Oy ve yorum atmayı unutmayın Canlarım şimdiden teşekkür ediyorum"Tamayy güzelim "
Kabinden çıkmaya utanıyordum ilk defa gelinlik giyiyordum ve sevdiğim adam beni gelinlikle görecekti tuhaf hisler içerisindeydim aynada kendimi süzdüm gelinlik harika olmuştu çok beğenmiştim . ateşin sabırsız sesine cevap verdim"Yaaa ateş çok utanıyorum "
Kafamı perdeden çıkartıp ateşin sabır diler suratına baktım .
"Güzelim beni iyice deli ettin hadi çık yoksa ben girer kabine.... "
Lafını tamamlamasına izin vermeden çıktım yüzümü elimle kapatım .
Ellerime dokunan yumuşak elleriyle yüzümden indirdi ellerimi şu an gözlerimiz aşkla dans ediyordu oysa gelinliğe bile bakmamıştı bir anda geri çekilip baştan aşaga süzerken gözleri ışık saçtı hemen yüzünü kapatı .
Güler bir sesle
"Ateş delirdin mi napıyorsun "
"Sana bakmaya bile kıyamıyorum da gözlerimle zarar veririm güzelim"
Ulan ben bu adama aşık olmayayımda ne yapayım her kız böyle sevilmeyi hak ediyordu ama doğru insanı bulamıyorlardı .
Bu sefer ellerini ben indirdim yüzünden"Ateş zaten utanıyorum birde böyle laflar ediyorsun "
"Sana ne kadar laf etsem az güzelim "
Gelip alnımdan öptü .bende ceketinin yakasını tutup kendime çektim
"Sende çok yakışıklısın yine ateş ediyorsun Aslan parçası "
Son dediğimle ikimizde gülmeye başladık .
Aşkı gülerken bile yaşıyorduk . Ateş elimden tutup döndürdü ."Buna bayıldım ne giysen oluyor zaten güzelim ama bu sana benimle beraber daha çok yakışacak düğünümüzde "
Göz kırpışıyla bile düşüyordum.
"Aman aman her şeyde kendine pay çıkar ateş bokçugu ""Ateş bokçugumu dedin sen bana "
ciddi ses tonuna bağlayınca bir tırsmadım değil çünkü onunla bu konuda anlaşmıştık ona bok demeyecektim bunun anlaşmasını yapmamız evet komik geliyordu kulaga ."Eee ben artık değişeyim üstümü bunu alıyoruz " yanımdaki kadın kafasını tama anlamıyla sallayıp gitti . Ateş bir anda beni kucağına alıp kabine götürdü.
"Demek bok öyle mi tamay hanım "
"Ya ateş tamam bak ağızımdan kaçtı valla indir beni "
"Yok yok öyle kolay kurtulamazsın "
Kabinin içinde indirip beni duvarla arasına aldı masum bakışlarımla
İkna etmeye çalışıyordum .
"Bak ateş biri gelicek ayıp olucak lütfen yakışıklı beyim "
"Sence umrumda mı tabi ki hayır ama nasılda güzel beyim diyorsun sıkışınca "
Cevap vermem izin vermeden o dudaklarıyla cevap vermişti şimdi bende az değildim
İstesem kaça bilirdim ama kalbim ateş ateş diye atarken hayır demek kaçınılmaz oluyordu sevince anlarsınız kızlar .Selam benim güzel ailem özel bölümle karşınızdayım umarım beğenirsiniz 100 oy gelirse bir özel bölüm daha atarım ne kadar kitap bitmiş olsada destekleriniz bitmesin görüşmek üzere 😇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kız Meslekte Meteor [TAMAMLANDI]
Literatura FemininaŞiiiiiiii DİKKAT Bu kitap YAKA bilir !!!! ?? -Kızım Saçmalama Kız Meslekte Erkeğin Ne işi Var Yalan Haberdir Şimdi beni Sal canım uykumla Baş başa bırak tamamı Safa - -Niye kızım belki Sevgilisi için Geliyordur - -Yok Ebenin Gözü kızım saçmalama kı...