Yeni sezona Kesit

1.9K 154 47
                                    


Hayat cidden çok zordu. Kimse ölümsüz değildir. İllaki biri hayatımızdan yıldız gibi kayıp giderdi.
Hayatımda değer verdiklerimden çok kişi gitti. Ama bu sefer izin vermeyeceğim. Onu yeni bulmuşken olmaz, bırakamam. Ama ya o beni bırakırsa. Hayır, hayır oda bırakamaz, güzelim.
Göz yaşlarımı sildim. Yürüyüp arabama bindim. Nereye gideceğimi bilmiyorum. Onun yanına gidince ve öyle görünce nefes alamıyorum. İçim parçalanıyor, kalbime pençe atılıyormuş gibi hissediyorum. Hayat rengimi 4 ay önce kaybetmiştim. Şimdi ne yapacaktım? Bana kim hayatı güzelleştiren gülücük atacaktı?
Çaresizlik çok zor. Hele sevdiğine karşı. Elinden hiçbir bok gelmemesi adama fena koyuyordu.
O benim yaralarımı sarıyordu ama ben saramıyordum. Elimden bir şey gelmiyordu. Tek sevgi duam vardı elimde. Çalan telefon düşüncelerimden çıkmamı sağladı.

-Ne var? -
-Efendim sanırım adamı bulduk. -
-Sanırım ne lan? Kapat, mesaj at geliyorum. -

Bir şey demesine izin vermeden gazı kökledim. Ulan götlek gavat eğer sensen ecelin geliyor hazır olda dur .

Arabadan inip depoya yürüdüm. Çıkmış sakallarımı kaşıdım. Çok sinirliydim. Pimi çekilmiş bomba gibiydim. Oatlamaya hazırdım.

İçeri girdiğimde  10 yakın sırtı dönük adamlarımı gördüm .
İlerleyip aralarından geçtim. Elleri bağlı sandalyede yaşı 20 , 30 arası genç çocuk bağlıydı. Şaşırmadım değil. Daha yaşlı bekliyordum ama bunun umrumda olduğu söylenemez. sevdiğimi vuranı öldürürüm .

-Abi benim suçum yok ne olur din...-

-Kes lan sesini gavat. Sen kimsin ha? Söylesene ne hakla Can bildiğimi vurusun ha? -

Yumruğu geçirdim yetmemişti bir daha geçirdim .

Adamlarımdan biri .

-Efendim adamı o gece açık olan petrol kamerasında arabasıyla geçerken yakaladık. Görüntüleri almamız çok zordu ilk başta vermediler biz de içeri gizli adam sokup aldık görüntüleri. Bu şerefsiz tek başınaymış arabada. Biz de ansızın paketleyip getirdik. -

-Aferim koçum çıkın şimdi siz. -

-Ama efen..-

-Çıkın dedim lan sizeeeee. -

Gürlemiştim. Arkama döndüğümde toz olmuşlardı .

-Kaldık baş başa haha. -

Sesimden korktuğu gözlerini pörtlemesiyle anladım .

-Abi bak dinle. Cidde be be ben vurmak zorundaydım. -

-Vurmak zorundaydın öyle mi? -

Yandan masanın üstündeki malzemelerin arasından kerpeteni aldım. Şeytan bakışlarımı gönderdim. En pis tarafım sinirli halimdir. Bazen Tamaya göstermiş olabilirim ama şimdi ki kadar şeytani halimi gördüğü söylenmez.

-Söyle adın ne? -

-Harim ab..i abi yalvarırım yapma. -

-Şiiii abi yok. Ecelinim ben senin. İnliye inliye geberteceğim seni. -

Sesli, korkulu gözlerle yutkundu .
-Şimdiii sen benim güzelimi vurduğun silahı bu elerlerle tutup, bu parmaklarla mı tetiği çektin? -

Kerpetenle işaret parmağını büküp kırdım acı içinde inlemesi boş depoda yankılandı. Gözümü bir nebze kırpmadım. Hak edene hak ettiği gibi davranıyordum .

-Ahhhhh abi dinle ne olur isteyerek vurmadım, mecburdum.-

Demesiyle dahada sinirlenip tekme atım sandelyesi geri düşünce kafasını yere vurdu gözleri dönmeye başladı .
Yine acımadım .
-Abi dur dinle. -

Kaldırıp yumruğumu yüzüne geçirdim burun kırılma sesini duyunca sırırtım .

-Seni dinlemeyeceğim lan şerefsiz. kes sesini. -

Yumruğumu tekrar geçirdim. Yüzü burunu yüzünden kandan görünmüyordu.

-Nerelisin lan sen? -

Tıslayarak sorduğumda sersemce kafasını ayakta tuttu .
Yere kanı tükürüp .

-Giresun abi. -

Ve bayıldı. Lan sikerim seni. Ne oluyor? Kafayı yiyeceğim. Nasıl olur lan? Bu işte bir şerefsizlik var.
Ahhhhhhh .

Ve size kıyamayıp kesit atmam bir düşünün emeklerimi düşüncelerimi es geçmeyin canlarım size kıyamıyorum
Yeni sezonda görüşmek üzere😁🖤

Kız Meslekte Meteor [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin