"Güzelim alt tarafı Mısır patlatmaya gittin nerde kaldın "
Elinde kumandayla beni koltukta bekleyen Ateşin yanına ilerledim
"Sus lan alt tarafı Mısır dediğini 10 dk patlamasını bekledim""Aşk her şeye katlnmak demektir "
"Ya ya kesin öyle demektir " dilimi ona doğru çıkarıp tabağı sehpaya bıraktığım esnada kapı çaldı ."Birinimi bekliyordun güzelim "
Hayır anlamında kafamı sallayıp kapıya yöneldim .
Arkada söylenen ateşi bırakıp kapıyı açtım .
Kapıda elinde çocuğuyla duran yan komşumuz hatice abla gelmişti . Suratı telaşlıydı."Kusura bakma tamay görümcemin doğumu başlamış hastaneye gitmem lazım malum simayı bırakacak kimsede yoktu güveneceğim bir kaç saat bakarmısın lazım olacak her şeyi çantaya koydum "
"Lafımı olur tabi ki bakarım sen ver bana "
"Allah razı olsun senden kusura bakma gece gece rahatsız ettim ""Yok abla ne rahatsızlığı ben minik prensese bakarım gözüm gibi gel bakalım buraya "
Simay biraz mızmızlansada kucağıma gelmeyi ikna olmuştu çantayıda omuzuma takıp Hatice ablaya el sallayıp kapatım kapıyı."Güzelim kapıda ağaç olup kökmü saldın kim gelen "
Diyerek önümüze çıkan ateşe"Hayırlı uğurlu olsun Nur topu gibi bir kızımız oldu "
Ateş şaşkın ördek gibi baka kalmıştı ,
"Kızım biz daha öyle bir şey yapmadık ne ara doğurdun ""Çocuğun yanında dedin şeye bak "
Erva minicik sesiyle .
"Pen şizin şocunuz deilim "
Diyerek atılınca ateş gülerek içeri geçti bende peşinden geçerek koltuğa oturdum çantayı yere bırakarak .Ateş ervaya dönüp
"Yaşın kaç senin bakayım "
Yanağından makas alan ateşe sinir olmuş olacak ki
"Şanene abi "
"Dur o zaman düşüneyim 1 yaşındasın "
"Üf pen pebek deilim Tımay apla pu abi saımayı bilmiyor "
Bu konuşma o kadar komik ve bir o kadarda tatlıydı ateş onu daha çok sinir etmek için minik ayağını ısırdı yavaş ısırdığını biliyordum ama erva ayağı kopmuş gibi"Tımayyy aplaaaa" diyerek çığlık attı .
"Tımay aplası huysuzlugu bana tandık geldi amaaaa " gözlerini kısmış düşünür gibi yaptı dil çıkardım ben dil çıkarınca ervada dil çıkardı .
" evet işte buldum aynen aynen aynı sen ahhahaah " kahka atınca koluna vurdum .
"Tımay apla dıha çuk vur "
"Tabi ki seve seve prenses "
Bende ateşin kolunu ısırdım ateş benim kolumu ısırınca Ervada minik elleriyle koluna vurunca Ateş yalandan ağlamaya başladı . Erva üzülmüş olacak ki
"Tımam tımam ağlama şeker virirm şana abi " demesiyle daha çok gülmeye başladım ya ateş ağlamayı bırakıp yanağını gösterip
"Öp affedeceğim seni küçük hanım "
Bana dönüp .
"Afiteyim mi tımay apla " düşünür bir şekilde bana sorunca kafa salladım . Ateşin yanağımı öpeceken ervahı tutup gıdıklamaya başlayınca ortalık minik kızın şakırdamasıyla doldu allahım bu anı ömrüm boyunca zihnime kazımak istiyorum ateşle çocuklarımızda böyle olucakmıydı o günleride görürüm inşallah"Tımay apla yartım et" Ervanın yardım isteyen sesiyle daldığım yerden çıktım .
"Ateş çocuk gülmekten bayılacak bırak " kolundan tutup çekmeye çalışırken
"Sende gel bakalım buraya cadı "
benide kendine çekip ervayla birlikte gıdıklamaya başladı.
Erva elinden kurtulunca ateşin sırtına atlayıp. Beni kurtarmaya çalıştı yalandan.
"Erva erva kurtar beni " diyordum
Ateş kötü adam gülüşünü atıp .
"Ha ha minik erva kurtaramaz seni""Ha ha şensin minik pen tım tımına üş yaşındayım çirkin abi " diyerek ateşin kafasın çekiştirmeye başladı gülmekten karnıma ağrılar girdi bu arada ateşin elinde kurtulup bu sefer ikimiz ateşi gıdıklamaya başladık .
5 dk sonra üçümüzde yorgunluktan koltuğa devrilmiştik ."Tımay apla nısılda kuytardım seni pu haha "
Ateş dönmüş elinden geldikçe ateşin suratına kötü gülüş atıyordu .
"Bana bak minik savaşcı tekrar gıdıklarım seni bu sefer o tımay aplan bile elimden alamaz " saladığı parmağını erva ısırınca çığlık atı ateş . Erva iyi ki bugün gelmişti ne çok neşemiz olmuştu .
Erva paytak adımlarla ateşten kaçmaya çalışıyordu evin içinden en son kucağıma tırmanıp bana sığındı .
"Ateş çocugu terletin hasta olucak yeter bu kadar oyun "
Erva dil çıkarınca ateş.
"Neyse ödeşicez bunu küçük hanım tımay ablana dua et güzelim bende terledim bi duşa giricem ""Yok yok dur şimdi girme ervada terledi onu yıkayalım sonra girersin hasta etmeyelim çocugu "
Bana ışıldamış gözlere bakıp
"Harika bir anne olacaksın güzelim "
"sende harika bir baba olacaksın ateşim""Şiz evlemisiniz"
Ervanın sorusuyla ona baktım .
"Tam tamına 10 gün kaldı evlenmemize evra hanım "
Elime 10 gösterdim o da minik elleriyle benim yapma çalıştığımı yaptı . Yanağını öpüp onunla banyo yolunu tutuk . Yerden ervanın çantasını aldım
"Çocuga sorsamıydık güzelim "
"He ateş üç yaşında çocuga banyo yapıp yapmayacağını soralım hatta banyoda bırakalım kendi yıkansın ya sabır "
"Kızım benim 13 çocuğum yok nerden bileyim "
"Çüş ateş 13 ne sakın bana o kadar çocuk istediğini söyleme "
"Tamam söylemem "
"Pisliksin "
"Güzelsin "
Evra yeter diye mız mızlandı
"Hadi aytık çımalım "
"Ateş dolaptan havlu çıkarırmısın "
"Tamam güzelim ama dalin yok minicik çocugu senin şampuanla yıkayacak halimiz yok "
Dediğine güldüm ervayı küvete oturtup ayarladığım suyu beğendiği yüzünden beli oluyordu .
"Bak bak nasılda biliyor "
"E kızım az yıkanmadım dalinle "
Bakım dolabımdan dalin şampuanın çıkardım ateş soran gözlerle bana baktı."Ben hala onla yıkanıyorum ne var yıkanamazmıyım "
Dalini yere koydum .
"Bende diyorum güzelimin bu bebeksiligi nerden geliyor "Ateş ervanın saçlarına su tut yavaş yavaş .
"Abi yakından yakıklısın " ervaya"Bana bak küçük hanım o benim nişanlım bozuşuruz bak "
"Tımay apla şende çok güselsin "
Yanağını öptüm minicik şampuan döktüm yavaş yavaş yıkadım saçlarını .
Ateşte bir yandan su tutuyordu .
"Güzelim "
"Eyfendim abi " ervaya baktım .
Ateş gülmeye başladı ben kıskanmıştım .
"Yok küçük hanım nişanlıma dedim ama sen daha güzelsin o tartışılır ""Bak bak neler duyuyorum sen görürsün şimdi "
Elinde olan duş başlığını ona çevirdim erva bu durumda baya eğlenmişti .
"Şuuu şavasııı "
oda bana küvetten su atmaya başladııı .
Üçümüzde sırılsıklam olmuştuk yarım saat sonra banyodan çıkmayı başara bilmiştik . Ateş ervayı dururlarken bende ateşi duruluyordum .
Ateşin kulagına eğilip .
"Seni seviyorum "
"Bende seni sırılsıklam seviyorum güzelim evim, her şeyim.,"Veeeeeeeee yine bir özel bölüm atayım dedim umarım beğenirsiniz arkadaşlar lütfen yorum yapın oy atın artık demekten yoruldum sonra kitap niye bitti neyse görüşmek üzere sizi seviyorum minaklarım 🖤😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kız Meslekte Meteor [TAMAMLANDI]
Literatura KobiecaŞiiiiiiii DİKKAT Bu kitap YAKA bilir !!!! ?? -Kızım Saçmalama Kız Meslekte Erkeğin Ne işi Var Yalan Haberdir Şimdi beni Sal canım uykumla Baş başa bırak tamamı Safa - -Niye kızım belki Sevgilisi için Geliyordur - -Yok Ebenin Gözü kızım saçmalama kı...