Değmezsin 💫

925 79 29
                                    

Şarkıyla okuyun 😊

Merdivenden hızla indim ve kapıya doğru koştum. Ateşin Aralı yumrukladığını gördüğümde hem Aral için üzülüyordum hem de Ateşe sinirleniyordum. Kapının önünde bekleyen Çağlayı gördüğümde kalbimdeki sızı artmıştı. Ateşi çekmeye çalıştım ama sanki ölü bir bedenin ağırlığı vardı üzerinde.

-Dur artık Ateş. -

Durması için bir sürü şey söylüyordum ama beni duymuyordu bile. Aral hiçbir şey yapmıyordu.

-DUR ARTIK!! -

Çığlık atmamla Ateşin kendine gelip elinin havada kalması bir oldu. Kafasını yavaşça yukarıya doğru kaldırdı ve gözlerimin içine baktı. Aral Ateşe attığı yumruklarla üzerinden atmıştı. Ateş yine tepki vermemişti. Aralın yüzü kan içinde kalmıştı. Kalkması için elimi uzattığımda Çağla'nın içeriye girmek için yeltendiğini gördüğüm. Anında konuşmaya başladım.

-Sakın o kapıdan içeriye bir adımını dahi atma.-

Beni dinlemeyip içeriye girmesi ve Ateşi kolundan tutup ayağa kaldırması beni çıldırtacaktı. Artık ben de Ateş gibi bakıyordum.

-Bana baksana sen. Sana benim evime giremeyeceğini söylemiştim. Sen ne hakla buraya...-

-Tamay sus artık! -

Ateşin bana sesini yükselttiğinde sesimin düzgün çıkması için bir kaç saniye bekledim.

-Sen benim ne söyleyip ne söylemeyeceğime karışamazsın. Eğer karşıma geçip öpüştüğün kızı savunacaksan bura da olmanın bir amacı yok. Neden geri geldin? -

- Ben de bunu düşünüyorum. Neden geri geldim? Aptalım ben. Ben senin için çabalarken sen ilk fırsatta yavşağın birini evine mi alıyorsun lan? -

Söyledikleriyle duraksamıştım. Aral konuşmaya başladı.

- Biz çıksak iyi olacak. -

Evden Çağlayla beraber çıktılar.

- Sen nasıl bir imada bulunduğunun farkında mısın? -
-Evet Tamay Hanım, farkındayım.-
-Sen bu durumda konuşabileceğini mi sanıyorsun. Kimi getirdiğine baksana sen. Ben de kimin için üzülüyorsam? Değmezsin anladın mı? Hiçbir şeye degmezsin sen. -
- Değmez ha. Peki öyle olsun. Sen bir daha benim için kendini üzme. Sen her ne kadar değmez desen de benim için üzülmen bile beni üzüyor. Bir şeyleri açıklamak için uğraşıyorum ama sen beni dinlemek hariç her seyi yapıyorsun. Gerçekten beni seviyor musun artık bundan bile şüpheliyim. Ben sana ilk görüşte aşık olmuştum lan. İlk görüşüm de bile göz yaşlarının acısını yüreğimde hissettim. Sen beni tanımasan da kendimi sevdirmek için çok uğraştım. Senden başka kimseye bakmadım ben. Senin başkasına aşık olduğunu öğrendiğimde bile vazgeçmemiştim senden. Çünkü sevdiğin kişi şerefsizin tekiydi. Biliyordum sen öyle birini sevmezdin. Seni korumak için her şeyi yaptım. Ben senin için çok çaba sarf ettim ama sana senin için yaptığım şeyleri anlatmadım bile. Senin için siktiğimin kız mesleğine geldim. Kız meslekte erkek ne arardı lan. Şirketim vardı ama sırf sana daha yakın olabilmek içindi her şey. Etrafta bana hayran olan onca kız varken neden sendin Tamay? Neden seni sevdim Allah Kahretsin neden bu durumdayız şu an Tamay? NEDEN HÂLA KALBİM SENİN İÇİN ATIYOR? NEDEN NEFES ALAMIYORUM? NEDEN BANA ŞANS VERMEDİN? Kahretsinki seni seviyorum. Ama sen haklısın ben hiçbir şeye değmem. Bundan sonra senin hayatına müdehale etmeyeceğim. Sen o eli bana değilde siktiğimin Aralına uzattınya, ben artık sana karışmıyorum. Neden ikinizin saçlarıda ıslak diye sormayacagım bile. Kendine iyi bak Tamay. Artık yoruldum ve nefes almak istemiyorum.
-Ateş. -

Kız Meslekte Meteor [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin