SüRtÜk👊🏻

6.7K 361 56
                                    

Evet uzun bir aradan sonra Beraberiz beni çok mutlu etiniz sayenizde 1k olduk inşallah dahada yükseliriz neyse Nasılsınız Bakalım 😁 İyi okumalar böbreklerim 🤣
Şaka şaka siz canımsınız 🖤😜
Ateşin Ağzından 🔥

Kantinde o kadar sinirlenmiştim ki Orada o şerefsiz yavşağı öldürmedigime dua etsin.

Sen kim lan benim olana laf atarsın. bir de benim yanımda. Ama ona gününü göstereceğim, şerefsiz .

Şimdi oturmuş karşımdaki en güzel manzaraya bakıyordum. O benim sinirimi yatıştırıyordu. Tamay hayatıma ben küçüken girdi ama onun bundan haberi yok. Ben onu ilk gördüğümde bu kız benim demiştim. Daha küçük bir çocuğun böyle kararlı lafları saçma gelir ama şimdi o saçma şey tam karşımda duruyordu.

10 yaşında hayata tek başıma devam etmek zorunda kaldım. Düşünsenize kocaman evde daha 10 yaşında tek yaşıyorsunuz. Her şey benim için çok zor dönemlerdi bu dönemde kalbimde Tamay, yanımda temizlik görevlisi Hacer Teyze. O benim neredeyse gerçek annemi aratmadı .

Bazı şeyleri o öğreti bana. 15 oldum hayatta ilk adımı şirketin başına geçerek başladım Evet tam tamına 15 yaşındaydım. Babamın vasiyeti sayesinde şirkete geçtim .
Oradada bana İlhan amca öğretti, şirketi nasıl  yöneteceğimi gösterdi .

Düşüncelerimi sınıfa giren hoca böldü .

Ah bu okula sırf Tamay için katlanıyorum yoksa kız meslekte ne sikim var benim .
Giyim bölümü üç guruba ayrılıyordu ben de bilerek Tamayın sınıfına girdim .
Sınıf 9 kişi, benimle beraber. Diğer iki gurupları bilmiyordum .

Hoca

-Evet simdi, Tamay arkadaşına ögrettin mi her şeyi? -

Tamay bana baktı .

-Evet hocam. Sadece nasıl dikilecegini gösteremedim. /

-Aferin kızım. Şimdi sen Songül, atölyeden git pantolonları getir . Tamay sen de suradan bir kumaş al, Ateşe biraz göster. Makine ayağını nasıl kullanacağınını ögret. Sonra birlikte pantalon dikmeye geçin. /

İçimden kahka atıyorum. Evet manzarama daha yakından bakacaktım. O anlatırkenki halini görseniz keşke . Anlatırken yerinde duramıyordu, bana makina kurulumunu gösterirken. Geçen ders .
Lan ben bu kızı yerim çok masum cadı .
Hocanın dediğiyle yutkundugunu gördüm. Tek ben görmüştüm . Heycanlanmıştım. Lan o degilde kumaş dikmek kim, ben kim. Lan bir de Tamaya bakayım derken elimi dikersem. Valla ben yaparım. Kızı görünce aklım başımdan gidiyor zaten .

-Tamam hocam -
Dedi Tamay. Bir de hayır de de bakayım ne oluyor.

-Şimdi Yavrularım geçen hafta diktiğimiz pantolonların aynısı, tekrar anlatmaya gerek yok. (herkesin aklından geçen şey aynı şu görüyorsunuz mükemmel anlatmaya gerek yok neyse devam edelim 🤣)

şimdi herkes işinin başına. Sohbet etmek yok. İrem kızım telefonları topla. -

Oha bu nasıl hoca anında sinir mooduna geçti .

Kısa bir kız kalkıp bütün telefonları toplarken benimkini ve tamayınkini de alıp çekmeceye koydu. Üstüne bir de kilitledi amk .

Kız Meslekte Meteor [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin