı.
Gözleri uykusuzluk ve alkolden kırmızılaşmıştı. Bu arada
Tamayın evine yaklaşmıştı. Arabayı park edip hızla kapıya ilerledi. Perdeler çekiliydi acaba başka bir eve mi gitmişti? Kapıyı çaldı çaldı çaldı yumrukladı. Tamaysa sesin gelmesiyle yerinden hoplayıp kapıya gitmişti. Ateş gelmiş olmalıydı. Kapıyı açmasıyla Ateşin hortlak ve sinirli suratıyla karşılaştı.
_Ne var? Yüzünü bile görmek istemiyorum senin. Defol. _ Kapıyı kapatmaya çalıştı Tamay. Ateşse izin vermedi.
_Beni dinleyeceksin, dinlemek zorundasın. _
_Allah Allah yok öyle bir dünya. Hadi yol al. _
Tekrar denedi Tamay kapıyı kapatmakta ama bu sefer Ateş hızla iterek içeri girip kapıyı kapattı.
_Dinleyeceksin dediysem dinleyeceksin Tamay.^
_İstemiyorum Ateş git buradan bak polisi ararım. _
_hah beni bununla caydıramazsın Tamay. Bir şeyleri dinlemeden çekip gitmek kolay mı? _
_O iğrenç görüntü karşısında evet kolay gitmek. Ne dinleyeceğim? Çağla'yla nasıl öpüştüğünüzü mü?hah komik. _
^Hayır ama olanlar gördüğün gibi değildi. _
_Gayet göründüğü gibiydi. _
_Değildi. O öptü beni. _
_Tabi sen de karşılık verdin değil mi? Ne güzel. Mutluluklar dilerim size. Artık git evimden. _
_Gitmeyeceğim bu olay çözülene kadar. -
_hah öyle mi?^
^öyle._
_O zaman al sana. _
Tamay Ateşin erkekliğine tekme atıp kapıyı açıp dışarı attı.
Ateş ne olduğunu anlamadan kendini kapıda buldu.
_Sakın gelme bir daha yoksa bu sefer bir tekmeyle değil bir orduyla saldırırım sana. Hadi şimdi naş naş Çağla'ya. _
Kapıyı suratına çarptı. Ateşse kudurmuştu. İçinden yalvarıyordu beni bırakma diye.
_Bu burada bitmedi Tamayyy _
Diye bağırıp arabasına sancıyla ilerledi .
Tamaysa sinirden ellerini sıkıyordu .

Oy ve yorum düşük okurlarım lütfen emeğe karşılık 😇🥰 acaba yeni bölümde ne olacak ????
Bu bölümde sevdiğin söz veya sahne ?
birde canım arkadaşım yeni bir kitaba başladı lavinya diye bizede destek vermek düşer kitap çok güzel lütfen bir göz atın derim rabiamrt2

Kız Meslekte Meteor [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin