BOŞLUK

3.9K 283 305
                                    

Selam Böbreklerim Ben yokken Ne yaptınız Bakalım hayat nasıl gidiyor Çok sıkıcı demi hele okul offf
Şimdi Sizi biraz kendi hayatınızdan Çıkarıp başka Hayata Sokucam iyi Okumalar He bide yorum atmayan Hafta sonu erken Uyansın  😅🖤

ATEŞ Ağzından 🔥

Sesizce yatakta Tamayın uyumasını bekliyordum. Az önce yedigim şiddeten sonra üstümden kamyon geçse hissetmezdim.

Tavanla az daha bakışırsam dügün tarihimiz belli olacaktı neredeyse .

20 dk Sonra

Yataktan sessizce çıkıp Tamaya ilerledim .
Yastığa sarılmış saçları yastıkta dağılmış şekilde uyuyordu lan Melek resmen .

Yatak iki kişilikti. Zaten Tamay da dal gibi olduğu için 3 kişi daha sığardı resmen. Bu kız yemek yemiyor  galiba bi ara bu konuyla da ilgileneceğim aklıma not aldım .

Başında durup O güzel eşsiz manzarayı izledim biraz. Rüyasında ne görüyorsa artık hafiften sırıtıyordu haha bu kız her haliyle beni baştan çıkarıyor.

Yorganı kaldırıp Yavaştan yanına iliştim. Şimdi Tamay uyansa varya yarına cenazem çıkar .

Saçlarını hafiften toplayıp çektim .
Saçının bir teline zarar gelse ölürdüm herhalde .

İşte hayatımın huzur kokusu bu. Bu, bu kokuyu size anlatamam. Öyle güzel, öyle saf kokuyor ki uzun yıllardır bu koku için savaştım.

Eğilip kusursuz yüzünü inceledim. Şu an kapalı olan mavi gözleri yoktu bana belerttip bakan.

Burnu fındık kadar dudakları oldukça dolgun ve kavisli. Şimdi bu kusursuz kız benim mi? İnanması zor. Tamay 7. sınıfta bir çocuğa çıkma teklifi etmişti. Çocukta kabul etmemişti. Gavat acaba böyle güzelligi nerede bulacaksın götüm. O çocuğu şimdi bulsam iyi döverdim. Şerefsiz yavşak . Neyse manzaraya devam. Ay gibi saçları oldukça yumuşaktı. Elimde kayıyordu. Saçına hafif öpücük kondurup kokusunu içime hapsettim keşke bu koku hep üstümde kalıcı olsa.

Kavisli kaşları hep çatık olduğu için hiç tam göremiyordum şeklini ama şimdi masum kaşlarıyla bakışıyordum. Uzun kirpikler, Allah kızı özene bezene yaratmış. Allahım sana çok teşekkür ederim böyle temiz, saf ve masum kızı bana gönderdiğin için.

Tamay bir anda dönünce az kalsın yataktan düşüp yerle sevişecektim .
Yüzünü bana dönünce burun buruna kaldık. Aramızda Tamayın sımsıkı sarıldığı yastık vardı.
Hafif bir öpücükle burnundan öptüm.

Kokusunu İçime hapsetmeye çalıştıştım 30 dk daha yüzünü inceleyip uyuyan Meleğe baktım . kapanan gözlerime yenik düşerek uyuklaya kaldım . Huzurlu kokuyla .

Kalktığımda Telefondan saate baktım gece yarısıydı .

Son kez öpüp kokusunu Çekip  Dudağının kenerını yavaştan öpüp yataktan çıktım .
Serdiği yatağı toplayıp yerine koydum. Ne kadar da hamaratım lan .
Tamaya son kez baktım . Bu gün sırf Tamayın kokusuyla uyumak için kaldım. Uzun zaman göremeyeceğim yüzüne baktım .

Botlarımı elime alıp evden çıktım .

Tamayın Ağzından 🌗

Kız Meslekte Meteor [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin